Terug

Verkeerde levering gordijnen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: HEYTENS

19/07/2021

Dit is het bericht dat we naar Heytens trachten te sturen: Beste, in februari kwamen we langs in de winkel in Korbeek-Lo voor een prijsofferte voor jaloeziën in heel het huis. We hebben op dat moment aangegeven langs welke kant het pakket diende te komen en langs welke kant de koordjes.We bestelden een opmeting ter waarde van een kleine 30 euro.Van zodra de man die de opmetingen deed hebben we nogmaals aangegeven aan welke kant wat precies diende te komen. Op 26/03 plaatsten wij uiteindelijk een bestelling voor jaloeziën voor een bedrag van 4872 euro. Bij de effectieve afhaling in april en de plaatsing nadien door onszelf bleek 1. dat er voor 1 grote gordijn (woonkamer) het koordje langs de verkeerde kant geplaatst werd en 2 dat de opmeting van de gordijn in de nagelkamer incorrect is gebeurd, want het ophangsysteem is veel te kort. Voor punt 1 zijn we een kijkje gaan nemen naar de bestelbon, en blijkt dat dit verkeerd genoteerd werd. Dit is ons nooit opgevallen, aangezien we tot 2 maal toe hebben laten weten hoe we het precies wensten. Na contact opgenomen te hebben met de winkel in Korbeek-Lo bleek dat dit eventueel kon opnieuw gemaakt worden maar we wachten al sinds 21/05 op een prijsofferte van hun kant. Dis is 2 maand! We slagen er ook niet in de winkel te bereiken. Dit is absoluut geen correcte dienst-na-verkoop. Voor ons zijn er 2 mogelijkheden: ofwel wordt het ophangsysteem in de woonkamer op de correcte manier opnieuw gemaakt, en dan laten we het zo voor de nagelkamer. Een andere mogelijkheid is dat we alsnog een prijsofferte ontvangen voor het hermaken van het system in de woonkamer (en we rekenen hiervoor op een effort van jullie kant naar prijs toe, want hoewel wij dit zo ondertekend hebben achten we jullie ook deels verantwoordelijk door tot 2 maal toe verkeerd noteren van onze wensen), en dat het ophangsysteem in de nagelkamer op jullie kosten hermaakt wordt. Wij hebben betaald voor een correcte opmeting. Graag ZO SNEL MOGELIJK feedback.

Berichten (7)

M. C.

Naar: HEYTENS

28/07/2021

Antwoord aub. Dit is absoluut geen klantgericht gedrag.

HEYTENS

Naar: M. C.

12/08/2021

Beste,Gelieve te noteren dat onze winkel van Korbeek-Lo deze klacht rechtstreeks met de klant bekijkt zodoende samen tot een oplossing te komen.Cordialement, Met vriendelijke groeten,Kind regards,Marleen Customer Service BelgiumDrève Richelle 167, 1410 Waterloo, Belgique www.heytens.be

M. C.

Naar: HEYTENS

30/08/2021

Beste,Het mailverkeer van Korbeek-lo is absoluut klantonvriendelijkheid en niet oplossingsgericht. Er werd een fout gemaakt, en er is nog steeds geen aanbod tot oplossing geformuleerd.

HEYTENS

Naar: M. C.

01/09/2021

DATA NOT AVAILABLE

M. C.

Naar: HEYTENS

07/09/2021

Intussen zijn we weer 7 werkdagen verder zonder reactie. De winkel heeft welgeteld 1 voorstel gedaan, die voor ons als klant zou inhouden dat we nog meer dienen te betalen. We hebben al aangegeven hier niet mee akkoord te gaan. We wensen enkel en alleen een rechtzetting van een door Heytens gemaakte fout. Het communicatieniveau is van een bijzonder laag niveau. We vragen ons af waarom het zo lang duurt alvorens we krijgen waarvoor wel voldoende geld voor betaald hebben.

HEYTENS

Naar: M. C.

07/09/2021

DATA NOT AVAILABLE

M. C.

Naar: HEYTENS

03/10/2021

Zoals reeds eerder gecommuniceerd zijn wij nooit ingegaan op het voorstel van 30% korting van een nieuwe rail in de woonkamer. Nogmaals: dit wensen wij niet, enkel en alleen een rechtzetting van een fout waarbij in deze communicatie in alle talen over gezwegen wordt. 30 euro betaald voor een opmeting die voor een van de jaloezieën incorrect gebeurd is en 3 maanden later hebben wij nog steeds niets van jullie vernomen om dit recht te zetten. Wij gaan geen additionele kosten doen voor herstellingswerken. Bijzonder triest dat er zelfs geen moeite gedaan wordt om dit persoonlijk met ons uit te klaren. De bewijzen van foutieve afmeting van de rail werden nochtans geleverd geen discussie over mogelijk. Blijkbaar liever slechte reclame dan een rechtzetting van een fout. Graag feedback liefst persoonlijk.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform