Terugbetaling takeaway
Aard van probleem:
Betalingen en terugbetalingenKlacht
S. V.
Naar: Takeaway
Ik heb 2 dagen geleden bij KS ROYAL eten besteld via takeaway en nog steeds hebben ze dit niet geleverd. Als ik bel naar hun nummer is dit nummer niet in gebruik. Ook takeaway antwoord niet op de reeds 5 mails die ik hun heb gestuurd. Ik heb dus 23€ betaald voor iets wat ik tot op vandaag niet heb mogen ontvangen en zou dus graag mijn geld terug zien.
Berichten (2)
Takeaway
Naar: S. V.
Beste Klachten, Dank u voor uw contact met Takeaway.com. Dit is een automatisch antwoord om te bevestigen dat we uw bericht hebben ontvangen en dat we u spoedig zullen antwoorden. Zoekt u nuttige informatie terwijl wij uw verzoek onderzoeken? Bezoek dan gerust ons Helpcentrum. Wij wensen u een fijne dag! Takeaway.com Klachten 11 feb 2025 12:15 CET __brand_Takeaway.com BE auto_response_sent country::be customer language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_status requestType:customer - Typ uw reactie boven deze regel - Beste Klachten, Dank u voor uw contact met Takeaway.com. Dit is een automatisch antwoord om te bevestigen dat we uw bericht hebben ontvangen en dat we u spoedig zullen antwoorden. Zoekt u nuttige informatie terwijl wij uw verzoek onderzoeken? Bezoek dan gerust ons Helpcentrum. Wij wensen u een fijne dag! Takeaway.com Klachten 11 feb 2025 12:15 CET Je hebt een klacht ontvangen van SENNE V Je hebt een klacht ontvangen van SENNE V SENNE V heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden? Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@224d9749b0f0e4f17b@REF_ID@@ Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie. Houd er rekening mee dat: niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan. Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform. Heb je vragen over ons platform?Klacht:Naam van de klantSENNE VANDERVELDEKlantnummer7RQQMPKlachtnummer12072402Soort probleemBetalingen en terugbetalingenBeschrijvingIk heb 2 dagen geleden bij KS ROYAL eten besteld via takeaway en nog steeds hebben ze dit niet geleverd. Als ik bel naar hun nummer is dit nummer niet in gebruik. Ook takeaway antwoord niet op de reeds 5 mails die ik hun heb gestuurd. Ik heb dus 23€ betaald voor iets wat ik tot op vandaag niet heb mogen ontvangen en zou dus graag mijn geld terug zien.Bijgevoegd(e) document(en) Screenshot_20250211_115205_Takeaway.jpg trackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@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@__END_HIP_IDENTIFIER__ Vriendelijke groeten, TestaankoopGebruiksvoorwaarden __brand_Takeaway.com BE auto_response_sent country::be customer language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_status requestType:customer Takeaway.com - Havenlaan 86C B411, 1000 Brussel, Belgium [VV67W5-Z27K4]
Takeaway
Naar: S. V.
Beste Klachten, Neem een momentje om op de onderstaande link te klikken. Hiermee kun je de ontvangen service beoordelen en eventueel commentaar achterlaten. Deze gegevens worden alleen door ons gebruikt om onze diensten te verbeteren. Lees in onze privacyverklaring hoe jouw gegevens worden verwerkt. Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Vergeten waar het verzoek ook al weer over ging? Bekijk dan onderstaande: Mouad (Takeaway.com BE) 13 feb 2025 18:47 CET Dear customer, Thank you for your email Due to the influx of requests for customer service, your response time has been extended, for which we apologise. We are very sorry to hear about the delay and inconvenience associated with your order, however, despite our best efforts, we are of course dependent on the restaurant staff for orders and delivery. In case you have encountered an issue with the quality of your meal we will pass on your complaint to the restaurant. We would also recommend that you always contact the restaurant directly with any queries regarding a current order on the telephone number provided in the confirmation email. We do not see any other requests from you in our system, so we assume that you received the order properly. If this was still not the case and some action is still needed from us, please do not hesitate to reply to this email and we will do all the necessary for you as soon as possible. All the best, JET Cher client, Nous vous remercions pour votre courriel En raison de l'afflux de demandes de service à la clientèle, votre temps de réponse a été prolongé, ce dont nous nous excusons. Nous sommes désolés d'apprendre que votre commande a été retardée et qu'elle vous a causé des désagréments. Cependant, malgré tous nos efforts, nous dépendons bien sûr du personnel du restaurant pour les commandes et les livraisons. Si vous avez rencontré un problème concernant la qualité de votre repas, nous transmettrons votre plainte au restaurant. Nous vous recommandons également de toujours contacter directement le restaurant pour toute question concernant une commande en cours, au numéro de téléphone indiqué dans l'e-mail de confirmation. Nous ne voyons pas d'autres demandes de votre part dans notre système, nous supposons donc que vous avez reçu votre commande correctement. Si ce n'était toujours pas le cas et que nous devions encore agir, n'hésitez pas à répondre à cet e-mail et nous ferons le nécessaire pour vous dans les plus brefs délais. Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées, JET Geachte klant, Hartelijk dank voor uw e-mail Als gevolg van de toestroom van verzoeken voor klantenservice is uw reactietijd verlengd, waarvoor onze excuses. Het spijt ons zeer om te horen over de vertraging en het ongemak in verband met uw bestelling, maar ondanks onze beste inspanningen zijn we natuurlijk afhankelijk van het restaurantpersoneel voor bestellingen en bezorging. Mocht u een probleem hebben ondervonden met de kwaliteit van uw maaltijd, dan zullen wij uw klacht doorgeven aan het restaurant. We raden je ook aan om altijd rechtstreeks contact op te nemen met het restaurant als je vragen hebt over een lopende bestelling op het telefoonnummer dat in de bevestigingsmail staat. We zien geen andere verzoeken van u in ons systeem, dus we gaan ervan uit dat u de bestelling goed heeft ontvangen. Als dit nog steeds niet het geval is en er nog steeds actie van ons nodig is, aarzel dan niet om deze e-mail te beantwoorden en we zullen zo snel mogelijk al het nodige voor je doen. Het allerbeste, JET Customer Services Klachten 11 feb 2025 12:15 CET __brand_Takeaway.com BE auto_email_update_48h auto_response_sent country::be customer language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_status__where_is_my_order language::nl requestType:customer is::csat_email - Typ uw reactie boven deze regel - Beste Klachten, Neem een momentje om op de onderstaande link te klikken. Hiermee kun je de ontvangen service beoordelen en eventueel commentaar achterlaten. Deze gegevens worden alleen door ons gebruikt om onze diensten te verbeteren. Lees in onze privacyverklaring hoe jouw gegevens worden verwerkt. Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Vergeten waar het verzoek ook al weer over ging? Bekijk dan onderstaande: Mouad (Takeaway.com BE) 13 feb 2025 18:47 CET Dear customer, Thank you for your email Due to the influx of requests for customer service, your response time has been extended, for which we apologise. We are very sorry to hear about the delay and inconvenience associated with your order, however, despite our best efforts, we are of course dependent on the restaurant staff for orders and delivery. In case you have encountered an issue with the quality of your meal we will pass on your complaint to the restaurant. We would also recommend that you always contact the restaurant directly with any queries regarding a current order on the telephone number provided in the confirmation email. We do not see any other requests from you in our system, so we assume that you received the order properly. If this was still not the case and some action is still needed from us, please do not hesitate to reply to this email and we will do all the necessary for you as soon as possible. All the best, JET Cher client, Nous vous remercions pour votre courriel En raison de l'afflux de demandes de service à la clientèle, votre temps de réponse a été prolongé, ce dont nous nous excusons. Nous sommes désolés d'apprendre que votre commande a été retardée et qu'elle vous a causé des désagréments. Cependant, malgré tous nos efforts, nous dépendons bien sûr du personnel du restaurant pour les commandes et les livraisons. Si vous avez rencontré un problème concernant la qualité de votre repas, nous transmettrons votre plainte au restaurant. Nous vous recommandons également de toujours contacter directement le restaurant pour toute question concernant une commande en cours, au numéro de téléphone indiqué dans l'e-mail de confirmation. Nous ne voyons pas d'autres demandes de votre part dans notre système, nous supposons donc que vous avez reçu votre commande correctement. Si ce n'était toujours pas le cas et que nous devions encore agir, n'hésitez pas à répondre à cet e-mail et nous ferons le nécessaire pour vous dans les plus brefs délais. Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées, JET Geachte klant, Hartelijk dank voor uw e-mail Als gevolg van de toestroom van verzoeken voor klantenservice is uw reactietijd verlengd, waarvoor onze excuses. Het spijt ons zeer om te horen over de vertraging en het ongemak in verband met uw bestelling, maar ondanks onze beste inspanningen zijn we natuurlijk afhankelijk van het restaurantpersoneel voor bestellingen en bezorging. Mocht u een probleem hebben ondervonden met de kwaliteit van uw maaltijd, dan zullen wij uw klacht doorgeven aan het restaurant. We raden je ook aan om altijd rechtstreeks contact op te nemen met het restaurant als je vragen hebt over een lopende bestelling op het telefoonnummer dat in de bevestigingsmail staat. We zien geen andere verzoeken van u in ons systeem, dus we gaan ervan uit dat u de bestelling goed heeft ontvangen. Als dit nog steeds niet het geval is en er nog steeds actie van ons nodig is, aarzel dan niet om deze e-mail te beantwoorden en we zullen zo snel mogelijk al het nodige voor je doen. Het allerbeste, JET Customer Services Klachten 11 feb 2025 12:15 CET Je hebt een klacht ontvangen van SENNE V Je hebt een klacht ontvangen van SENNE V SENNE V heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden? Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@224d9749b0f0e4f17b@REF_ID@@ Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie. Houd er rekening mee dat: niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan. Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform. Heb je vragen over ons platform?Klacht:Naam van de klantSENNE VANDERVELDEKlantnummer7RQQMPKlachtnummer12072402Soort probleemBetalingen en terugbetalingenBeschrijvingIk heb 2 dagen geleden bij KS ROYAL eten besteld via takeaway en nog steeds hebben ze dit niet geleverd. Als ik bel naar hun nummer is dit nummer niet in gebruik. Ook takeaway antwoord niet op de reeds 5 mails die ik hun heb gestuurd. Ik heb dus 23€ betaald voor iets wat ik tot op vandaag niet heb mogen ontvangen en zou dus graag mijn geld terug zien.Bijgevoegd(e) document(en) Screenshot_20250211_115205_Takeaway.jpg trackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@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@__END_HIP_IDENTIFIER__ Vriendelijke groeten, TestaankoopGebruiksvoorwaarden __brand_Takeaway.com BE auto_email_update_48h auto_response_sent country::be customer language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_status__where_is_my_order language::nl requestType:customer is::csat_email Takeaway.com - Havenlaan 86C B411, 1000 Brussel, Belgium [VV67W5-Z27K4]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten