Beste, ik kocht een auto TOYOTA YARIS CROSS B-SUV 1.5 TNGA HEV 2WD CVT Elegant LHD op 28/11/2022 bij Toyota BEERENS, Noorderlaan 93 te 2030 Antwerpen.Reeds snel na de aankoop waren er problemen met de navigatie. Aanvankelijk werden die opgelost door garagepersoneel (die meer ervaring hadden in het gebruik). Echter na meerdere consultaties, werden de problemen moeilijker door mezelf op te lossen én daarenboven vervelender.Ikzelf heb die navigatie zeker nodig omdat ik regelmatig verplaatsingen doe, naar bestemmingen die ik niet bij voorbaat ken.Uiteindelijk werd er dan vastgesteld dat de navigatie REGELMATIG uitviel.De garage verzocht een afspraak te maken opdat een hoofdtechnicus dat probleem zou kunnen onderzoeken.Na afloop van dit onderzoek heeft men mij gemeld dat het probleem diende overgemaakt te worden aan Toyota België, aangezien de huistechnici niet instaat waren het op te lossen. Men diende te wachten op het antwoord van de constructeur van de auto.Echter na een behoorlijke wachttijd en na aandringen van mezelf, kreeg ik het antwoord dat de constructeur nog steeds niet geantwoord had.M.a.w. ik rijd nu met een auto ZONDER navigatie !Dit kan ik niet zomaar aanvaarden en eis dat er binnen de kortst mogelijke tijd een oplossing komt voor dit probleem. Het is voor mij onmogelijk goed te keuren dat ik 'mijn plan maar moet trekken' !IK verwacht een doortastende oplossing voor dit probleem - graag doe ik beroep op jullie organisatie om dit geregeld te krijgen.Uiteraard ben ik bereid de auto ter beschikking te stellen wanneer nodig, met dien verstande dat ik dan een gelijkwaardig voertuig ter beschikking krijg, ZONDER kosten.Met vriendelijke groeten,Ria Van Bortel.22.02.2024