Terug

Agressieve verkoopstechniek

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

K. V.

Naar: HEYTENS

05/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 26/10 stuurde mij een factuur voor een gordijnen dat ik zou hebben gekocht. Ik betwist dit echter. Ik heb nooit toestemming gegeven voor aankoop van betrokken product/dienst maar vraag gesteld om offerte te ontvangen na opmeting. Deze offerte is veel duurder dan oorspronkelijk offerte opgemaakt als voorlopig voorstel. Gelieve al het nodige te doen om dit administratief in orde te brengen en alle facturen op mijn naam te annuleren. Gelieve mij ook uit uw databank te schrappen. Ik wens niet meer opgebeld of gecontacteerd te worden. Ik wens de onmiddellijke terugbetaling van het bedrag van 800 euro dat u zonder mijn akkoord hebt afgeschreven van mijn bankrekening/kredietkaart. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Factuur


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform