Terug

Problemen met levering van een auto

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Toyota Belgium

21/05/2024

Beste, Ik heb een tweedehands auto gekocht op 02/05/2024, maar ik heb geen bewijs gekregen dat de onderhoud van de auto in orde is. Zij zeiden dat zij kunnen geen bewijs geven, maar kan ik dat later in de app vinden, en alles komt in orde, maar nog altijd niet.Ik heb de Hybride Health Check attest ook niet gekregen.Vandag ben ik terug geweest naar de garage en zij zeiden dat de baterie plat was en ik moest eerst minimum 500 km rijden voor dat zij kunnen dat opnieuw checken, maar zij zeiden niet dat moet ik terug komen na 500km. Vandaag heb ik de attest voor hybride gekregen, maar voor de onderhoud NEE! Zij zeiden dat een probleem in de app is en komt zeker in orde. Alles is super bizar, want ik heb gevraagd op een andere garage informaties over de auto en de informaties zijn in hun systeem juist dezelfde als op de app, dat betekent in mijn opinie, dat geen probleem in de app is. Ik heb gevraagd als de auto bij een ongeval betrokken was. Zij zeiden: nee, maar in de app merk ik enkele reparaties en toen heb ik gevraagd wat reparaties zijn die, zij konden ook niet antwoorden. De andere garage zei dat ik een auto met problemen heb gekocht. Ik ben super teleurgesteld, omdat ik dit bedrijf en zijn dealers vertrouwde. Ik vind dat ben ik niet correct geholpen, misschien ook bedrogen , misschien omdat ik een vrouw ben of omdat ik van andere land ben, ik begrijp echt niet waarom. In mijn opinie en in vergelijk met de andere garages kan niet zoiets. Ik hoop echt dat kan ik door jullie geholpen worden. Mvg. Ana Secara

Berichten (1)

Toyota Belgium

Naar: A. S.

11/06/2024

Beste,We hebben geen klacht in verband met de levering, maar met de My Toyota App. De klant heeft antwoord gekregen op haar laatste vraag.Met vriendelijke groeten,Yamina Vanden Hende Klantendienst Toyota Lexus Belgium LuxembourgMet vriendelijke groeten - Meilleures salutations - Best regards,Yamina Vanden hendeCustomer Relations TOYOTA BELGIUM LUXEMBOURG Lexus BELGIUM LuxembourgLeuvensesteenweg 369, 1932 Zaventem, BelgiumT0800 999 55E info@lexus.be E info@toyota.be Scan the QR code or click on the code and give us your opinion about our client service


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform