Terug

Service

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Toyota Belgium

22/02/2024

Beste, ik kocht een auto TOYOTA YARIS CROSS B-SUV 1.5 TNGA HEV 2WD CVT Elegant LHD op 28/11/2022 bij Toyota BEERENS, Noorderlaan 93 te 2030 Antwerpen.Reeds snel na de aankoop waren er problemen met de navigatie. Aanvankelijk werden die opgelost door garagepersoneel (die meer ervaring hadden in het gebruik). Echter na meerdere consultaties, werden de problemen moeilijker door mezelf op te lossen én daarenboven vervelender.Ikzelf heb die navigatie zeker nodig omdat ik regelmatig verplaatsingen doe, naar bestemmingen die ik niet bij voorbaat ken.Uiteindelijk werd er dan vastgesteld dat de navigatie REGELMATIG uitviel.De garage verzocht een afspraak te maken opdat een hoofdtechnicus dat probleem zou kunnen onderzoeken.Na afloop van dit onderzoek heeft men mij gemeld dat het probleem diende overgemaakt te worden aan Toyota België, aangezien de huistechnici niet instaat waren het op te lossen. Men diende te wachten op het antwoord van de constructeur van de auto.Echter na een behoorlijke wachttijd en na aandringen van mezelf, kreeg ik het antwoord dat de constructeur nog steeds niet geantwoord had.M.a.w. ik rijd nu met een auto ZONDER navigatie !Dit kan ik niet zomaar aanvaarden en eis dat er binnen de kortst mogelijke tijd een oplossing komt voor dit probleem. Het is voor mij onmogelijk goed te keuren dat ik 'mijn plan maar moet trekken' !IK verwacht een doortastende oplossing voor dit probleem - graag doe ik beroep op jullie organisatie om dit geregeld te krijgen.Uiteraard ben ik bereid de auto ter beschikking te stellen wanneer nodig, met dien verstande dat ik dan een gelijkwaardig voertuig ter beschikking krijg, ZONDER kosten.Met vriendelijke groeten,Ria Van Bortel.22.02.2024

Berichten (1)

Toyota Belgium

Naar: R. V.

01/03/2024

Beste,We bevestigen goed ontvangst van uw mail op onze klantendienst Toyota Lexus Belgium.Helaas kunne wij op de klantendienst geen oplossing bieden, de klant moet zich naar de garage richten, zodat ze een technisch rapport kunnen maken.We hebben ons gea¯nformeerd en de garage heeft dit technisch rapport opgemaakt, nu wachten ze een oplossing vanuit Toyota Motor Europa.Dit zal hopelijk vlug opgelost gerakenMet vriendelijke groeten,Met vriendelijke groeten - Meilleures salutations - Best regards,Yamina Vanden hendeCustomer Relations TOYOTA BELGIUM LUXEMBOURGLexus BELGIUM LuxembourgLeuvensesteenweg 369, 1932 Zaventem, BelgiumT0800 999 55Einfo@lexus.beEinfo@toyota.beScan the QR code or click on the code and give us your opinion about our client service


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform