- Typ uw reactie boven deze regel -Beste,Uw aanvraag (135767) werd bijgewerkt. Om bijkomende informatie toe te voegen mag u op deze mail antwoorden.Beleefde groeten,Team Heytens Klantendienst----------------------------------------------David, 17 mei 2024 16:03 CESTBeste,Wat de oplevering en weergave van de producten betreft kunnen wij u alleen adviseren om contact op te nemen met de winkel, die u de producten heeft voorgesteld, getoont en verkocht heeft.Het gespreksgeschiedenis via telefoon is helaas niet terug te vinden.Onze winkel van Halle heeft de emails verstuurd op11 januari 202419 januari 2024 - zie copie van email hieronder_Beste Mijnheer Van Der Paelt,__Aangezien we nog geen reactie hebben gekregen naar aanleiding van onze e-mail, willen we u laten weten dat we uiteraard openstaan voor een gesprek over uw project.__Het is essentieel om met elkaar te kunnen communiceren.__We nodigen u uit om een afspraak te maken in de winkel zodat we dit samen kunnen bespreken.__Het aangetekende schrijven dat u naar Heytens heeft gestuurd werd door de hoofdzetel naar ons doorgestuurd. Omdat u uw aankoop gedaan heeft in onze winkel worden de brieven rechtstreeks naar de franchise doorgestuurd en wordt er vanuit de franchise bekeken wat de volgende stappen zijn.__Als u meer informatie nodig heeft dan horen wij dat graag van u.__Alvast bedankt.__Met vriendelijke groeten,_Hiernaast wacht de winkel nog op uw antwoord betreffend de installatie van 2 systemen voor het schuifraam.Neem dus hiervoor graag contact op met onze winkel aubhalle@heytens.com02 378 05 27OpeningsurenDinsdag - vrijdag 10.00 - 18.00Zaterdag 10.00 - 17.00Met vriendelijke groeten,DavidKlantendienstService ClientsCustomer Servicewww.heytens.bewww.heytens.frwww.heytens.ch ----------------------------------------------Klachtenbox, 3 mei 2024 17:33 CEST ]--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Heytens.[NP047P-D1ZXN]   ]--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Heytens.[NP047P-D1ZXN]