Beste Klachten,
Neem een momentje om op de onderstaande link te klikken. Hiermee kun je de ontvangen service beoordelen en eventueel commentaar achterlaten.
Deze gegevens worden alleen door ons gebruikt om onze diensten te verbeteren. Lees in onze
privacyverklaring hoe jouw gegevens worden verwerkt.
Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?
Goed, ik ben tevreden
Slecht, ik ben ontevreden
Vergeten waar het verzoek ook al weer over ging? Bekijk dan onderstaande:
Anthony (Takeaway.com BE)
11 jan 2025 15:48 CET
Beste Lotte,
Takeaway.com bedankt u voor uw vertrouwen in haar dienstverlening.
We hebben uw verzoek ontvangen en willen u graag informeren dat uw aanvraag behandeld werd.Uw bestelling (€113) werd terugbetaald op uw PayPal-account.
Als u verder nog vragen of suggesties hebt, aarzel dan niet om opnieuw contact op te nemen met onze klantendienst.
Wij wensen u alvast nog een aangename dag!
Met vriendelijke groeten,
Anthony - Customer Service Officer
E:
be@takeaway.com
Takeaway.com - Havenlaan 86C B411 Avenue du Port, 1000 Brussel/Bruxelles, Belgium
Klachten
7 jan 2025 09:45 CET
__brand_Takeaway.com BE
auto_response_sent country::be customer internal_reminder language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_cancellation
language::nl
requestType:customer
is::csat_email
- Typ uw reactie boven deze regel -
Beste Klachten,
Neem een momentje om op de onderstaande link te klikken. Hiermee kun je de ontvangen service beoordelen en eventueel commentaar achterlaten.
Deze gegevens worden alleen door ons gebruikt om onze diensten te verbeteren. Lees in onze
privacyverklaring hoe jouw gegevens worden verwerkt.
Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?
Goed, ik ben tevreden
Slecht, ik ben ontevreden
Vergeten waar het verzoek ook al weer over ging? Bekijk dan onderstaande:
Anthony (Takeaway.com BE)
11 jan 2025 15:48 CET
Beste Lotte,
Takeaway.com bedankt u voor uw vertrouwen in haar dienstverlening.
We hebben uw verzoek ontvangen en willen u graag informeren dat uw aanvraag behandeld werd.Uw bestelling (€113) werd terugbetaald op uw PayPal-account.
Als u verder nog vragen of suggesties hebt, aarzel dan niet om opnieuw contact op te nemen met onze klantendienst.
Wij wensen u alvast nog een aangename dag!
Met vriendelijke groeten,
Anthony - Customer Service Officer
E:
be@takeaway.com
Takeaway.com - Havenlaan 86C B411 Avenue du Port, 1000 Brussel/Bruxelles, Belgium
Klachten
7 jan 2025 09:45 CET
Je hebt een klacht ontvangen van LOTTE P Je hebt een klacht ontvangen van LOTTE P
LOTTE P heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken.
Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden?
Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail.
@@REF_ID@54254354d37fe4f399@REF_ID@@
Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie.
Houd er rekening mee dat:
niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan.
Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform.
Heb je vragen over ons platform?Klacht:Naam van de klantLOTTE PUTSEYSFactuurnummer7RKQFMKlachtnummer11792215Soort probleemBetalingen en terugbetalingenBeschrijvingOp 30/12/2024 heb ik contact met Takeaway opgenomen over een foute bestelling.
Ik had per ongeluk een bestelling 2 maal geplaatst.
Ik heb hierop contact opgenomen met het restaurant zoals Takeaway vraagt en ze hebben 1 bestelling geannuleerd.
Voor de terugbetaling van mijn €113 moest ik echter contact opnemen met Takeaway wat ik ook meteen gedaan heb.
Ondertussen zijn we meer dan 1 week verder en heb ik nog niets van Takeaway gehoord. De klantendienst is ook zo goed als niet te bereiken. Deze service is echt allesbehalve.
Ik hoop dat ik zo spoedig mogelijk antwoord krijg op mijn vragen en dat mijn €113 wordt terugbetaald. Ik heb immers de maaltijd niet gekregen.
Het gaat over de bestellingen bij Sushi mama - 7RKQFM en FGHPMK
trackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@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@__END_HIP_IDENTIFIER__
Vriendelijke groeten,
TestaankoopGebruiksvoorwaarden
__brand_Takeaway.com BE
auto_response_sent country::be customer internal_reminder language::nl order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_cancellation
language::nl
requestType:customer
is::csat_email
Takeaway.com - Havenlaan 86C B411, 1000 Brussel, Belgium
[VM71R9-217JL]