Terug

Weigeren terug te betalen / te antwoorden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

L. P.

Naar: Takeaway

07/01/2025

Op 30/12/2024 heb ik contact met Takeaway opgenomen over een foute bestelling. Ik had per ongeluk een bestelling 2 maal geplaatst. Ik heb hierop contact opgenomen met het restaurant zoals Takeaway vraagt en ze hebben 1 bestelling geannuleerd. Voor de terugbetaling van mijn €113 moest ik echter contact opnemen met Takeaway wat ik ook meteen gedaan heb. Ondertussen zijn we meer dan 1 week verder en heb ik nog niets van Takeaway gehoord. De klantendienst is ook zo goed als niet te bereiken. Deze service is echt allesbehalve. Ik hoop dat ik zo spoedig mogelijk antwoord krijg op mijn vragen en dat mijn €113 wordt terugbetaald. Ik heb immers de maaltijd niet gekregen. Het gaat over de bestellingen bij Sushi mama - 7RKQFM en FGHPMK

Berichten (2)

Takeaway

Naar: L. P.

07/01/2025

Beste Klachten, Dank u voor uw contact met Takeaway.com. Dit is een automatisch antwoord om te bevestigen dat we uw bericht hebben ontvangen en dat we u spoedig zullen antwoorden. Zoekt u nuttige informatie terwijl wij uw verzoek onderzoeken? Bezoek dan gerust ons Helpcentrum. Wij wensen u een fijne dag! Takeaway.com Klachten 7 jan 2025 09:45 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ __brand_Takeaway.com BE auto_response_sent country::be customer language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_status requestType:customer - Typ uw reactie boven deze regel - Beste Klachten, Dank u voor uw contact met Takeaway.com. Dit is een automatisch antwoord om te bevestigen dat we uw bericht hebben ontvangen en dat we u spoedig zullen antwoorden. Zoekt u nuttige informatie terwijl wij uw verzoek onderzoeken? Bezoek dan gerust ons Helpcentrum. Wij wensen u een fijne dag! Takeaway.com Klachten 7 jan 2025 09:45 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Je hebt een klacht ontvangen van LOTTE P Je hebt een klacht ontvangen van LOTTE P LOTTE P heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden? Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@54254354d37fe4f399@REF_ID@@ Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie. Houd er rekening mee dat: niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan. Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform. Heb je vragen over ons platform?Klacht:Naam van de klantLOTTE PUTSEYSFactuurnummer7RKQFMKlachtnummer11792215Soort probleemBetalingen en terugbetalingenBeschrijvingOp 30/12/2024 heb ik contact met Takeaway opgenomen over een foute bestelling. Ik had per ongeluk een bestelling 2 maal geplaatst. Ik heb hierop contact opgenomen met het restaurant zoals Takeaway vraagt en ze hebben 1 bestelling geannuleerd. Voor de terugbetaling van mijn €113 moest ik echter contact opnemen met Takeaway wat ik ook meteen gedaan heb. Ondertussen zijn we meer dan 1 week verder en heb ik nog niets van Takeaway gehoord. De klantendienst is ook zo goed als niet te bereiken. Deze service is echt allesbehalve. Ik hoop dat ik zo spoedig mogelijk antwoord krijg op mijn vragen en dat mijn €113 wordt terugbetaald. Ik heb immers de maaltijd niet gekregen. Het gaat over de bestellingen bij Sushi mama - 7RKQFM en FGHPMK trackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@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@__END_HIP_IDENTIFIER__ Vriendelijke groeten, TestaankoopGebruiksvoorwaarden ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ __brand_Takeaway.com BE auto_response_sent country::be customer language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_status requestType:customer Takeaway.com - Havenlaan 86C B411, 1000 Brussel, Belgium [VM71R9-217JL]

Bemiddeling door Testaankoop 07 januari 2025

Takeaway

Naar: L. P.

13/01/2025

Beste Klachten, Neem een momentje om op de onderstaande link te klikken. Hiermee kun je de ontvangen service beoordelen en eventueel commentaar achterlaten. Deze gegevens worden alleen door ons gebruikt om onze diensten te verbeteren. Lees in onze privacyverklaring hoe jouw gegevens worden verwerkt. Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Vergeten waar het verzoek ook al weer over ging? Bekijk dan onderstaande: Anthony (Takeaway.com BE) 11 jan 2025 15:48 CET Beste Lotte, Takeaway.com bedankt u voor uw vertrouwen in haar dienstverlening. We hebben uw verzoek ontvangen en willen u graag informeren dat uw aanvraag behandeld werd.Uw bestelling (€113) werd terugbetaald op uw PayPal-account. Als u verder nog vragen of suggesties hebt, aarzel dan niet om opnieuw contact op te nemen met onze klantendienst. Wij wensen u alvast nog een aangename dag! Met vriendelijke groeten, Anthony - Customer Service Officer E: be@takeaway.com Takeaway.com - Havenlaan 86C B411 Avenue du Port, 1000 Brussel/Bruxelles, Belgium Klachten 7 jan 2025 09:45 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ __brand_Takeaway.com BE auto_response_sent country::be customer internal_reminder language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_cancellation language::nl requestType:customer is::csat_email - Typ uw reactie boven deze regel - Beste Klachten, Neem een momentje om op de onderstaande link te klikken. Hiermee kun je de ontvangen service beoordelen en eventueel commentaar achterlaten. Deze gegevens worden alleen door ons gebruikt om onze diensten te verbeteren. Lees in onze privacyverklaring hoe jouw gegevens worden verwerkt. Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Vergeten waar het verzoek ook al weer over ging? Bekijk dan onderstaande: Anthony (Takeaway.com BE) 11 jan 2025 15:48 CET Beste Lotte, Takeaway.com bedankt u voor uw vertrouwen in haar dienstverlening. We hebben uw verzoek ontvangen en willen u graag informeren dat uw aanvraag behandeld werd.Uw bestelling (€113) werd terugbetaald op uw PayPal-account. Als u verder nog vragen of suggesties hebt, aarzel dan niet om opnieuw contact op te nemen met onze klantendienst. Wij wensen u alvast nog een aangename dag! Met vriendelijke groeten, Anthony - Customer Service Officer E: be@takeaway.com Takeaway.com - Havenlaan 86C B411 Avenue du Port, 1000 Brussel/Bruxelles, Belgium Klachten 7 jan 2025 09:45 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Je hebt een klacht ontvangen van LOTTE P Je hebt een klacht ontvangen van LOTTE P LOTTE P heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden? Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@54254354d37fe4f399@REF_ID@@ Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie. Houd er rekening mee dat: niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan. Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform. Heb je vragen over ons platform?Klacht:Naam van de klantLOTTE PUTSEYSFactuurnummer7RKQFMKlachtnummer11792215Soort probleemBetalingen en terugbetalingenBeschrijvingOp 30/12/2024 heb ik contact met Takeaway opgenomen over een foute bestelling. Ik had per ongeluk een bestelling 2 maal geplaatst. Ik heb hierop contact opgenomen met het restaurant zoals Takeaway vraagt en ze hebben 1 bestelling geannuleerd. Voor de terugbetaling van mijn €113 moest ik echter contact opnemen met Takeaway wat ik ook meteen gedaan heb. Ondertussen zijn we meer dan 1 week verder en heb ik nog niets van Takeaway gehoord. De klantendienst is ook zo goed als niet te bereiken. Deze service is echt allesbehalve. Ik hoop dat ik zo spoedig mogelijk antwoord krijg op mijn vragen en dat mijn €113 wordt terugbetaald. Ik heb immers de maaltijd niet gekregen. Het gaat over de bestellingen bij Sushi mama - 7RKQFM en FGHPMK trackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@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@__END_HIP_IDENTIFIER__ Vriendelijke groeten, TestaankoopGebruiksvoorwaarden ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ __brand_Takeaway.com BE auto_response_sent country::be customer internal_reminder language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_cancellation language::nl requestType:customer is::csat_email Takeaway.com - Havenlaan 86C B411, 1000 Brussel, Belgium [VM71R9-217JL]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform