Terug

niet uitgevoerde dienst - aanvraag terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. K.

Naar: HEYTENS

16/11/2019

Half Maart/2019 hebben wij bij Heytens -Drogenbos een bestelling van gordijnen geplaatst, samen met een deffect rolmechanisme van een store. Op 19/04/2019 hebben wij de herstelling afgehaald en betaald of deze goed werd uitgevoerd konden wij ter plaatse niet uittesten. Toen wij dit thuis deden bleek de herstelling niet of onvoldoende uitgevoerd wij hebben onmiddelijk Heytens gecontacteerd en kregen te horen dat de reparateur ons zou bellen voor een afspraak om het probleem ter plaatse te herstellen.Maar niemand heeft ooit contact met ons opgenomen en de store is zo ongebruikt gebleven. Enkele maanden later besloten wij deze dan maar zelf te proberen te herstellen. We zijn het rolmechanisme met ketting gaan kopen in een gespecialiseerde winkel en hebben deze zelf kunnen vervangen. De store fonctionneerd nu terdege. Voor dit stuk hebben wij 15 € betaald (de oude hebben wij nog in ons bezit), voor de zogenaamde reparatie van Heytens betaalden we 50 €.Op 11/11/2019 hebben wij bij Heytens, via hun onlijne Klantendienst (aanvraag n° 5553) onze 50 € terug geeist. Op 12/11 heeft Heytens met ons telefonisch contact opgenomen om een afspraak te nemen voor de reparateur opdat hij de store ter plaatse zou kunnen repareren, en dit op een namiddag wanneer dit ons schikte ... een beetje té laat volgens hen hadden wij eerder moeten bellen (ter verduidelijking, het telefoon nummer of email adres van de reparateur hebben wij nooit gekregen) er werd ons niet verduidelijkt hoeveel keer wij moesten contact opnemen vooraleer er een reparateur zou terugbellen voor een afspraak. Bovendien, als het toch mogelijk was geweest dat Heytens de afspaak met de klant neemt in de plaats van de reparateur, waarom hebben zij dit destijds niet gedaan? Wij voelen ons hierbij bestolen en eisen onze 50 € terug. De 15 €, de kost van het niewe stuk, nemen wij op ons, we denken dat deze eis gerechtvaardigd is.Bij voorbaat bedankt voor uw advies in deze zaak.

Berichten (2)

HEYTENS

Naar: K. K.

18/11/2019

Beste,Bij nazicht van de orders op naam van Mevr. Kamp vinden wij niets terug van een bestelling van een rolgordijn.Het betalingsbewijs van 50Eur is voor een andere klant (Mvr Geissler KLnr. 52221). Het betreft geen rolgordijn of mechanisme en het saldo van 39.40Eur is betaald op 4 mei 2019.Wij willen Mevr Kamp zeker en vast verder helpen, momenteel doen we een analyse bij ons filiaal te Drogenbos.Eersaags hebben we hierover meer info.Onze excuses voor deze nalatigheid tegenover Mevr. Kamp.Onze prioriteit is zeker en vast een tevreden klant.Met vriendelijke groeten,Marleenwww.heytens.comDe: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: samedi 16 novembre 2019 16:02À: contact heytens contact@heytens.beObjet: Klacht: niet uitgevoerde dienst - aanvraag terugbetaling (CPTBE00765854-39)

HEYTENS

Naar: K. K.

21/11/2019

Beste, Na contact met Mevr. Kamp en na analyse in ons filiaal te Drogenbos en bij onze boekhouding zijn we akkoord om de terugbetaling van 50Eur te doen.Mevr. Kamp zal eersaags het verschuldigde bedrag ontvangen.Nogmaals onze excuses voor deze nalatigheid.Met vriendelijke groeten,Marleenwww.heytens.comDe: contact heytens contact@heytens.comEnvoyé: lundi 18 novembre 2019 17:36À: klachtenbox@test-aankoop.beObjet: RE: Klacht: niet uitgevoerde dienst - aanvraag terugbetaling (CPTBE00765854-39)Beste,Bij nazicht van de orders op naam van Mevr. Kamp vinden wij niets terug van een bestelling van een rolgordijn.Het betalingsbewijs van 50Eur is voor een andere klant (Mvr Geissler KLnr. 52221). Het betreft geen rolgordijn of mechanisme en het saldo van 39.40Eur is betaald op 4 mei 2019.Wij willen Mevr Kamp zeker en vast verder helpen, momenteel doen we een analyse bij ons filiaal te Drogenbos.Eersaags hebben we hierover meer info.Onze excuses voor deze nalatigheid tegenover Mevr. Kamp.Onze prioriteit is zeker en vast een tevreden klant.Met vriendelijke groeten,Marleenwww.heytens.comDe: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: samedi 16 novembre 2019 16:02À: contact heytens contact@heytens.beObjet: Klacht: niet uitgevoerde dienst - aanvraag terugbetaling (CPTBE00765854-39)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform