Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
K. V.
5/11/2024

Agressieve verkoopstechniek

Geachte mevrouw/heer, Op 26/10 stuurde mij een factuur voor een gordijnen dat ik zou hebben gekocht. Ik betwist dit echter. Ik heb nooit toestemming gegeven voor aankoop van betrokken product/dienst maar vraag gesteld om offerte te ontvangen na opmeting. Deze offerte is veel duurder dan oorspronkelijk offerte opgemaakt als voorlopig voorstel. Gelieve al het nodige te doen om dit administratief in orde te brengen en alle facturen op mijn naam te annuleren. Gelieve mij ook uit uw databank te schrappen. Ik wens niet meer opgebeld of gecontacteerd te worden. Ik wens de onmiddellijke terugbetaling van het bedrag van 800 euro dat u zonder mijn akkoord hebt afgeschreven van mijn bankrekening/kredietkaart. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Factuur

Afgesloten
V. G.
4/10/2024

wijziging bestelling

Beste, Zaterdag 28/09/2024 hebben we bij Heytens te Westerlo een bestelling gedaan voor het op maat te maken van houten lamellen. Zondag kwamen we tot de vaststelling dat we de foute afmeting hadden doorgegeven. we hebben direct een mail gestuurd met de juiste afmetingen. Aangezien het weekend was en we 3 tot 6 weken moeten wachten kan het onmogelijk zijn dat de productie al gestart was. We hebben een voorschot van 370 euro moeten betalen Nu laten ze weten dat er na de bestelling geen wijzigingen meer worden gedaan. Ik kan begrijpen dat je een week later niet meer moet afkomen met eventuele wijzigingen , maar nog geen dag later, daar heb ik geen begrip voor. Zeer jammer dat zo een bedrijf niet meer doet voor zijn klanten.

Afgesloten
D. D.
12/06/2024

verkeerde levering

wij hebben lamellen besteld voor in de keuken met de belangrijkste en duidelijke afspraak dat deze op batterijen dienen bediend te worden want wij hebben alles juist laten schilderen en renoveren. Gisteren levering lamellen enkel op elekriciteit, wat wij niet uiteraard voorzien hadden. De Plaatser heeft uiteraard alles mee terug genomen. Gebeld met kantoor Merksem en zij zei dat het niet anders kan dan elektronisch wat dus duidelijk niet de afspraak was ( en wat zij ook toegeeft, ''maar het kan niet anders''). Het is te nemen of te laten zei ze maar we hebben uiteraard alles al betaald dus hebben we geen keuze dan elektriceit te laten leggen ( en terug te laten schilderen) . enige compensatie mogelijk ?

Afgesloten
D. V.
28/04/2024

levering komt niet overeen met afgesproken goederen in de winkel

Beste, ik bestelde gordijnen bij Heytens voor onze nieuwe ramen. Echter de door ons voorziene stukken worden niet meer gemaakt volgens de verkoopster, wat achteraf een verkooppraatje bleek te zijn. De ons opgedrongen stukken bleken na levering , en korrekte betaling anders plaatsen ze niet, absoluut niet te zijn wat men ons had voorgeschoteld en op foto had getoond. Ook de kwaliteit liet te wensen over: heel kostelijk en zo uit de rekken van een doe het zelf zaak gehaald. Ons schrijven naar de hoofdzetel in Waver resulteerde in een antwoord van Halle waarin ze ons uitnodigde om een gesprek in... de winkel. Ze weigeren gewoon ter plaatse te komen . Enkel 2 techniekers hebben we gezien om de installatie te voltooien wat wij weigeren. Ze lieten ons maar ineens weten dat Waver contacteren nutteloos is want zij sturen toch alles door naar hen. Intussen zitten wij met beschadigde ramen (van de 2 minuscule gaatjes per raam zitten we aan 5!) van de overkapping zoals afgesproken is niets te bekennen, van de rechte gordijntjes komt niets in huis en de koortjes waar nooit geen sprake van is geweest zijn een mooie speelbal voor onze katten! Graag hadden we eindelijk iemand gezien van Heytens bij ons thuis, thuisadvies zoals in de reclame weet je wel, om alles te her bespreken en te vergoeden. We kunnen hier nog moeilijk praten van verkooppraatjes, foto's tonen van onbestaande goederen noemt men anders!

Afgesloten
S. V.
19/08/2022

ongevraagde extra kost

Beste medewerker, Bij het opmaken van de offerte in de winkel liep het al fout. Ik had beter moeten weten.. Ik werd dezelfde dag nog opgebeld met de mededeling dat mijn 'project' opeens zo'n 200€ goedkoper uitkwam, fijn zou je denken. Ik krijg een mail met de bevestiging van mij bestelling. Bij de afhaling blijkt dat ik op eens 176,8€ !! extra moet betalen. Er was iets vergeten op offerte. Een duidelijk overzicht met mijn twee voorschotten (bij opmeting en opstellen van de offerte) en het totaal bedrag is 'helaas' niet mogelijk... Een klant mag zoiets dan toch verwachten? Ik vind het helemaal niet kunnen dat je bij de afhaling van de gordijnen opeens extra moet betalen en alsnog arrogant en kleinerend wordt benaderd door de verkoopster 'ja, het is verwarrend hé Je begrijpt het niet goed hé. Ik begreep de situatie maar al te goed, maar zij wou er zich dus duidelijk uitpraten. Bij het ophangen van de gordijnen bleek ook één stuk afwezig te zijn... terug naar de winkel waar ik graag mijn ontevredenheid wil bespreken. Natuurlijk stonden ze niet open voor feedback. Hier kom ik niet terug en raad ik ook mensen aan om naar een andere winkel te gaan. Hoe is het mogelijk dat ik bij de afhaling op eens te weten kom dat ik bijna 180€ extra moet betalen?mvg,

Afgesloten
M. C.
19/07/2021

Verkeerde levering gordijnen

Dit is het bericht dat we naar Heytens trachten te sturen: Beste, in februari kwamen we langs in de winkel in Korbeek-Lo voor een prijsofferte voor jaloeziën in heel het huis. We hebben op dat moment aangegeven langs welke kant het pakket diende te komen en langs welke kant de koordjes.We bestelden een opmeting ter waarde van een kleine 30 euro.Van zodra de man die de opmetingen deed hebben we nogmaals aangegeven aan welke kant wat precies diende te komen. Op 26/03 plaatsten wij uiteindelijk een bestelling voor jaloeziën voor een bedrag van 4872 euro. Bij de effectieve afhaling in april en de plaatsing nadien door onszelf bleek 1. dat er voor 1 grote gordijn (woonkamer) het koordje langs de verkeerde kant geplaatst werd en 2 dat de opmeting van de gordijn in de nagelkamer incorrect is gebeurd, want het ophangsysteem is veel te kort. Voor punt 1 zijn we een kijkje gaan nemen naar de bestelbon, en blijkt dat dit verkeerd genoteerd werd. Dit is ons nooit opgevallen, aangezien we tot 2 maal toe hebben laten weten hoe we het precies wensten. Na contact opgenomen te hebben met de winkel in Korbeek-Lo bleek dat dit eventueel kon opnieuw gemaakt worden maar we wachten al sinds 21/05 op een prijsofferte van hun kant. Dis is 2 maand! We slagen er ook niet in de winkel te bereiken. Dit is absoluut geen correcte dienst-na-verkoop. Voor ons zijn er 2 mogelijkheden: ofwel wordt het ophangsysteem in de woonkamer op de correcte manier opnieuw gemaakt, en dan laten we het zo voor de nagelkamer. Een andere mogelijkheid is dat we alsnog een prijsofferte ontvangen voor het hermaken van het system in de woonkamer (en we rekenen hiervoor op een effort van jullie kant naar prijs toe, want hoewel wij dit zo ondertekend hebben achten we jullie ook deels verantwoordelijk door tot 2 maal toe verkeerd noteren van onze wensen), en dat het ophangsysteem in de nagelkamer op jullie kosten hermaakt wordt. Wij hebben betaald voor een correcte opmeting. Graag ZO SNEL MOGELIJK feedback.

Afgesloten
K. T.
26/05/2021

Foutieve wasvoorschriften

Op 16 april 2021 heb ik bij de winkel HEYTENS te Ninove een klacht ingediend, omdat 2 van de 4 stores na het wassen 17 cm zijn gekrompen, volledig zijn vervormd én dit bij het naleven van de door de firma HEYTENS uitgevaardigde onderhoudinstructies, die duidelijk vermeld staan op de bestelbon. Het antwoord van de klachtendienst luidde dat ze helaas niets meer kunnen ondernemen, omdat het reeds 15 jaar geleden is dat de stores door ons werden aangekocht en dat de garantieperiode voorbij is. Door dit antwoord ben ik er vrij zeker van dat ons verhaal verkeerdelijk of zeker niet volledig aan de klachtendienst werd overgemaakt door de winkelverantwoordelijke, aangezien dit anders een ongepast én zeker een héél klantonvriendelijk antwoord zou zijn van de klachtendienst. Relaas der feiten:-      Op 15 april 2021 hebben we, na 15 jaar, besloten om onze stores te wassen. We hadden voordien nog nooit onze stores gewassen, omdat wij een kleur hebben gekozen waarop je niet snel het stof ziet liggen. Na 15 jaar begon er toch een opstapeling van stof zichtbaar te worden en hebben we besloten om ze na al die jaren voor een eerste keer te wassen. Destijds heb ik de bestelbrief goed bijgehouden, omdat daarop duidelijk en in detail vermeld staat op welke manier je de stores dient te wassen en omdat we weten dat je eventueel problemen kan hebben als je de  wasvoorschriften niet meticuleus opvolgt. Echter, na het wassen van 2 van de 4 stores hebben we vastgesteld dat ze ongeveer 17 cm zijn gekrompen en dat ze bovendien volledig vervormd uit de wasmachine zijn gekomen.-      Ik versta dat de firma HEYTENS zou kunnen redeneren dat wij kunnen verklaren dat wij in 15 jaar onze gordijnen niet hebben gewassen, maar is dat wel zo? Hierbij hebben we eigenlijk een geluk bij een ongeluk en dat is dat er slechts 2 van de 4 stores werden gewassen. Op deze 2 ongewassen stores zie je dus nog de laag stof liggen (van 15 jaar) én zijn de afmetingen van deze 2 ongewassen stores nog identiek dezelfde als deze die vermeld staan op de oorspronkelijke bestelpon. Hiermee leveren we ontegensprekelijk het bewijs dat deze stores nog nooit werden gewassen. Deze 2 ongewassen stores kunnen bovendien eventueel worden gebruikt als bewijs dat ze wel degelijk krimpen en vervormen als ze gewassen worden volgens de door de firma HEYTENS aangegeven wasvoorschiften op de bestelbrief.-      Na het vaststellen van onze gekrompen stores zijn we dan de dag nadien naar de winkel HEYTENS te Ninove gegaan om ons verhaal uiteen te zetten. Hierbij kwamen we toevallig bij de verkoopster terecht, die ons 15 jaar geleden had bediend. Na het lezen van de wasvoorschriften die vermeld staan op de oorspronkelijke bestelbrief, waren wij verbaasd dat de verkoopster ons verklaarde dat deze voorschriften helemaal NIET CORRECT waren. Integendeel, op de bestelbrief staat vermeld dat de stores op 30° moeten worden gewassen met machinewas met een verminderd toerental en ZEKER NIET naar de droogkuis mogen worden gebracht, terwijl de verkoopster verklaarde dat het eigenlijk net andersom moet. Deze stof mag ENKEL gereinigd worden door middel van droogkuis en mag ZEKER NIET gewassen worden met machinewas. Met het voorgaande staat het dus m.a.w. buiten kijf dat het toepassen door ons van deze foutieve wasvoorschriften de oorzaak is waardoor de stores gekrompen en vervormd uit onze wasmachine zijn gekomen. Hierbij wil ik nog meegeven dat je volgens de wasvoorschriften, die vermeld staan op de bestelbrief, de stores op de laagste stand mag strijken. Dit hebben wij echter niet gedaan en wij hebben onze stores onmiddellijk opgehangen, zodat ze op deze manier konden drogen.-      Bovendien vond de verkoopster het ook vreemd dat de samenstelling van de stof niet vermeld staat op de bestelbrief, omdat er op deze manier en in extremis dan misschien bij ons een belletje zou kunnen gerinkeld hebben dat we deze bepaalde stof niet mogen wassen in de wasmachine. Maar zelfs mocht dit vermeld geweest zijn, dan is het natuurlijk nog steeds niet aan de klant om de samenstelling van een stof te beginnen analyseren én om zelf onze conclusies te moeten trekken of we al dan niet onze stores mogen wassen. Wij hebben rekening gehouden met de wasvoorschriften die de firma HEYTENS, via de bestelbrief, aan ons heeft opgelegd.-      Als laatste zou ik ook onmiddellijk willen inspringen op het feit dat de firma HEYTENS misschien zou kunnen argumenteren dat er altijd een klein risico bestaat dat stores kunnen krimpen bij het wassen. Indien dit het geval zou zijn, dan zou dat zeker geen 17 cm (mogen) zijn en mocht dit toch zo zijn, dan dient dit om evidente redenen en logischerwijze bij de wasvoorschriften vermeld te worden, zodat de klant zelf kan bepalen of hij al dan niet het risico neemt om de stores te wassen (een risico dat ik in dit geval zeker niet zou genomen hebben).Rekening houdend met bovenstaande feiten is het wel duidelijk dat het antwoord dat we hebben gekregen van de klantendienst kort door de bocht en zeker niet relevant is. Als laatste wil ik verwijzen naar jullie aansprakelijkheid, zoals bepaald in jullie algemene verkoopsvoorwaarden, hoofdstuk VI (Aansprakelijkheid): “ De naleving van de onderhoudsvoorschriften (geschikte reiniging bijvoorbeeld) is een essentiële voorwaarde voor de inwerkingtreding van de aansprakelijkheid van Heytens”. Hierbij hebben wij de onderhoudsvoorschriften strikt nageleefd, maar deze werden spijtig genoeg verkeerdelijk vermeld op de bestelbrief (bevestigd door verkoopster van de winkel HEYTENS te Ninove).   

Opgelost
S. D.
16/07/2020

Afgevallen rolgordijn en voorgeschiedenis.

Het rolgordijn kwam na 2 1/2 jaar (04 06 20)met houder naar beneden, er hing geen kalk aan de plug wat duidt op niet goed vastmaken.We springen er altijd heel voorzichtig mee om.Het rolgordijn is beschadigd door de val.Voorstel: betaal eerst € 59 en we komen langs.Ik deed een bestelling van € 5000 en dan eist men eerst geld vooraleer er langsgekomen wordt.Ik ben 2x langsgeweest in de winkel en heb ook foto's doorgestuurd. Ik werd er met een kluitje in het riet gestuurd: 'de dienst na verkoop zal contact opnemen met u'. Inderdaad, met het voorstel van hierboven. Ik vroeg bedenktijd en belde terug. De man van de dienst na verkoop was al vertrokken en zou mij zelf terugbellen 2 dagen later, hetgeen niet is gebeurd.Ik nam 3x contact met de klantendienst die mij vriendelijk te woord stond.Voorgeschiedenis:In januari 2018 bestel ik gordijnen voor heel de woning die net gerenoveerd is. Een bestelling van €5000.Om te beginnen vraagt men een te hoog voorschot (60%) Voor de levering moest ook het volledige bedrag betaald worden. We vroegen wat er zou gebeuren indien er iets niet in orde bleek met de gordijnen.Antwoord: we lossen die zeker op.Er kwam een onbeschofte man langs om op te meten.Tussen het opmeten en het plaatsen had ik nog enkele vragen en dan werd er steeds gevraagd door de gerante of ik zeker de gordijnen zou ophalen en betalen. Van wantrouwen gesproken.In februari 2018 gebeurde de levering.Wat bleek? Boven het schuifraam kon er niet geboord worden want er zat daar een stalen balk (poutrel).De uitleg van de plaatser: 'Dit kon ik toch niet weten.'Ik zei dat hij toch professioneel gordijnenplaatser was en dat dit toch niet de eerste maal was dat hij gordijnen moest plaatsen boven een schuifraam. De architect is er zelfs bijgekomen. Gevolg: hij boorde 10 cm hoger en dus hangen de reeds betaalde gordijnen te kort. Ik ging naar de winkel en kreeg als antwoord: 'u kunt zelf uw gordijnen verlengen' hetgeen ik uiteraard geweigerd heb.Nu er zich een probleempje voordoet is dit toch het moment om dit debacle enigszins goed te maken maar de gerante gaat verder op de ingeslagen weg.Er werd mij ook gezegd dat de garantieperiode van 2 jaar verstreken is. OK, maar het gaat niet om de kwaliteit van de gordijnen, wel om een ingreep die gebeurd is aan het gebouw, namelijk het bevestigen van een rolsysteem in het plafond bij het raam.

Afgesloten
E. R.
9/02/2020

Betaling saldo, voorwaarden

Beste,In december 1919 bezoek ik de Heytens winkel in ST-KRUIS BRUGGE, Maalsesteenweg 140, Ik vind er mijn keuze gordijnen en er word een bestelbon opgemaakt. Deze bon is voorlopig want ik vraag om de gordijnen ter plaatse te installeren en vooraf een meting te komen doen zodat alles perfect in orde is en meetfouten uitgesloten worden. Men vraagt mij op dat moment echter wel een voorschot van ca 60% van de voorlopig bepaalde kostprijs. Ik betaal dan ook een voorschot van 1.350€.Enkele dagen later komt een persoon de exacte maten bepalen en er zijn enkele wijzigingen.De winkel stuurt me op 16/12/1919 een mail met de wijzigingen en exacte prijs van de bestelling, De wijzigingen vervatten een meerprijs van 142,16€, het saldo is 1041,14€. In die mail vraagt men mij het saldo te betalen 4 dagen voor datum plaatsing, de plaatsingsdatum moet men echter nog meedelen.Betreffende mail vind ik toevallig op 20/01/2020 in de trashmap van mijn emails. Ik antwoord terstond met excuses voor laattijdig antwoord en verklaar de reden hiervoor. Ik geef mijn akkoord voor de nieuw opgestelde offerte en vraag voor plaatsingsdatum gezien de winter kennelijk zijn intrede plant te doen.Vervolgens krijg ik uiteindelijk melding dat de gordijnen zouden geplaatst worden op Ma 10/02/2020, gelieve het saldo te betalen ten laatste op 07/02/2020 word er gemeld.Mijn antwoord hierop is dat het ongehoord is een werk te betalen die nog niet eens is uitgevoerd en al zeker gezien de voorwaarden vermeld op offerte. Ik citeer ,Voor producten op maat moet op de dag van de bestelling een voorschot worden betaald van 60 % van de totale verkoopprijs van de bestelling. Het resterende bedrag moet contant betaald worden op de dag van afhaling in de winkel of ten laatste op de dag van de plaatsing, indien deze het voorwerp uitmaakt van een dienstverlening. De op de voorzijde aangegeven leveringstermijn begint pas te lopen vanaf de betaling van het voorschot. Op 31/01/2020 verstuur ik een mail naar de winkel in Brugge waarin ik uitleg dat betaling van de volledige werken alvorens er hier ter plaatse ook maar één schroef is ingedraaid indruist tegen de voorwaarden offerte.Sindsdien volgt er een heen en weer berichtgeving via mail waarin Mevr. Hilde Lafaut (uitbater winkel Heytens) blijft staan op betaling saldo alvorens de plaatsing is gebeurd, er word verwezen naar de mail van 16/12/2019 waar in de tekst inderdaad de vraag stond saldo te betalen vier dagen voor, nog te plannen, plaatsingsdatum.In mijn , inderdaad laattijdig, antwoord op 20/01/2020 heb ik me echter enkel akkoord verklaard met de offerte, niet met de tekstinhoud van de mail.Vele mails hebben geen baat, antwoord blijft...geen betaling op 07/02/2020 ontvangen, geen plaatsing op 10/02/2020. Laatste mail die ik gisteren ontving vermeld zelfs dat gezien de betaling niet binnen is de plaatsing niet gebeurd op 10/02/2020 en ik moet opletten dat er bijna geen plaatsingsdata meer vrij zijn tot eind februari....punt!Heb zelfs voorgesteld de betaling via home bank uit te voeren hier ter plaatse als de installateur zijn werk heeft gedaan en waar hij bij staat. Het betalingsbewijs mee te geven met die persoon en ook onmiddellijk door te mailen naar de winkel, heeft ook geen aarde aan de dijk gebracht.Bovendien nog de opmerking dat ik in dat geval een betaling uitvoer waar ik zelfs nog geen factuur voor heb ontvangen.Ik begrijp het standpunt van Mevr. Lafaut, ben zelf ondernemer in bouwsector en ken het probleem van wanbetalers maar de bescherming daartegen heeft grenzen. Zou Mevr. Lafaut bij ondertekening van een offerte aangeboden door mijn firma ook overgaan tot betaling van de volledig overeengekomen som alvorens er ook maar één werkman op haar vloer verschijnt ? denk het niet., en is volgens mij ook niet wettelijk dergelijke handeling.die ik dan zou stellen.Heb Mevr. Lafaut op dit alles gewezen en ook een vorige klacht die klanten van een Heytens winkel over dezelfde issue in het verleden hebben gedaan naar haar doorgezonden. Het antwoord op deze voormalige klacht die de dienstensector gaf was dat het een vergissing betrof en alles in orde kwam zoals de voorwaarden offerte bepalen.Alles mocht niet baten dus meld ik bij deze mijn grieven aan Uw diensten.Er is wel nog één opmerking, de voorwaarden vermelden ook het volgende : Ik citeer ,Het voorschot is definitief verloren en blijft verworven door de Vennootschap indien de Klant zijn bestelling niet in ontvangst neemt binnen een termijn van 30 dagen, te rekenen vanaf de datum waarop de Vennootschap de Klant op de hoogte bracht van de beschikbaarheid ervanDie termijn loopt nu al enkele weken dus ik riskeer momenteel mijn voorschot EN gordijnen kwijt te spelen door dit dispuut.die volgens mij helemaal niet gerechtvaardigd word door de wetgeviing.Graag een oplossing voor dit dispuut, niemand zegt dat ik niet wil betalen maar dan wil ik toch wel eerst een afwerking zien daar er al een flink voorschot is betaald en ik toch ook nog ergens rechten heb.Hopend op een oplossing en dank voor Uw tussenkomst,Engels Ronny, Zaakvoerder MARRONLandsdijk 142A9968 BasseveldeEmail : marron2@telenet.beGSM : 0475 62 38 17

Afgesloten
K. K.
16/11/2019

niet uitgevoerde dienst - aanvraag terugbetaling

Half Maart/2019 hebben wij bij Heytens -Drogenbos een bestelling van gordijnen geplaatst, samen met een deffect rolmechanisme van een store. Op 19/04/2019 hebben wij de herstelling afgehaald en betaald of deze goed werd uitgevoerd konden wij ter plaatse niet uittesten. Toen wij dit thuis deden bleek de herstelling niet of onvoldoende uitgevoerd wij hebben onmiddelijk Heytens gecontacteerd en kregen te horen dat de reparateur ons zou bellen voor een afspraak om het probleem ter plaatse te herstellen.Maar niemand heeft ooit contact met ons opgenomen en de store is zo ongebruikt gebleven. Enkele maanden later besloten wij deze dan maar zelf te proberen te herstellen. We zijn het rolmechanisme met ketting gaan kopen in een gespecialiseerde winkel en hebben deze zelf kunnen vervangen. De store fonctionneerd nu terdege. Voor dit stuk hebben wij 15 € betaald (de oude hebben wij nog in ons bezit), voor de zogenaamde reparatie van Heytens betaalden we 50 €.Op 11/11/2019 hebben wij bij Heytens, via hun onlijne Klantendienst (aanvraag n° 5553) onze 50 € terug geeist. Op 12/11 heeft Heytens met ons telefonisch contact opgenomen om een afspraak te nemen voor de reparateur opdat hij de store ter plaatse zou kunnen repareren, en dit op een namiddag wanneer dit ons schikte ... een beetje té laat volgens hen hadden wij eerder moeten bellen (ter verduidelijking, het telefoon nummer of email adres van de reparateur hebben wij nooit gekregen) er werd ons niet verduidelijkt hoeveel keer wij moesten contact opnemen vooraleer er een reparateur zou terugbellen voor een afspraak. Bovendien, als het toch mogelijk was geweest dat Heytens de afspaak met de klant neemt in de plaats van de reparateur, waarom hebben zij dit destijds niet gedaan? Wij voelen ons hierbij bestolen en eisen onze 50 € terug. De 15 €, de kost van het niewe stuk, nemen wij op ons, we denken dat deze eis gerechtvaardigd is.Bij voorbaat bedankt voor uw advies in deze zaak.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform