Ik plaatste een bestelling op Takeaway om 17u37, die volgens de website na 10-25 minuten zou moeten geleverd worden. Ik belde om 18u08 naar Holy Guacamoly en mijn bestelling stond daar al klaar. De bestelling werd bij mij thuis bezorgd om 19u20. Tijdens deze periode nam ik contact op via de virtuele assistent, die mij zou doorverbinden met een medewerker, maar ik kreeg geen medewerker aan de lijn. Ik zocht het internet af op zoek naar een telefoonnummer, maar kreeg geen medewerker aan de lijn als ik belde voor een vraag over mijn bestelling. Ik kreeg pas een medewerker aan de lijn als ik zogezegd belde alsof ik een medewerker van een restaurant was. Ik legde mijn probleem uit aan de man van de telefoon, deze snapte mijn probleem totaal niet en toen ik aandrong op een schadevergoeding in de vorm van een kortingsbon, zei hij dat hij een mailtje ging sturen en legde nadien meteen af. De mail met kortingscode ontving ik niet. Allesbehalve een service vanuit Takeaway!