Meest recente klachten

K. V.
5/11/2024

Agressieve verkoopstechniek

Geachte mevrouw/heer, Op 26/10 stuurde mij een factuur voor een gordijnen dat ik zou hebben gekocht. Ik betwist dit echter. Ik heb nooit toestemming gegeven voor aankoop van betrokken product/dienst maar vraag gesteld om offerte te ontvangen na opmeting. Deze offerte is veel duurder dan oorspronkelijk offerte opgemaakt als voorlopig voorstel. Gelieve al het nodige te doen om dit administratief in orde te brengen en alle facturen op mijn naam te annuleren. Gelieve mij ook uit uw databank te schrappen. Ik wens niet meer opgebeld of gecontacteerd te worden. Ik wens de onmiddellijke terugbetaling van het bedrag van 800 euro dat u zonder mijn akkoord hebt afgeschreven van mijn bankrekening/kredietkaart. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Factuur

Afgesloten
V. G.
4/10/2024

wijziging bestelling

Beste, Zaterdag 28/09/2024 hebben we bij Heytens te Westerlo een bestelling gedaan voor het op maat te maken van houten lamellen. Zondag kwamen we tot de vaststelling dat we de foute afmeting hadden doorgegeven. we hebben direct een mail gestuurd met de juiste afmetingen. Aangezien het weekend was en we 3 tot 6 weken moeten wachten kan het onmogelijk zijn dat de productie al gestart was. We hebben een voorschot van 370 euro moeten betalen Nu laten ze weten dat er na de bestelling geen wijzigingen meer worden gedaan. Ik kan begrijpen dat je een week later niet meer moet afkomen met eventuele wijzigingen , maar nog geen dag later, daar heb ik geen begrip voor. Zeer jammer dat zo een bedrijf niet meer doet voor zijn klanten.

Afgesloten
D. D.
12/06/2024

verkeerde levering

wij hebben lamellen besteld voor in de keuken met de belangrijkste en duidelijke afspraak dat deze op batterijen dienen bediend te worden want wij hebben alles juist laten schilderen en renoveren. Gisteren levering lamellen enkel op elekriciteit, wat wij niet uiteraard voorzien hadden. De Plaatser heeft uiteraard alles mee terug genomen. Gebeld met kantoor Merksem en zij zei dat het niet anders kan dan elektronisch wat dus duidelijk niet de afspraak was ( en wat zij ook toegeeft, ''maar het kan niet anders''). Het is te nemen of te laten zei ze maar we hebben uiteraard alles al betaald dus hebben we geen keuze dan elektriceit te laten leggen ( en terug te laten schilderen) . enige compensatie mogelijk ?

Afgesloten
D. V.
28/04/2024

levering komt niet overeen met afgesproken goederen in de winkel

Beste, ik bestelde gordijnen bij Heytens voor onze nieuwe ramen. Echter de door ons voorziene stukken worden niet meer gemaakt volgens de verkoopster, wat achteraf een verkooppraatje bleek te zijn. De ons opgedrongen stukken bleken na levering , en korrekte betaling anders plaatsen ze niet, absoluut niet te zijn wat men ons had voorgeschoteld en op foto had getoond. Ook de kwaliteit liet te wensen over: heel kostelijk en zo uit de rekken van een doe het zelf zaak gehaald. Ons schrijven naar de hoofdzetel in Waver resulteerde in een antwoord van Halle waarin ze ons uitnodigde om een gesprek in... de winkel. Ze weigeren gewoon ter plaatse te komen . Enkel 2 techniekers hebben we gezien om de installatie te voltooien wat wij weigeren. Ze lieten ons maar ineens weten dat Waver contacteren nutteloos is want zij sturen toch alles door naar hen. Intussen zitten wij met beschadigde ramen (van de 2 minuscule gaatjes per raam zitten we aan 5!) van de overkapping zoals afgesproken is niets te bekennen, van de rechte gordijntjes komt niets in huis en de koortjes waar nooit geen sprake van is geweest zijn een mooie speelbal voor onze katten! Graag hadden we eindelijk iemand gezien van Heytens bij ons thuis, thuisadvies zoals in de reclame weet je wel, om alles te her bespreken en te vergoeden. We kunnen hier nog moeilijk praten van verkooppraatjes, foto's tonen van onbestaande goederen noemt men anders!

Afgesloten
S. V.
19/08/2022

ongevraagde extra kost

Beste medewerker, Bij het opmaken van de offerte in de winkel liep het al fout. Ik had beter moeten weten.. Ik werd dezelfde dag nog opgebeld met de mededeling dat mijn 'project' opeens zo'n 200€ goedkoper uitkwam, fijn zou je denken. Ik krijg een mail met de bevestiging van mij bestelling. Bij de afhaling blijkt dat ik op eens 176,8€ !! extra moet betalen. Er was iets vergeten op offerte. Een duidelijk overzicht met mijn twee voorschotten (bij opmeting en opstellen van de offerte) en het totaal bedrag is 'helaas' niet mogelijk... Een klant mag zoiets dan toch verwachten? Ik vind het helemaal niet kunnen dat je bij de afhaling van de gordijnen opeens extra moet betalen en alsnog arrogant en kleinerend wordt benaderd door de verkoopster 'ja, het is verwarrend hé Je begrijpt het niet goed hé. Ik begreep de situatie maar al te goed, maar zij wou er zich dus duidelijk uitpraten. Bij het ophangen van de gordijnen bleek ook één stuk afwezig te zijn... terug naar de winkel waar ik graag mijn ontevredenheid wil bespreken. Natuurlijk stonden ze niet open voor feedback. Hier kom ik niet terug en raad ik ook mensen aan om naar een andere winkel te gaan. Hoe is het mogelijk dat ik bij de afhaling op eens te weten kom dat ik bijna 180€ extra moet betalen?mvg,

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform