Goed

74 punten Info

Meest recente klachten

S. V.
2/10/2025

dienstverlening

Geachte mevrouw/heer, Op 01/10/2025 wou ik mijn abonnement via mijn werkgever opzeggen , dit is vlot gegaan en ik had sinds 10u smorgens geen bereik meer Ik stel echter vast dat het zeer moeilijk is dit opnieuw te activeren naar een prepaid , zoals me uitgelegd geweest is , blijkbaar moet ik naar de winkel met de identiteitskaart om dit te kunnen activeren , ik werk van 7 smorgens tot 19 u savonds , de winkel is dan niet meer open . U laat me gewoon dagen zonder telefoonbereik zitten . om het toch maar iet te kunnen oplossen heb ik een nieuw abonnement afgesloten onder deze nummer en dit ging op 01.10.25 in orde zijn om 22u. we zijn nu 02.10.25 08u15 en dit is nog steeds niet in orde. Als ik praat met medewerkers van u wordt er gewoon niet geantwoord , zomaar afgelegd of afgesloten. Zeer klantvriendelijk moet ik zeggen , de mensen in de kou laten staan zonder enige hulp Dit heeft geleid tot onbereikbaarheid voor mijn werkgever , niet kunnen bellen naar klanten en onveiligheid op de weg want indien ik een ongeval heb kan ik niemand bereiken. Daarom verzoek ik u onverwijld en Zo snel mogelijk actie tegen proximus te nemen Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

In behandeling
K. H.
29/09/2025

Nog nooit klant geweest. Toch een factuur.

Beste, Ik ben nog NOOIT klant geweest bij Proximus, voor niets. Niet GSM, niet internet, niet TV, niet vaste telefoon... Niets. Nu hebben mijn vriendin en ik onlangs een huis gekocht en informeer ik of fiber mogelijk is in mijn huis. En ik krijg als mail terug: "Ik zie echter ook dat er op uw naam een oninbaar saldo staat. U kan geen diensten aanvragen wanneer er nog een oninbaar saldo is. Het oninbaar saldo is voor een totaal van 1760.19 euro." Ik ben nog nooit klant geweest bij proximius. En nu willen ze mij en factuur aansmeren van 1760€?!

In behandeling
D. V.
21/09/2025

opzegging Disney+ wegens onmogelijk via formulier Proximus !

Ik telefoneerde gisteren naar de klantendienst en kreeg een zeer onbeleefde mevrouw aan de lijn die mij absoluut niet wou helpen met het oplossen van een probleem met het net aangekochte online abonnement van Disney+ dit net na 12 uur. Ze vroeg zelfs mijn nummers van bankrekening niet en weigerde er een bekwame collega bij te halen. Het gesprek escaleerde helaas in crescendo, nog nooit meegemaakt bij Proximus klantendienst ! De mevrouw ging mij onmiddellijk afkoppelen wat niet gebeurde, in de plaats kreeg ik een paar e-mails. Nu wil ik het Proximus formulier gebruiken vermeld op één van deze e-mails maar dat werkt totaal niet ! Hierbij zeg ik dan ook mijn abonnement van Disney+ onmiddellijk op. Dayma Dominguez Gonzalez echtgenote Daniel Van 'tveld (persoon die belde is Daniel)

Opgelost
L. V.
18/09/2025

Opzeg en betalingsprobleem

Beste, Ik vraag assistentie ivm problemen met Proximus. Aangezien zij niet bereikbaar zijn om me te woord te staan en meerdere telefoontjes telkens op niets uitdraaien maar zij wel facturen blijven sturen en nu een incassobureau inschakelden. Ik belde voor opzeg abonnement op 5 juni met de vraag voor stopzetting diensten 20juni. Echter deden ze dit onmiddelijk en na meerdere pogingen tot herstel ben ik dan maar sneller dan voorzien verhuisd aangezien ik mijn werk niet meer kon uitvoeren wegens geen connectiviteit. Ondertussen blijven ze echter facturen sturen en worden mijn antwoorden dat het abonnement door hen werd stopgezet genegeerd. Natuurlijk betaalde ik deze facturen niet. De code voor materiaal terug te sturen heb ik pas midden augustus ontvangen (samen met een dreigende mail), die terugsturing heb ik zodra ik in het land was in orde gebracht. Nu hebben ze een incassobureau ingeschakeld voor kosten van een abonnement die ze zelf hadden stopgezet (bewijs hiervan toegevoegd), deze kosten zijn allemaal van na 5 juni en ik weiger dan ook te betalen voor niet geleverde diensten. Kan ik bij jullie terecht voor enige bijstand?

Opgelost
M. R.
7/09/2025

Misleidende verkoopactie

Geachte, ik heb 23-06-2025 een nieuwe Samsung Galaxy S25 gekocht bij Proximus in Halle. De verkoper heeft mij dit toestel laten aankopen omwille van een cashback van 200 euro en bijkomend 50 euro inruilwaarde. Deze acties waren een belofte bij mijn aankoop! Bij het indienen van de aanvraag bleek echter dat mijn oude gsm geen waarde meer had. Om die reden heb ik contact opgenomen met Proximus om te bevragen dat het nog noodzakelijk was dat de gsm werd opgestuurd. Er werd mij verteld dat het nutteloos was om die kosten voor het opsturen van de GSM te doen aangezien de inruilwaarde toch 0 euro was. De cashback van 200 euro werd mij echter wel gegarandeerd, zowel in de Proximus winkel van Halle als op de klantendienst. Na 7 weken bel ik zowel bij proximus als bij samsung leg ik dat uit, sturen mij van links naar rechts zonder antwoord voor verschillende keren zonder resultaat. Samsung dekt zich in door te stellen dat er geen gsm werd opgestuurd en ik dus geen recht heb op de cashback.

Opgelost

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 6 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform