Terugbetaling
Aard van probleem:
Betalingen en terugbetalingenKlacht
J. B.
Naar: Takeaway
Bestelnummer R8JGBB Op 28/12/2024 plaatste ik een bestelling bij Take Away, na lang wachten (dit terzijde) kwam mijn bestelling kletsnat toe. De chauffeur nam mijn bestelling terug mee en raadde mij aan om contact op te nemen met Take Away. Ik heb reeds 2 mails verstuurd maar krijg daar geen reactie op. We zijn ondertussen twee weken later, ik wens mijn geld terug te krijgen. Ook al gaat het maar om 20 euro, het gaat om het principe. Uiteraard bestel ik nu niet langer meer bij Take Away maar wel via Delivroo. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Dank alvast, Mvg Jaimie
Berichten (4)
Takeaway
Naar: J. B.
Beste Klachten, Dank u voor uw contact met Takeaway.com. Dit is een automatisch antwoord om te bevestigen dat we uw bericht hebben ontvangen en dat we u spoedig zullen antwoorden. Zoekt u nuttige informatie terwijl wij uw verzoek onderzoeken? Bezoek dan gerust ons Helpcentrum. Wij wensen u een fijne dag! Takeaway.com Klachten 14 jan 2025 11:30 CET __brand_Takeaway.com BE auto_response_sent country::be customer language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_status requestType:customer - Typ uw reactie boven deze regel - Beste Klachten, Dank u voor uw contact met Takeaway.com. Dit is een automatisch antwoord om te bevestigen dat we uw bericht hebben ontvangen en dat we u spoedig zullen antwoorden. Zoekt u nuttige informatie terwijl wij uw verzoek onderzoeken? Bezoek dan gerust ons Helpcentrum. Wij wensen u een fijne dag! Takeaway.com Klachten 14 jan 2025 11:30 CET Je hebt een klacht ontvangen van JAIMIE B Je hebt een klacht ontvangen van JAIMIE B JAIMIE B heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden? Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@e52635cd4542de3e0c@REF_ID@@ Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie. Houd er rekening mee dat: niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan. Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform. Heb je vragen over ons platform?Klacht:Naam van de klantJAIMIE BUYSEFactuurnummerBE93850827242367Klachtnummer11856362Soort probleemBetalingen en terugbetalingenBeschrijvingBestelnummer R8JGBB Op 28/12/2024 plaatste ik een bestelling bij Take Away, na lang wachten (dit terzijde) kwam mijn bestelling kletsnat toe. De chauffeur nam mijn bestelling terug mee en raadde mij aan om contact op te nemen met Take Away. Ik heb reeds 2 mails verstuurd maar krijg daar geen reactie op. We zijn ondertussen twee weken later, ik wens mijn geld terug te krijgen. Ook al gaat het maar om 20 euro, het gaat om het principe. Uiteraard bestel ik nu niet langer meer bij Take Away maar wel via Delivroo. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Dank alvast, Mvg Jaimie trackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@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@__END_HIP_IDENTIFIER__ Vriendelijke groeten, TestaankoopGebruiksvoorwaarden __brand_Takeaway.com BE auto_response_sent country::be customer language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_status requestType:customer Takeaway.com - Havenlaan 86C B411, 1000 Brussel, Belgium [GJKLGX-2GX43]
Takeaway
Naar: J. B.
Beste Klachten, Neem een momentje om op de onderstaande link te klikken. Hiermee kun je de ontvangen service beoordelen en eventueel commentaar achterlaten. Deze gegevens worden alleen door ons gebruikt om onze diensten te verbeteren. Lees in onze privacyverklaring hoe jouw gegevens worden verwerkt. Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Vergeten waar het verzoek ook al weer over ging? Bekijk dan onderstaande: Yasmina (Takeaway.com BE) 21 jan 2025 19:19 CET Beste Klant, Bedankt voor het sturen van uw e-mail naar Takeaway.com. Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden voor de vertraging bij de verwerking van uw klacht. De terugbetaling is verwerkt en zal binnen vier werkdagen zichtbaar zijn op uw bankrekening. Wij hopen u verder te kunnen helpen. Wij wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet. Yasmina Takeaway.com Dear customer, Thank you for sending your email to Takeaway.com. Firstly, we apologize for the delay in processing your claim. The refund has been processed and will be visible on your bank account within four business days. We hope to be able to help you further, We wish you a pleasant day, Kind regards. Yasmina Takeaway.com Cher client, Nous vous remercions d'avoir envoyé votre mail à Takeaway.com. Premièrement, je vous prie de nous excuser pour le délai de traitement de votre réclamation. Le remboursement a été effectué et sera visible sur votre compte bancaire dans les quatre jours ouvrables. Nous espérons pouvoir vous aider davantage, Nous vous souhaitons une belle journée, Bien à vous. Yasmina Takeaway.com Klachten 14 jan 2025 11:30 CET __brand_Takeaway.com BE auto_email_update_48h auto_response_sent country::be customer language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_status language::nl requestType:customer is::csat_email - Typ uw reactie boven deze regel - Beste Klachten, Neem een momentje om op de onderstaande link te klikken. Hiermee kun je de ontvangen service beoordelen en eventueel commentaar achterlaten. Deze gegevens worden alleen door ons gebruikt om onze diensten te verbeteren. Lees in onze privacyverklaring hoe jouw gegevens worden verwerkt. Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Vergeten waar het verzoek ook al weer over ging? Bekijk dan onderstaande: Yasmina (Takeaway.com BE) 21 jan 2025 19:19 CET Beste Klant, Bedankt voor het sturen van uw e-mail naar Takeaway.com. Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden voor de vertraging bij de verwerking van uw klacht. De terugbetaling is verwerkt en zal binnen vier werkdagen zichtbaar zijn op uw bankrekening. Wij hopen u verder te kunnen helpen. Wij wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet. Yasmina Takeaway.com Dear customer, Thank you for sending your email to Takeaway.com. Firstly, we apologize for the delay in processing your claim. The refund has been processed and will be visible on your bank account within four business days. We hope to be able to help you further, We wish you a pleasant day, Kind regards. Yasmina Takeaway.com Cher client, Nous vous remercions d'avoir envoyé votre mail à Takeaway.com. Premièrement, je vous prie de nous excuser pour le délai de traitement de votre réclamation. Le remboursement a été effectué et sera visible sur votre compte bancaire dans les quatre jours ouvrables. Nous espérons pouvoir vous aider davantage, Nous vous souhaitons une belle journée, Bien à vous. Yasmina Takeaway.com Klachten 14 jan 2025 11:30 CET Je hebt een klacht ontvangen van JAIMIE B Je hebt een klacht ontvangen van JAIMIE B JAIMIE B heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden? Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@e52635cd4542de3e0c@REF_ID@@ Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie. Houd er rekening mee dat: niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan. Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform. Heb je vragen over ons platform?Klacht:Naam van de klantJAIMIE BUYSEFactuurnummerBE93850827242367Klachtnummer11856362Soort probleemBetalingen en terugbetalingenBeschrijvingBestelnummer R8JGBB Op 28/12/2024 plaatste ik een bestelling bij Take Away, na lang wachten (dit terzijde) kwam mijn bestelling kletsnat toe. De chauffeur nam mijn bestelling terug mee en raadde mij aan om contact op te nemen met Take Away. Ik heb reeds 2 mails verstuurd maar krijg daar geen reactie op. We zijn ondertussen twee weken later, ik wens mijn geld terug te krijgen. Ook al gaat het maar om 20 euro, het gaat om het principe. Uiteraard bestel ik nu niet langer meer bij Take Away maar wel via Delivroo. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Dank alvast, Mvg Jaimie trackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@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@__END_HIP_IDENTIFIER__ Vriendelijke groeten, TestaankoopGebruiksvoorwaarden __brand_Takeaway.com BE auto_email_update_48h auto_response_sent country::be customer language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_status language::nl requestType:customer is::csat_email Takeaway.com - Havenlaan 86C B411, 1000 Brussel, Belgium [GJKLGX-2GX43]
J. B.
Naar: Takeaway
Ik ben zeer ontevreden over jullie service. Had ik testaankoop niet aangesproken gingen jullie nooit de moeite gedaan hebben om te reageren op mijn mail. En zeker niet terugbetaald hebben. Ik maak nu gebruik van delivroo. Sorry maar jullie zijn een wekelijkse klant kwijt.
Takeaway
Naar: J. B.
Beste Klachten, Dank u voor uw contact met Takeaway.com. Dit is een automatisch antwoord om te bevestigen dat we uw bericht hebben ontvangen en dat we u spoedig zullen antwoorden. Zoekt u nuttige informatie terwijl wij uw verzoek onderzoeken? Bezoek dan gerust ons Helpcentrum. Wij wensen u een fijne dag! Takeaway.com Klachten 24 jan 2025 08:00 CET __brand_Takeaway.com BE auto_response_sent country::be customer default order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch requestType:customer - Typ uw reactie boven deze regel - Beste Klachten, Dank u voor uw contact met Takeaway.com. Dit is een automatisch antwoord om te bevestigen dat we uw bericht hebben ontvangen en dat we u spoedig zullen antwoorden. Zoekt u nuttige informatie terwijl wij uw verzoek onderzoeken? Bezoek dan gerust ons Helpcentrum. Wij wensen u een fijne dag! Takeaway.com Klachten 24 jan 2025 08:00 CET JAIMIE B heeft antwoord gegeven. JAIMIE B heeft antwoord gegeven. JAIMIE B heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om jou te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf. Hoe kun je deze consument beantwoorden? Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@e52635cd4542de3e0c@REF_ID@@ Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie. Houd er rekening mee dat: Testaankoop niet betrokken is bij het proces van klachtenbehandeling en oordeelt de gegrondheid ervan niet. Deze klacht openbaar werd gemaakt door de consument en zichtbaar is in ons klachtenplatform. Heb je vragen over ons platform?Antwoord:Naam van de klantJAIMIE BUYSEFactuurnummerBE93850827242367Klachtnummer11856362Soort probleemBetalingen en terugbetalingenBeschrijvingIk ben zeer ontevreden over jullie service. Had ik testaankoop niet aangesproken gingen jullie nooit de moeite gedaan hebben om te reageren op mijn mail. En zeker niet terugbetaald hebben. Ik maak nu gebruik van delivroo. Sorry maar jullie zijn een wekelijkse klant kwijt. trackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@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@__END_HIP_IDENTIFIER__ Vriendelijke groeten, TestaankoopGebruiksvoorwaarden __brand_Takeaway.com BE auto_response_sent country::be customer default order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch requestType:customer Takeaway.com - Havenlaan 86C B411 Avenue du Port, 1000 Brussel/Bruxelles, Belgium [4DKWMZ-ZZN7J]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten