Terug

Garantie- en kwaliteitskwesties met mijn Toyota

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

N. D.

Naar: Toyota Belgium

03/11/2025

Beste, Ik contacteer jullie terug via deze weg ivm de gekende problemen van de Toyota Proace motor/ olieverbruik. Ik heb de wagen aangekocht in Oktober 2024 en tot de dag van vandaag ben ik al 11 keer naar Cia Toyota Aalst en vandaag 1 maal naar Toyota Herzele geweest en moet 2 maal getakeld worden. Nu geeft de wagen ook weer een motorprobleem, 2 weken geleden was er weer een motorlampje gaan branden. In april 2025 moest er een motor onderdeel vervangen worden en zo kan ik er nog veel opsommen. Toyota Ciac Aalst wil mijn wagen niet overnemen, heeft geen prioriteit om mijn wagen te maken, zoekt niet mee naar een oplossing en krijg geen vervangwagen om het probleem op te lossen omdat deze niet altijd mogelijk is onder garantie waarschijnlijk omdat die beschikbaar moet blijven voor testritten... Niets aan te verdienen of ? De wagens blijven verkopen maar het kop in zand steken als er problemen zijn. Nu stuur ik jullie om een oplossing te zoeken hoe dit verder kan? Ik zou heel graag een regeling vinden. Met Vriendelijke Groeten Anissa D'Hoker Toyota proace CITY VERSO YARERHNP2GJ927866

Berichten (2)

Toyota Belgium

Naar: N. D.

06/11/2025

Website Helpcenter Olivia Brancovianu (Toyota Belgium) 6 nov 2025 13:19 CET Beste mevrouw D'Hoker, Wij hebben uw bericht goed ontvangen en begrijpen volledig uw bezorgdheid over de situatie met uw Toyota Proace. Wij zijn momenteel in overleg met het betrokken Toyota-garage om samen een mogelijke mobiliteitsoplossing te vinden voor u tijdens de verdere behandeling van het dossier. Wij vragen u vriendelijk om nog even geduld te hebben tot wij een antwoord van het garage ontvangen. Zodra wij meer informatie hebben, nemen wij onmiddellijk opnieuw contact met u op. Met vriendelijke groeten, Kind Regards Olivia Brancovianu Customer Relation Manager Toyota Lexus Belux Klachten 3 nov 2025 11:16 CET Garantie- en kwaliteitskwesties met mijn Toyota

Bemiddeling door Testaankoop 19 november 2025

Toyota Belgium

Naar: N. D.

28/11/2025

Website Helpcenter Hallo Klachten Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen! We hopen dat uw verzoek of klacht nu is opgelost. Kunt u 2 minuten de tijd nemen om onze interactie te beoordelen? Hoe tevreden bent u met de hulp van de klantenservicemedewerker? 5 Zeer tevreden 4 3 2 1 Helemaal niet tevreden Uw feedback is erg belangrijk voor ons en helpt ons de kwaliteit van onze klantenservice te verbeteren. Hieronder kan je nog een overzicht vinden van je laatste contact met ons: Olivia Brancovianu (Toyota Belgium) 6 nov 2025 13:19 CET Beste mevrouw D'Hoker, Wij hebben uw bericht goed ontvangen en begrijpen volledig uw bezorgdheid over de situatie met uw Toyota Proace. Wij zijn momenteel in overleg met het betrokken Toyota-garage om samen een mogelijke mobiliteitsoplossing te vinden voor u tijdens de verdere behandeling van het dossier. Wij vragen u vriendelijk om nog even geduld te hebben tot wij een antwoord van het garage ontvangen. Zodra wij meer informatie hebben, nemen wij onmiddellijk opnieuw contact met u op. Met vriendelijke groeten, Kind Regards Olivia Brancovianu Customer Relation Manager Toyota Lexus Belux Klachten 3 nov 2025 11:16 CET Garantie- en kwaliteitskwesties met mijn Toyota


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform