Beste, Ik heb een tweedehands auto gekocht op 02/05/2024, maar ik heb geen bewijs gekregen dat de onderhoud van de auto in orde is. Zij zeiden dat zij kunnen geen bewijs geven, maar kan ik dat later in de app vinden, en alles komt in orde, maar nog altijd niet.Ik heb de Hybride Health Check attest ook niet gekregen.Vandag ben ik terug geweest naar de garage en zij zeiden dat de baterie plat was en ik moest eerst minimum 500 km rijden voor dat zij kunnen dat opnieuw checken, maar zij zeiden niet dat moet ik terug komen na 500km. Vandaag heb ik de attest voor hybride gekregen, maar voor de onderhoud NEE! Zij zeiden dat een probleem in de app is en komt zeker in orde. Alles is super bizar, want ik heb gevraagd op een andere garage informaties over de auto en de informaties zijn in hun systeem juist dezelfde als op de app, dat betekent in mijn opinie, dat geen probleem in de app is. Ik heb gevraagd als de auto bij een ongeval betrokken was. Zij zeiden: nee, maar in de app merk ik enkele reparaties en toen heb ik gevraagd wat reparaties zijn die, zij konden ook niet antwoorden. De andere garage zei dat ik een auto met problemen heb gekocht. Ik ben super teleurgesteld, omdat ik dit bedrijf en zijn dealers vertrouwde. Ik vind dat ben ik niet correct geholpen, misschien ook bedrogen , misschien omdat ik een vrouw ben of omdat ik van andere land ben, ik begrijp echt niet waarom. In mijn opinie en in vergelijk met de andere garages kan niet zoiets. Ik hoop echt dat kan ik door jullie geholpen worden. Mvg. Ana Secara