Terug

ongevraagde extra kost

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: HEYTENS

19/08/2022

Beste medewerker, Bij het opmaken van de offerte in de winkel liep het al fout. Ik had beter moeten weten.. Ik werd dezelfde dag nog opgebeld met de mededeling dat mijn 'project' opeens zo'n 200€ goedkoper uitkwam, fijn zou je denken. Ik krijg een mail met de bevestiging van mij bestelling. Bij de afhaling blijkt dat ik op eens 176,8€ !! extra moet betalen. Er was iets vergeten op offerte. Een duidelijk overzicht met mijn twee voorschotten (bij opmeting en opstellen van de offerte) en het totaal bedrag is 'helaas' niet mogelijk... Een klant mag zoiets dan toch verwachten? Ik vind het helemaal niet kunnen dat je bij de afhaling van de gordijnen opeens extra moet betalen en alsnog arrogant en kleinerend wordt benaderd door de verkoopster 'ja, het is verwarrend hé Je begrijpt het niet goed hé. Ik begreep de situatie maar al te goed, maar zij wou er zich dus duidelijk uitpraten. Bij het ophangen van de gordijnen bleek ook één stuk afwezig te zijn... terug naar de winkel waar ik graag mijn ontevredenheid wil bespreken. Natuurlijk stonden ze niet open voor feedback. Hier kom ik niet terug en raad ik ook mensen aan om naar een andere winkel te gaan. Hoe is het mogelijk dat ik bij de afhaling op eens te weten kom dat ik bijna 180€ extra moet betalen?mvg,

Berichten (5)

HEYTENS

Naar: S. V.

22/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

HEYTENS

Naar: S. V.

24/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

S. V.

Naar: HEYTENS

24/08/2022

Beste dienst klachten, Inderdaad er was verwarring over de offertes. Ik heb pas weet gekregen van de offerte van de stores systeem bij de ophaling van de gordijnen. Dat was niet de afspraak bij de samenstelling en bestelling in de winkel. Vandaar dus ook mijn vraag tot terugbetaling. mvg, Sara Veramme

HEYTENS

Naar: S. V.

31/08/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste,Uw aanvraag (84682) werd bijgewerkt. Om bijkomende informatie toe te voegen mag u op deze mail antwoorden.Beleefde groeten,Team Heytens Klantendienst Laurence (Heytens) 31 aug. 2022 09:33 CEST Beste Mevrouw Veramme,In bijlage stuur ik u een copie van de mail die de winkel u op 28/05/22 heeft gestuurd en waarbij de uitsplitsing van de bestelling tussen de stof en de velcrolatten werd gecommuniceerd.Hierbij werd ook de totaalprijs, betaald voorschot en te betalen saldo in detail vermeld.Deze gegevens hebben u een duidelijk beeld gegeven over de opmaak van uw bestelling.Met vriendelijke groeten,LaurenceService Clients/Klantendienstwww.heytens.frwww.heytens.be Klachtenbox 24 aug. 2022 17:13 CEST ] Dit e-mailbericht is een service van Heytens. Mogelijk gemaakt door Zendesk[GD94LZ-EEOD6] ] Dit e-mailbericht is een service van Heytens. Mogelijk gemaakt door Zendesk[GD94LZ-EEOD6]

S. V.

Naar: HEYTENS

31/08/2022

Beste Laurens, Ik heb bovenstaande mail niet ontvangen! Je ziet zo dat er in geknipt is geweest. Wie spreekt er nu iemand dubbel aan in een mail. Shirley belde mij die dag op om te zeggen dat het goedkoper zou zijn. Jullie doen maar... Belachelijk. Sara


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform