Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
voyage prive
Geachte Wij hebben geboekt in Ajul Luxury Hotel and Spa Resort 5* van 30/08 tot 8/9 . Als je op de site gaat zien en leest vind je daar de rust en luxe die je nodig hebt . Daar aangekomen was het wel wat anders . Wij hadden een luxe bungalow die meer op een gewoon hotel kamer leek en weet nog altijd niet waar die luxe was . En ook in het hotel en het zwembad en aan het prive strand zat het vol kinderen . De ruimte waar het buffet is staan heel veel tafels bijna aan elke tafel zit minstens 1 of meerdere kinderen en daar staan heelveel tafels . Daar heb ik genoeg fotos en filmpjes van . Dingen die niet op de site staan . Er is daar ook een waterpretpark waar ook niks van op de site te zien is . Moest ik dat gezien hebben had ik zeker niet daar geboekt . ik ga op vakantie om te rusten en dat ging daar zeker niet met al dat geroep en getier van al die kinderen . Normaal zou ik vandaag uitgerust terug moeten gaan werken maar ik ben doodop en zeker niet uitgerust . Als je naar de site gaat van dit hotel is geen een foto die aantoont dat er daar veel kinderen zijn . Heb ook voyage prive gemailt met de klacht en dan krijgt ik te horen als je een reis boekt waar een zwembad is is het normaal dat daar kinderen zijn en dat ik dan maar adult only moet nemen . (wat een klantenservice ). Ik ben daar wel geholpen door iemand van het hotel Younes die mij een paar keer a la cart mocht gaan eten dat ik niet altijd moest gaan eten in het buffet vol kinderen ( daar heb ik heelveel fotos van ) en de keren dat we er toch moesten gaan eten zijn we buiten het hotel gaan eten want ons dan weer geld kosten . Ik vind dat ze de site van dat hotel moeten aanpassen dat mensen op de hoogte zijn dat daar veel kinderen kunnen zijn . En graag zou ik een deel van mijn geld terug willen daar ik aan deze vakantie niet heb gehad alleen maar stress en mij druk heb zitten maken aan al dat lawaai en niks rust wat wel op de site staat .
niet gekregen voor wat er betaald is
zie mijn brief en bewijs van aangetekend schrijven
Opgelicht en in de steek gelaten door Voyage privé
Geachte, Hierbij dienen wij een klacht in voor de slechte accommodatie waar Voyage privé ons heeft gedropt in Ischia (Italië), namelijk hotel parco dei principi. Van dinsdag 03-09-2024 t.e.m. dinsdag 10-09-2024 hebben wij via Voyage privé een pakketreis geboekt, met het voorziene hotel Continental terme “(of gelijkwaardig)”. De chauffeur die ons naar het hotel moest brengen, bracht ons echter niet naar dit hotel. Pas op dat moment kwamen we via hem te weten dat we in een ander hotel zouden verblijven. Dit is ten eerste al een gebrek aan communicatie. Ter plekke aangekomen, bleek dat deze accommodatie grotendeels slechts een verkrot gebouw is. De kamers en gangen zijn beschimmeld, zowel op de muren als plafonds. Het vocht komt ook in het restaurant door de muren. Na meteen een andere kamer te vragen bij de receptie werden ons 2 andere kamers getoond, maar ook deze waren vochtig en beschimmeld. Toen ik uiteraard niet wou verhuizen naar eenzelfde kamer, keerde de dame me de rug toe en liep ze weg zonder nog iets te zeggen. Heel onvriendelijk! Een erbarmelijke, vochtige en beschimmelde kamer of eerder bunker, een vieze badkamer met reeds geopende producten, enz. Door medische problemen (niets gerelateerd aan Voyage privé) op de eerste dag van aankomst, kreeg een medewerker medelijden met onze hele situatie. Hij heeft persoonlijk voor een betere kamer gezorgd. Voyage privé heeft ons op geen enkel moment bijgestaan, noch een concrete oplossing aangeboden! Voor hen was het probleem hiermee van de baan. De nieuwe kamer was beter, minder vochtig, maar wel met slecht sluitende ramen en deuren, regen die langs de airco binnen sijpelde. Er werd ook niet gepoetst in de kamer. Na verschillende berichten via whatsapp met Voyage privé werd ons geen oplossing aangeboden. Bovendien sprak de contactpersoon over een ander hotel dat oorspronkelijk was voorzien voor ons, namelijk parco delle agavi. Wanneer ik dit opzoek, lijkt dit eveneens van betere kwaliteit. Het gaat hier dus echt wel om oplichting! De geboekte accommodatie (continental terme) blijkt van veel betere kwaliteit dan de uiteindelijke accommodatie (bevestigde ook het hotelpersoneel hier). Dit is absoluut geen 4 sterren waard, integendeel, niet één! Ik sprak met andere koppels, die dezelfde ervaring hebben. Sommigen betaalden bij voor een betere kamer, andere koppels zijn op eigen initiatief naar een ander hotel getrokken. Alsof dit alles nog niet genoeg was, kregen we de avond voor vertrek ook nog een compleet verkeerde planning door. Zowel het uur van de pick up aan het hotel als van de Ferry was verkeerd, evenals de haven waar we de Ferry moesten nemen. Als we de planning hadden gevolgd, dan hadden we onze vlucht zeker niet gehaald. Ook hier schuift Voyage privé de verantwoordelijkheid van zich af. Pas in de late voormiddag op de dag van ons vertrek kregen we bericht dat dit niet door hen wordt geregeld, maar door de lokale partner. Deze partner gaf toe een fout te hebben gemaakt. Wij eisen een schadevergoeding voor het gebrek aan en verkeerde informatie. Ook voor het gebrek aan hulp en het erbarmelijke hotel waarin we werden gedropt. Onze reis werd deels negatief door deze slechte ervaringen.
Terugbetalingsprobleem
Geachte mevrouw/heer, Op vrijdag 12-07-2024 heb ik bij u online een rondreis geboekt op Sicilië met boekingsnummer 100114093VPBE. Van 26-07-2024 tot 04/08/2024. Dit met verblijf, auto en verzekering, hotelaccommodatie en vliegtransport inbegrepen. Tijdens de boeking vinkte ik aan dat het niet de standard reis was maar de aangepaste reis betrof gezien jullie heenvluchtvoorstel Catania was ipv Palermo. Op maandag 15-07-2024 liet ik telefonisch weten dat op uw boekingsite volgens mij de voorgestelde en geboekte heenvlucht naar Catania niet compatibel was met de start rondreis in Palermo. Jullie telefoniste bevestigde dat de heenvlucht Palermo moest zijn. Waarom was er online dan alle onduidelijkheid? De website geeft verwarring en verkeerde mogelijkheden! Volgens de telefoniste was de enige oplossing om een annulatie uit te voeren alvorens de reis om te boeken naar iets anders. Er was geen ruimte tot directe overeenkomst tot aanpassing in het reisdossier. Hij verwittigde dat er de annulatiekost van 459.57 euro te mijne laste zou zijn. Hij overliep de noch onoverzichtelijke site met mij om deze annulatie uit te voeren. Zodra ik op accepteren drukte, zag ik de pop-up dat jullie enkel de annulatiekost terug zou vergoeden ipv 2101.43 euro. Totaalsom reis was 2561 euro. De telefoniste excuseerde zich en zei " nu heb jij gedrukt op accepteren en ik kan er helaas niets aan veranderen." Op 02-08-2024 werd mij het bedrag van 459.57 euro terug gestort. Er is verwarring en grote onduidelijkheid op jullie website. Er is geen klantvriendelijke After sales telefonisch contact mogelijk, die persoon is onbekwaam, weet geen uitleg te geven. Verdere ongenoegen gebeurt enkel via klachtenbrief. Ik heb meermaals pogingen gedaan (15-07-2024)via deze weg om een terugbetaling te bekomen. Zij geven aan dat de pakketreis niet terugbetaald wordt in zijn geheel, binnen een opzeg van 30 dagen voor vertrek. (contact met Milomir en Sanjin. Het gaat hier om een genoodzaakte annulatie omwille van onvoldoende inlichting op jullie site, geen klantvriendelijke telefoniste die oplossingsgericht werkt. Mijn bedoeling was op reis te gaan en niet alles te moeten annuleren en de bijna volle som te verliezen. Hier ga ik niet mee akkoord. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de [15] dagen het bedrag van [1641.86] euro op mijn bankrekening te willen betalen. De annulatiekost van 459.57 euro zoals benoemd ben ik bereid om te betalen en is afgetrokken van de totaalsom van 2561 euro. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Bij gebrek hieraan, zal ik alle mogelijke stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bevestiging boeking • Kopie betalingsbewijs • Kopie mededeling wijziging/annulering
Weigering aanbieden alternatieve vlucht
Ik boekte in januari 2023 een pakketreis bij Voyage Privé. - Minder dan 48u voor afreis werd de heenvlucht geschrapt door een staking van een deel van de piloten bij Ryanair. Deze maatschappij bood mij een alternatieve vlucht aan zondagavond ipv vrijdagochtend. Ik diende dat volgens de klantendienst van VP niet te aanvaarden en VP zou zelf met een alternatieve vlucht komen. - Op 13 september heb ik herhaaldelijke malen contact gehad met de klantendienst. Zij zouden mij zo snel mogelijk verder helpen. Ik zou per mail gecontacteerd worden maar dat is nooit gebeurd. - Op 14/9 in de namiddag kreeg ik in de app van VP dan een alternatief aangeboden maar dat kon ik niet openen. Volgens de klantendienst een technisch probleem dat ze zo snel mogelijk zouden oplossen. - Na een paar uur stond het alternatief met Transavia in de app. Vlucht op 15/9 om 7u15 wel in Brussel ipv Charleroi. Maar dat vonden we niet erg, als we maar konden vertrekken. Alleen kon ik die vlucht niet bevestigen. Ik kreeg foutmelding in de app. Ook dit zouden ze volgens de klantendienst zo snel mogelijk oplossen. - Helaas was tegen de avond dat alternatief zelfs verdwenen in de app. Na nogmaals contact met de klantendienst wist die mevrouw me te vertellen dat er nochtans een alternatief zou zijn via Brussels Airlines ook vertrekken in Brussel op 15/9 om 7u. Dit heb ik tot op heden nog steeds niet aangeboden gekregen.- Op 14/9 om 18u sluiting van de klantendienst is er niets veranderd in mijn app en kreeg ik enkel sorry er is geen vervoer beschikbaar. Er wordt me al 2 dagen beloofd dat we konden afreizen maar ik word enkel aan het lijntje gehouden en afgescheept om nog even geduld te hebben. Ik begrijp dat dit onvoorziene omstandigheden zijn door een staking en dat we misschien niet alleen zijn. Al werd deze al een week op voorhand aangekondigd. Uiteindelijk heb ik geboekt bij VP en zijn zij verantwoordelijk voor mijn pakketreis. Ik zou graag nog steeds zo snel mogelijk willen afreizen. - Bovendien was ik reeds 48u op voorhand ingecheckt voor de oorspronkelijke Ryanair vlucht en betaalde 50 euro voor de stoelreservatie. Er zijn ook andere overeenkomsten gesloten ivm deze reis die dienen geannuleerd te worden of verplaatst.- Zo is er de Viaparking in Charleroi die ik diende te annuleren ipv kon verplaatsten. Ik heb de helft moeten laten vallen van het reeds betaalde bedrag dwz 24 euro, terwijl een wijziging kosteloos kon gebeuren. Maar als je niet weet naar waar is dat niet mogelijk. - Wij hadden een huurauto klaarstaan in Faro bij aankomst die ik ook moest annuleren ipv wijzigen om dezelfde reden als de parking. - Er is een overeenkomst met het hondenhotel gedurende ons verblijf.- Ik werk zelfstandig dus op zaterdag 23 september staat mijn agenda alweer volgeboekt. - Wij zouden ter plaatse samen met een ander koppel onze reis doorbrengen en hadden al tal van excursies uitgestippeld. Alleen waren zij zo slim hun vakantie bij Tui te boeken. En zijn dus allang ter plaatse. Dit alles heeft al een hele hoop stress, frustratie en ongemak met zich meegebracht. Tientallen telefoontjes naar de klantendienst en altijd maar moeten afwachten. Er had veel sneller geanticipeerd kunnen worden want we hebben zelf ook talrijke alternatieve routes gevonden om vrijdag 15/9 alsnog te kunnen vetrekken. Uiteraard waren dat geen goedkope alternatieven. Misschien knelt daar het schoentje?Wij wensen in elk geval een compensatie voor de geleden schade. Een deel (moesten we alsnog kunnen vertrekken) of een volledige terugbetaling van onze reis.
Probleem met terugbetaling/wijziging
Beste, ik deed een boeking met onmiddellijke betaling op 15/07/2023 en ontving een mail met, bedankt voor uw aanvraag, we gaan aan de slag en bevestigen uw reservatie binnen 72u.Ik zag dan dat ik me van datum vergist had. Ik wou 19/7 vertrekken ipv 19/9 (wat ik dus aangevraagd had)Ik probeerde voyage privé te contacteren, maar dit lukte enkel via mail of chat, waar ik hetzelfde antwoord kreeg. Wij contacteren u binnen de 72u.Op 16/7 heb ik dan eindelijk via telefoon iemand aan de lijn gehad. Ik wou de reis omboeken. Voyage Privé heeft me 2dagen aan het lijntje gehouden waardoor de omboeking niet meer lukte.Ik ontving een mail op 18/7 , met bevestiging dat ze kosteloos wouden annuleren. Deze heb ik, zoals gevraagd in de mail, onmiddellijk bevestigd.Na 2 weken had ik nog steeds geen nieuws, ook geen terugbetaling van mijn annulatie waardoor ik opnieuw contact heb opgenomen. Toen kreeg ik te horen, ah nee mevrouw, uw reis is bevestigd. U kan deze niet kosteloos annulereen. Een wijziging kan wel, mits aanvraag. Toen vroeg ik om een aanvraag te doen voor een wijziging. Vertrek begin september, en tot op heden geen nieuws meer. Ook na opnieuw een mail van mij met de vraag hoe het nu zit.Maw. ik wens, zoals schriftelijk beloofd, een kosteloze annulatie.Alvast bedankt.Mvg, Sylvie C.
probleem:terugbetaling vliegtuigtickets
Beste, Wij (Bergmans -Jespers Gustaaf) boekten een reis bij Voyage Privé . Boekingnummer 100095742VPBE. 12-19 juni Rhodos. Vlucht met Ryanair naar Rhodos inbegrepen.Zowel bij vertrek in Charleroi als bij de terugvlucht uit Rhodos blijkt dat de vluchten niet werden betaald door Voyage Privé en dienden wij telkens 110 euro te betalen.Onze klacht per e-mail bleef tot op heden onbeantwoord.
Valse reclame!
Beste, ik boekte voor de zoveelste keer een reis bij Voyage Privé. Altijd tevreden geweest over deze organisatie, maar deze keer sloegen ze de bal helemaal mis.De reis werd voorgesteld als een luxe reis in een 4-sterrenhotel. Bij aankomst bleek het hotel al helemaal niet te lijken op wat er werd voorgesteld in hun productblad.Wij werden in de kelder van het hotel gedropt om te ontbijten en te dineren, uiterst ongezellig uiteraard. Wij hadden half pension geboekt, maar na 2 dagen het eten uit te proberen, waren wij genoodzaakt om 's avonds elders te gaan dineren. Het eten was absoluut niet te wreten! Wij zijn echt snel tevreden, maar dit was echt gewoonweg vreselijk. Daardoor zijn wij uiteraard ook veel meer budget kwijt dan gepland.Wij hebben toen klacht ingedient bij Voyage Privé en aan de balie van het hotel, maar daar werd dus geen gehoor aan gegeven. Wat een droomreis moest zijn, draaide uit op een flop vakantie.Ook was er geen flexibiliteit in excursies en werden wij op de boot gestoken naar Capri terwijl storm op zee voorspeld was. Uitstellen van dag was voor de organisatie geen optie. Dan zijn we maar zeeziek en in de regen teruggekeerd uit Capri door de zeer woelige zee.Ik heb vriendelijk geduid op de slechte kwaliteit van het eten, de uiterst ongezellige eetruimte kelder en het feit dat dit hotel absoluut geen 4 sterren waard is.Daarom vraag ik om een terugbetaling van het verschil tussen logies met ontbijt en het half pension dat wij betaald hebben. Aangezien wij daar 's avonds niet gegeten hebben door bovengenoemde redenen, lijkt mij dat een zeer faire deal. Hopelijk geraken jullie hier verder mee want anders gaan er nog veel mensen bedrogen uitkomen door de valse reclame van Voyage Privé.
Geen hulp bij klacht kwaliteit hotel
Beste, wij boekten een vakantie (4* hotel) in Zakynthos in het Cavo Orient Beach Hotel & Suites. Exclusief de vlucht betaalden wij €2.176,00 voor een verblijf van 10 nachten in een “Luxury Suite met gedeeld zwembad”. Eens ter plaatse aangekomen, werd ons snel duidelijk dat het hier niet ging om een dergelijk hoog aangeschreven hotel:- aan de afstand receptie naar onze kamer merkten we reeds dat het hotel 4* onwaardig was. De accommodatie was onverzorgd, vuil en verwaarloosd.- eens op de kamer konden we onze teleurstelling niet meer verbergen. Enorm ongezellige kamer door het fel witte Led-licht, mieren op de wastafel in de badkamer en dit voor gans onze vakantie, een lawaaierige mobiele ontvochtiger die we gedurende heel ons verblijf zelf dienden te ledigen, het ijskoude zwembad dat noordelijk gericht was en héél de dag van geen enkel zonnestraaltje mocht genieten (evenals ons privé terras).- Het restaurant was al even ongezellig en had een groot refter-gehalte. De ongezelligheid werd wederom teweeg gebracht door het zeer felle witte Led-licht, zéér ongepaste decoratie en het onverzorgde en verouderde meubilair. Het aangeboden koud en warm buffet was absoluut géén 4* waardig (half pension) en zeer monotoon over gans ons verblijf. Naar onze mening en de kwaliteit van de voeding in acht genomen was er zelfs geen volwaardige kok aanwezig. Ook het ontbreken van bediening van drank is volgens ons onaanvaardbaar We dienden onze drank te nemen aan een tapinstallatie, inclusief witte en rode wijn! - het door VP vermelde “Schitterende Privéstrand” bleek een smal keienstrand van ongeveer 3 meter breed en een 40 meter lang zonder enige mogelijkheid tot zonnebaden. Het gaf ons dus enkel de mogelijkheid om te relaxen op de vuile en onverzorgde stoelen (kussens) aan het zwembad of in de onverzorgde tuin.- ook de aangeboden ‘Gym’ was erg muf en enorm onhygiënisch. Het gaf de indruk dat hij al voor een langere periode niet meer gebruikt noch gereinigd was. Het onhygiënische viel echter over vele ruimtes te vermelden (liften, ramen over gans het domein, toegang tot onze kamer, douches aan het zwembad)- Tevens heeft VP ons een hotel aangeboden in ‘Kipseli’ op wandelafstand van meerdere restaurants en winkels in een gezellige buurt. Uiteindelijk bleek ons hotel gelegen in het afgelegen ‘Drosia’ met 2 restaurants, 1 supermarktje en 1 tankstation op wandelafstand. We hebben de tweede dag van ons verblijf contact opgenomen met VP, dit zowel telefonisch, per mail als per WhatsApp. We hebben ons probleem zeer ruim met beeldmateriaal (foto’s) toegelicht. Zij vonden echter onze argumenten onvoldoende en ongegrond en verwezen ons verder door naar de plaatselijke receptie in het hotel.Wij zijn van mening toegedaan dat het probleem wel bij het hotel ligt maar zij het niet op korte termijn kunnen oplossen. Het was VP die op het moment zelf diende actie te ondernemen om ons elders onder te brengen of ons bij te staan. Het waren tenslotte zij die het hotel aanprijzen en een rating toewijzen van 8,4/10. Vermits VP bekend staat voor het aanbieden van kwaliteitsvolle hotels, stelden wij ons verder geen vragen en hadden er alle vertrouwen in om in een goed 4* hotel terecht te komen. De prijs van ons verblijf in dit hotel is absoluut niet correct tov de kwaliteit die dit hotel ons geboden heeft…
Ongevraagde en onverwachte wijzigingen reisplan
Beste Wij zijn net terug van een verschrikkelijke huwelijksreis (10/8 tot 24/8 in Egypte) die dankzij Voyage Prive helemaal in het honderd liep. We lijsten hier alles eens op wat er misging.1. Eerst werden onze vluchten geannuleerd twee weken op voorhand. We kregen wel een alternatief met vertrek vanuit Charleroi. Dit is 45 min reistijd extra, dus kostte ons ook meer.Maar dat tot daaraantoe. 2. Toen we op de luchthaven van Hurghada aankwamen, wisten de mensen van Meeting Point ons te vertellen dat reizigers van Voyage privé een privé taxi krijgen. Dit was zo voor een ander Belgisch koppel dat met ons geland was en in hetzelfde hotel verbleef, maar wij moesten met een bus mee. 3. Bij aankomst in hotel, vertelde de receptionist dat er geen kamer voor ons voorzien was, er was pas een kamer de 23e augustus. Maar een nacht. Ons hotel heeft ons de kamer laten voorschieten, tot we de dag nadien contact hebben kunnen opnemen met Voyage Prive. Hun medewerkers gingen ons hiervan op de hoogte houden. Dit is nooit gebeurd, gelukkig wist de receptie ons de dag nadien te melden dat alles in orde was. 4. Als gevolg hiervan hebben we ook geen gebruik kunnen maken van de honeymoon voordelen van het hotel, hoewel het wel onze huwelijksreis is. 5. Bij het reserveren van een van de à la carte restaurants op een computersysteem waar we onze check out date moesten geven, bleek dat onze check out date een dag vroeger lag (16/8 in plaats van het geboekte 17/8). We hebben dan ook opnieuw de receptie gecontacteerd en zij gaven aan dat we terug met Voyage Prive contact moesten opnemen. We belden hen hiervoor zondag 14/8 op op het noodnummer. Er werd ons beloofd een onderzoek te starten en ons hiervan op de hoogte te houden. We werden eenmaal teruggebeld om te zeggen dat ze met het dossier bezig waren en nadien opnieuw niets meer. We belden terug en werden opnieuw beloofd dat er zondag of de ochtend nadien wel gebeld zou worden met meer info. De dag nadien waren we op uitstap met de boot en om 15 uur hadden we nog steeds niets gehoord. Mijn man had dan toch maar zijn internet even opgezet om toch maar te checken. Kregen we een doodleuke mail dat ons verblijf er nu anders uitzag. In plaats van: van 10/08 tot 17/08 in hurgada te spenderen, werd dit nu plots tot de 16/08. Normaal gingen we van 17/08 tot 24/08 op de nijlcruise spenderen, maar nu bleek dit plots van 16/08 tot 23/08. Daarna moesten we dan nog een nacht terug spenderen in het hotel in hurgada. Dit allemaal zonder ons hier voor het vertrek van te verwittigen. Gelukkig zijn we hier dus zelf op uitgekomen en hebben we Voyage Prive hiervoor gecontacteerd, anders waren we nooit op de boot geraakt. 6. Wij hadden massages gepland op 16/8 om 10uur. 2 oriental massages van 50 minuten, als ik me niet vergis 71 euro per massage. We konden deze niet meer annuleren want de spa was al gesloten toen we van jullie deze informatie kregen en zijn dit geld dus ook gewoon kwijt. We hebben dus 4 stress-volle dagen achter de rug waarbij we Voyage Prive moesten contacteren (€5,95 per dag voor gebruik van telefonie, maal 4 dagen), donderdag 11/8, de dag van aankomst, vrijdag, wachtend op antwoord, zondag en maandag. Dan konden we niet naar het strand gaan omdat we moesten wachten op bericht van hen (dat niet kwam) en dat in een vakantie van (uiteindelijk) maar 7 dagen van onze Hurgada vakantie. Van deze week hebben wij dus absoluut niet kunnen genieten en verwachten we dus ook dat er een compensatie komt. Tijdens onze uitstap waar ze ons mailden, hebben we een deel van de activiteit (een stuk snorkelen en een banaan achter een boot) niet kunnen meedoen omdat we aan het mailen en bellen waren met Voyage Prive. Ook dit kostte ons geld. We stuurden dit door naar een medewerker van Voyage Prive en kregen doodleuk het antwoord dat dit niet hun schuld is en ze geen data aangepast hebben, maar dat dit van meet af aan zo was. Dit vinden wij enorm erg, aangezien in onze reisdocumenten duidelijk iets anders staat en er geïnsinueerd wordt dat wij hierover liegen ook. Wat een klantenservice. We hopen nu snel op een voorstel van hoe al deze extra stress, extra kosten, gemiste uitstappen en het gemis van een fijne stressloze huwelijksreis door hen gecompenseerd gaat worden. Want een huwelijksreis maak je maar een keer in je leven mee en onze droomvakantie is een nachtmerrie geworden. Het absolute minimum dat we verwachten is het terugbetalen van de massage, alle prijzen van de telefoontjes en een deel van ons verblijf in hurgada terugbetaald te zien. Groet Hannah Van den Broeck en Jeroen Maes
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten