Terug

levering komt niet overeen met afgesproken goederen in de winkel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: HEYTENS

28/04/2024

Beste, ik bestelde gordijnen bij Heytens voor onze nieuwe ramen. Echter de door ons voorziene stukken worden niet meer gemaakt volgens de verkoopster, wat achteraf een verkooppraatje bleek te zijn. De ons opgedrongen stukken bleken na levering , en korrekte betaling anders plaatsen ze niet, absoluut niet te zijn wat men ons had voorgeschoteld en op foto had getoond. Ook de kwaliteit liet te wensen over: heel kostelijk en zo uit de rekken van een doe het zelf zaak gehaald. Ons schrijven naar de hoofdzetel in Waver resulteerde in een antwoord van Halle waarin ze ons uitnodigde om een gesprek in... de winkel. Ze weigeren gewoon ter plaatse te komen . Enkel 2 techniekers hebben we gezien om de installatie te voltooien wat wij weigeren. Ze lieten ons maar ineens weten dat Waver contacteren nutteloos is want zij sturen toch alles door naar hen. Intussen zitten wij met beschadigde ramen (van de 2 minuscule gaatjes per raam zitten we aan 5!) van de overkapping zoals afgesproken is niets te bekennen, van de rechte gordijntjes komt niets in huis en de koortjes waar nooit geen sprake van is geweest zijn een mooie speelbal voor onze katten! Graag hadden we eindelijk iemand gezien van Heytens bij ons thuis, thuisadvies zoals in de reclame weet je wel, om alles te her bespreken en te vergoeden. We kunnen hier nog moeilijk praten van verkooppraatjes, foto's tonen van onbestaande goederen noemt men anders!

Berichten (5)

HEYTENS

Naar: D. V.

03/05/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste,Uw aanvraag (135414) werd bijgewerkt. Om bijkomende informatie toe te voegen mag u op deze mail antwoorden.Beleefde groeten,Team Heytens Klantendienst----------------------------------------------David, 3 mei 2024 16:30 CESTBeste,Het spijt ons dat u nog geen definitieve oplossing heeft kunnen krijgen van Heytens.De klacht dient rechtstreeks met onze franchise winkel van Halle opgelost te worden.Hiervoor heeft de winkel meerdere berichten via telefoon achtergelaten, en ook via email, blijkbaar tot op heden geen antwoord te gekregen hebben van de klant.De winkel kan hiervoor de verschillende bewijzen van doorsturen.Wij raden u aan om rechtstreeks contact met onze winkel op te nemen.Met vriendelijke groeten,DavidKlantendienstService ClientsCustomer Servicewww.heytens.bewww.heytens.frwww.heytens.ch ![Heytens](:configurator.heytens.com/logo_Heytens.png)----------------------------------------------Klachtenbox, 28 apr 2024 10:14 CEST ]--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Heytens.[KJ0GE1-EKNRM] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ]--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Heytens.[KJ0GE1-EKNRM]

D. V.

Naar: HEYTENS

03/05/2024

Beste,Rechstreeks met de franchisewinkel te Halle werken heeft geen zin. Daarom ons schrijven naar u (Waver).Dat ze diverse berichten zou hebben nagelaten via telefoon is totaal uit de lucht gegrepen. Dat we niet antwoorden op hun schrijven is ook uit de lucht gegrepen. De enigste mail waar we niet hebben op geantwoord, was het antwoord van Halle op ons schrijven aan u (Waver). Halle had ons reeds laten verstaan dat u niets zou ondernemen. Blijkbaar hebben ze meer te zeggen dan u. In hun antwoord op ons schrijven naar u willen ze terug een afspraak maken in de winkel en weigeren ter plaatse te komen kijken naar hun miskleun (u ook blijkbaar). In heel dit verhaal was Testaankoop onze uitweg gezien de negatieve houding van Halle en hoofdzetel.Hierbij nodigen wij u, Mijnheer David of een andere verantwoordelijke vanuit Waver, hier bij ons uit om u te komen vergewissen van de situatie die nota bene een zeer slechte publiciteit is voor Heytens.Met de meeste hoogachtingDaniel en Els

HEYTENS

Naar: D. V.

17/05/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste,Uw aanvraag (135767) werd bijgewerkt. Om bijkomende informatie toe te voegen mag u op deze mail antwoorden.Beleefde groeten,Team Heytens Klantendienst----------------------------------------------David, 17 mei 2024 16:03 CESTBeste,Wat de oplevering en weergave van de producten betreft kunnen wij u alleen adviseren om contact op te nemen met de winkel, die u de producten heeft voorgesteld, getoont en verkocht heeft.Het gespreksgeschiedenis via telefoon is helaas niet terug te vinden.Onze winkel van Halle heeft de emails verstuurd op11 januari 202419 januari 2024 - zie copie van email hieronder_Beste Mijnheer Van Der Paelt,__Aangezien we nog geen reactie hebben gekregen naar aanleiding van onze e-mail, willen we u laten weten dat we uiteraard openstaan voor een gesprek over uw project.__Het is essentieel om met elkaar te kunnen communiceren.__We nodigen u uit om een afspraak te maken in de winkel zodat we dit samen kunnen bespreken.__Het aangetekende schrijven dat u naar Heytens heeft gestuurd werd door de hoofdzetel naar ons doorgestuurd. Omdat u uw aankoop gedaan heeft in onze winkel worden de brieven rechtstreeks naar de franchise doorgestuurd en wordt er vanuit de franchise bekeken wat de volgende stappen zijn.__Als u meer informatie nodig heeft dan horen wij dat graag van u.__Alvast bedankt.__Met vriendelijke groeten,_Hiernaast wacht de winkel nog op uw antwoord betreffend de installatie van 2 systemen voor het schuifraam.Neem dus hiervoor graag contact op met onze winkel aubhalle@heytens.com02 378 05 27OpeningsurenDinsdag - vrijdag 10.00 - 18.00Zaterdag 10.00 - 17.00Met vriendelijke groeten,DavidKlantendienstService ClientsCustomer Servicewww.heytens.bewww.heytens.frwww.heytens.ch ![Heytens](:configurator.heytens.com/logo_Heytens.png)----------------------------------------------Klachtenbox, 3 mei 2024 17:33 CEST ]--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Heytens.[NP047P-D1ZXN] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ]--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Heytens.[NP047P-D1ZXN]

D. V.

Naar: HEYTENS

21/05/2024

Beste mr David, bespaar u de moeite om te zoeken naar de telefonische gespreksgeschiedenis want er is nooit telefonisch contact geweest met hen. De 2 systemen voor het schuifraam mogen van ons niet opgehangen worden, en hier komen we tot de essentie van de zaak, want de geleverde goederen komen niet overeen met de gevraagde en ons beloofde goederen! Afspraak maken in de winkel is nutteloos, het is bij ons dat er moet gekomen worden door adviseurs en niet door jongens van de plaatsingdienst, dat we klaar en duidelijk kunnen tonen dat de goederen niet kunnen gebruikt worden bij ons! Ik hoop dat u nu eindelijk eens actie onderneemt de naam Heytens waardig.

HEYTENS

Naar: D. V.

11/06/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste,Uw aanvraag (136869) werd bijgewerkt. Om bijkomende informatie toe te voegen mag u op deze mail antwoorden.Beleefde groeten,Team Heytens KlantendienstDavid (Heytens) 6 jun 2024 15:40 CEST Beste,Het advies, verkoop en installatie was door onze winkel gebracht en is volgens ons conform. Het is belangrijk om goed te communiceren. Zoals doorgegeven heeft de winkel u twee berichten telefonisch achtergelaten. Ook op de twee emails hebben zij geen antwoord gekregen.Neem aub contact op met onze winkel.Met vriendelijke groeten,DavidKlantendienstService ClientsCustomer Servicewww.heytens.bewww.heytens.frwww.heytens.chKlachtenbox 21 mei 2024 16:37 CEST ] Dit e-mailbericht is een service van Heytens. Mogelijk gemaakt door Zendesk [NR35DL-NPDXN]

Bemiddeling door Testaankoop 04 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform