ENGIE

ENERGIE EN WATER

Score

87 punten
Uitstekende klachtenafhandelingsdienst
Berekening van de score
Status Waarde
Open 179
Gesloten 74,30%
  • 179 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 74% gesloten klachten via het platform
1 dag gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 8 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 1 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • K. V.

    29/04/2021

    contract onder valse voorwensels

    ENGIE ENERGIE EN WATER

    "Beste, telefonisch via "besparen kan" deed een medewerker zich voor als een medewerker van een onafhankelijk adviesbureau en verkocht een aardgas en elektriciteitscontract, die alles behalve de mees..."
  • V. J.

    10/04/2021

    netwerkkosten

    ENGIE ENERGIE EN WATER

    "Beste , ik ben de zaakvoeder van een restaurant , , wij zitten dus bij engie voor ons electriciteit en gasverbruik .Ik heb mijn zaak pas kunnen open doen op 04.06.2020 door de coronacrisis , wij heb..."
  • F. L.

    6/04/2021

    Netkosten voorbije winter dubbel aangerekend

    ENGIE ENERGIE EN WATER

    "Beste, Op de afrekening van het electriciteitsverbruik voor de periode 16/6/2020 tot 28/2/2021 voor een bedrag van 2.777,04€ werden de netwerkkosten onterecht dubbel aangerekend. We hebben zonnepa..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • R. T.

    2/04/2021

    Betwisting van de factuur

    ENGIE ENERGIE EN WATER

    "Beste, ik ontving gisteren de afrekeningsfactuur van de electriciteit voor het stopzetten van de terugdraaiende meter. Ik stel evenwel vast dat jullie mij én distributiekosten én prosumententarief ..."
  • R. L.

    29/03/2021

    Contract zonder weet of aangevraagd te hebben

    ENGIE ENERGIE EN WATER

    "Deze morgen 2 email ontvangen van engie,waaruit zij mij verwelkomen dat ik nieuwe klant ben op mijn nieuw adres, Echter heb ik nooit met engie een contract afgesloten of aangevraagd, ik zit al jaar e..."
  • T. V.

    23/03/2021

    Lek bij onderhoud verwarmingsketel

    ENGIE ENERGIE EN WATER

    "Beste, Op 9/02 is er een onderhoud gebeurd aan mijn verwarmingsketel gas. Sindsdien lekt deze en kan hij niet meer op genoeg druk komen. volgens de medewerkers van Cozie is er maar 30 dagen garant..."
  • S. E.

    23/03/2021

    Meterstanden kloppen niet, eindfactuur

    ENGIE ENERGIE EN WATER

    "Goeiemiddag, In 2018 klopte de meterstanden totaal niet met hetgeen jullie hebben op eindfactuur geplaatst. We hadden een bijbetaling van meer dan 2000 euro waar we nu nog voor aan het afbetalen zijn..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • S. D.

    15/03/2021

    Plots een extra rekening

    ENGIE ENERGIE EN WATER

    "Beste wij krijgen plots een factuur van 129,43 euro . Een aanpassing van de distributie netkosten naar aanleiding van je zonnepanelen. ..."
    afgesloten Succesvol
  • A. Z.

    10/03/2021

    Facturen die niet kloppen!!

    ENGIE ENERGIE EN WATER

    "Beste, Ik krijg al 2 facturen die niet bedoelt zijn voor mij. Ik bel al paar keer naar jullie, maar word van het kaske naar de muur gestuurd. Kreeg eerst een factuur van 248€ voor de ketelonderhoud..."
    afgesloten Succesvol
  • V. C.

    17/02/2021

    Jaarafrekening na 2maanden klant te zijn!!

    ENGIE ENERGIE EN WATER

    "Beste, 7 December 2020 zijn we overgestapt van elegant naar Engie. Het zou ons op jaarbasis wat geld besparen. Dus geen probleem dachten we. Totdat we deze week een jaarafrekening in de bus krege..."
    afgesloten Succesvol

Bekijk alle klachten