Beste, ik boekte voor de zoveelste keer een reis bij Voyage Privé. Altijd tevreden geweest over deze organisatie, maar deze keer sloegen ze de bal helemaal mis.De reis werd voorgesteld als een luxe reis in een 4-sterrenhotel. Bij aankomst bleek het hotel al helemaal niet te lijken op wat er werd voorgesteld in hun productblad.Wij werden in de kelder van het hotel gedropt om te ontbijten en te dineren, uiterst ongezellig uiteraard. Wij hadden half pension geboekt, maar na 2 dagen het eten uit te proberen, waren wij genoodzaakt om 's avonds elders te gaan dineren. Het eten was absoluut niet te wreten! Wij zijn echt snel tevreden, maar dit was echt gewoonweg vreselijk. Daardoor zijn wij uiteraard ook veel meer budget kwijt dan gepland.Wij hebben toen klacht ingedient bij Voyage Privé en aan de balie van het hotel, maar daar werd dus geen gehoor aan gegeven. Wat een droomreis moest zijn, draaide uit op een flop vakantie.Ook was er geen flexibiliteit in excursies en werden wij op de boot gestoken naar Capri terwijl storm op zee voorspeld was. Uitstellen van dag was voor de organisatie geen optie. Dan zijn we maar zeeziek en in de regen teruggekeerd uit Capri door de zeer woelige zee.Ik heb vriendelijk geduid op de slechte kwaliteit van het eten, de uiterst ongezellige eetruimte kelder en het feit dat dit hotel absoluut geen 4 sterren waard is.Daarom vraag ik om een terugbetaling van het verschil tussen logies met ontbijt en het half pension dat wij betaald hebben. Aangezien wij daar 's avonds niet gegeten hebben door bovengenoemde redenen, lijkt mij dat een zeer faire deal. Hopelijk geraken jullie hier verder mee want anders gaan er nog veel mensen bedrogen uitkomen door de valse reclame van Voyage Privé.