Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Geen service bij Takeaway!
Ik plaatste een bestelling op Takeaway om 17u37, die volgens de website na 10-25 minuten zou moeten geleverd worden. Ik belde om 18u08 naar Holy Guacamoly en mijn bestelling stond daar al klaar. De bestelling werd bij mij thuis bezorgd om 19u20. Tijdens deze periode nam ik contact op via de virtuele assistent, die mij zou doorverbinden met een medewerker, maar ik kreeg geen medewerker aan de lijn. Ik zocht het internet af op zoek naar een telefoonnummer, maar kreeg geen medewerker aan de lijn als ik belde voor een vraag over mijn bestelling. Ik kreeg pas een medewerker aan de lijn als ik zogezegd belde alsof ik een medewerker van een restaurant was. Ik legde mijn probleem uit aan de man van de telefoon, deze snapte mijn probleem totaal niet en toen ik aandrong op een schadevergoeding in de vorm van een kortingsbon, zei hij dat hij een mailtje ging sturen en legde nadien meteen af. De mail met kortingscode ontving ik niet. Allesbehalve een service vanuit Takeaway!
Drijfnatte bestelling, terugbetaling spoorloos
Op 4/11 een bestelling geplaatst. Bestelling kwam drijfnat toe: alles doorweekt en zak druipte frisdrank. Bestelling geweigerd en terugbetaling aangevraagd. Nog steeds geen woord van het gehoord, enkel een geautomatiseerde mail met nul info. Hun chatfunctie werkt uiteraard niet. Telefonisch is het onmogelijk iemand te contacteren: verbinding wordt droogweg verbroken eens het systeem weet dat je een klant bent.
Terugbetaling takeaway
Ik heb 2 dagen geleden bij KS ROYAL eten besteld via takeaway en nog steeds hebben ze dit niet geleverd. Als ik bel naar hun nummer is dit nummer niet in gebruik. Ook takeaway antwoord niet op de reeds 5 mails die ik hun heb gestuurd. Ik heb dus 23€ betaald voor iets wat ik tot op vandaag niet heb mogen ontvangen en zou dus graag mijn geld terug zien.
Terugbetaling
Bestelnummer R8JGBB Op 28/12/2024 plaatste ik een bestelling bij Take Away, na lang wachten (dit terzijde) kwam mijn bestelling kletsnat toe. De chauffeur nam mijn bestelling terug mee en raadde mij aan om contact op te nemen met Take Away. Ik heb reeds 2 mails verstuurd maar krijg daar geen reactie op. We zijn ondertussen twee weken later, ik wens mijn geld terug te krijgen. Ook al gaat het maar om 20 euro, het gaat om het principe. Uiteraard bestel ik nu niet langer meer bij Take Away maar wel via Delivroo. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Dank alvast, Mvg Jaimie
Weigeren terug te betalen / te antwoorden
Op 30/12/2024 heb ik contact met Takeaway opgenomen over een foute bestelling. Ik had per ongeluk een bestelling 2 maal geplaatst. Ik heb hierop contact opgenomen met het restaurant zoals Takeaway vraagt en ze hebben 1 bestelling geannuleerd. Voor de terugbetaling van mijn €113 moest ik echter contact opnemen met Takeaway wat ik ook meteen gedaan heb. Ondertussen zijn we meer dan 1 week verder en heb ik nog niets van Takeaway gehoord. De klantendienst is ook zo goed als niet te bereiken. Deze service is echt allesbehalve. Ik hoop dat ik zo spoedig mogelijk antwoord krijg op mijn vragen en dat mijn €113 wordt terugbetaald. Ik heb immers de maaltijd niet gekregen. Het gaat over de bestellingen bij Sushi mama - 7RKQFM en FGHPMK
Betalingsproblemen bancontact app
Ik heb op 15/11/2024 rond 16u een bestelling geplaatst via Takeaway bij Sushi Paradise Gent en krijg de melding dat de betaling niet is ontvangen, maar deze is wel van mijn rekening gegaan…. Ik heb om 17u gebeld naar Sushi Paradise en de bestelling was niet doorgekomen. Ik heb opnieuw besteld en betaald via Paypal. Deze bestelling is wel doorgekomen en heb ik ook ontvangen. Ik heb dus 2 maal betaald en maar 1 keer mijn bestelling ontvangen. Ik wil mijn geld van de eerste bestelling terug! Ik hoop dat wij dit vlot kunnen afhandelen. U vindt de details van mijn eerste betaling in bijgevoegde bijlage. Alvast bedankt Ik heb al contact proberen opnemen met jullie, maar tevergeefs nog geen antwoord.
geen levering ontvangen
Beste, ik bestelde vanochtend via jullie bij Panos Berchem. Ik kreeg een melding dat de bestelling bezorgd werd , ik heb echter geen levering ontvangen. Ik kreeg om 12:43 u een mail dat de bezorger aan de deur was geweest maar dat de deur niet werd geopend. De levering was op kantoor en de deur is altijd open tijdens kantooruren. In de mail stond eveneens dat de levering voor de deur is achter gelaten. Tot tweemaal toe ben ik dit gaan checken maar er stond geen pakketje voor de deur. Ik heb eveneens bij mijn collega's geïnformeerd en niemand heeft dit gezien. Bovendien meldde Panos me dat Takeaway een foto van de leverplaats zou bezorgen per mail maar ook dit heb ik niet mogen ontvangen. Ik heb bovenstaande ook allemaal via mail reeds gemeld. Ik wens dan ook een terugbetaling van het betaalde bedrag te ontvangen. met vriendelijke groet Marina Verschoren
betaling via payconq
heb een bestelling takeaway geplaatst betaald met payconiq deze is gelukt maar de bestelling bij takeaway is niet gelukt graag had ik men geld terug gekreken ik vind op de website geen enkele manier om contact te nemen hier de info van payconiq Timestamp: 12-06-2024 21:45:08 Amount: 22.00 € Merchant ref: - HMAC PSP: SZPY2X7GJKMHXD77EDVJ6NZL Trx ID: U041UlJKNDNQOFdTUFdEM0VVUjI= Merchant PSP: adyen Authorization: Succeed
informatie klantendienst onvindbaar
Beste,Ik heb een probleem met een bestelling die mislukt was maar waarvan toch de betaling is uitgevoerd. Hiervoor wou ik TakeAway contacteren, maar ze maken dit onmogelijk.Als je op hun website naar de klantendienst gaat vind je alleen maar een FAQ die totaal geen nuttige informatie bied en geen contactinformatie of telefoonnummer bied.Ik keek dan op Twitter, waar ik direct het juiste profiel vond, maar deze kan ik geen privébericht sturen tenzij ik een Twitter Premium account heb.Uiteindelijk vond ik een telefoonnummer via algemene voorwaarden, maar als je deze belt krijg je een automatisch menu dat je uiteindelijk naar de website verwijst in plaats van je de optie te geven met klantenservice te praten.De enige optie die er dus nog overblijft is een email sturen, wat ik nu dus gedaan heb.Ik vind het schandalig dat een bedrijf er zo te zien alles aan doet om het onmogelijk te maken om hen te contacteren!
Bestelling 1x geplaatst, 2x van de rekening gegaan
Beste,Ik bestelde zonet via jullie website: SNKATK - Holy Guacamoly 6/4/24 20:14. Bij betaling merkte ik, dat deze bestelling 2x werd aangerekend en van mijn rekening ging. Gelieve dus eenmaal 21,08euro terug te storten. Alvast bedankt.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
