Terug

verkeerde levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

D. D.

Naar: HEYTENS

12/06/2024

wij hebben lamellen besteld voor in de keuken met de belangrijkste en duidelijke afspraak dat deze op batterijen dienen bediend te worden want wij hebben alles juist laten schilderen en renoveren. Gisteren levering lamellen enkel op elekriciteit, wat wij niet uiteraard voorzien hadden. De Plaatser heeft uiteraard alles mee terug genomen. Gebeld met kantoor Merksem en zij zei dat het niet anders kan dan elektronisch wat dus duidelijk niet de afspraak was ( en wat zij ook toegeeft, ''maar het kan niet anders''). Het is te nemen of te laten zei ze maar we hebben uiteraard alles al betaald dus hebben we geen keuze dan elektriceit te laten leggen ( en terug te laten schilderen) . enige compensatie mogelijk ?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform