Terug

Drijfnatte bestelling, terugbetaling spoorloos

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. V.

Naar: Takeaway

13/11/2025

Op 4/11 een bestelling geplaatst. Bestelling kwam drijfnat toe: alles doorweekt en zak druipte frisdrank. Bestelling geweigerd en terugbetaling aangevraagd. Nog steeds geen woord van het gehoord, enkel een geautomatiseerde mail met nul info. Hun chatfunctie werkt uiteraard niet. Telefonisch is het onmogelijk iemand te contacteren: verbinding wordt droogweg verbroken eens het systeem weet dat je een klant bent.

Berichten (1)

Takeaway

Naar: J. V.

13/11/2025

Beste Klachten, Dank u voor uw contact met Takeaway.com. Dit is een automatisch antwoord om te bevestigen dat we uw bericht hebben ontvangen en dat we u spoedig zullen antwoorden. Zoekt u nuttige informatie terwijl wij uw verzoek onderzoeken? Bezoek dan gerust ons Helpcentrum. Wij wensen u een fijne dag! Takeaway.com Klachten 13 nov 2025 16:45 CET __brand_Takeaway.com BE auto_response_sent country::be country_skill_added customer language::nl language_skill_added order::not_found order::requester_mismatch order_status requester_skill_added worktype_skill_added requestType:customer - Typ uw reactie boven deze regel - Beste Klachten, Dank u voor uw contact met Takeaway.com. Dit is een automatisch antwoord om te bevestigen dat we uw bericht hebben ontvangen en dat we u spoedig zullen antwoorden. Zoekt u nuttige informatie terwijl wij uw verzoek onderzoeken? Bezoek dan gerust ons Helpcentrum. Wij wensen u een fijne dag! Takeaway.com Klachten 13 nov 2025 16:45 CET


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform