Terug

Valse reclame!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: VOYAGE PRIVE

13/07/2023

Beste, ik boekte voor de zoveelste keer een reis bij Voyage Privé. Altijd tevreden geweest over deze organisatie, maar deze keer sloegen ze de bal helemaal mis.De reis werd voorgesteld als een luxe reis in een 4-sterrenhotel. Bij aankomst bleek het hotel al helemaal niet te lijken op wat er werd voorgesteld in hun productblad.Wij werden in de kelder van het hotel gedropt om te ontbijten en te dineren, uiterst ongezellig uiteraard. Wij hadden half pension geboekt, maar na 2 dagen het eten uit te proberen, waren wij genoodzaakt om 's avonds elders te gaan dineren. Het eten was absoluut niet te wreten! Wij zijn echt snel tevreden, maar dit was echt gewoonweg vreselijk. Daardoor zijn wij uiteraard ook veel meer budget kwijt dan gepland.Wij hebben toen klacht ingedient bij Voyage Privé en aan de balie van het hotel, maar daar werd dus geen gehoor aan gegeven. Wat een droomreis moest zijn, draaide uit op een flop vakantie.Ook was er geen flexibiliteit in excursies en werden wij op de boot gestoken naar Capri terwijl storm op zee voorspeld was. Uitstellen van dag was voor de organisatie geen optie. Dan zijn we maar zeeziek en in de regen teruggekeerd uit Capri door de zeer woelige zee.Ik heb vriendelijk geduid op de slechte kwaliteit van het eten, de uiterst ongezellige eetruimte kelder en het feit dat dit hotel absoluut geen 4 sterren waard is.Daarom vraag ik om een terugbetaling van het verschil tussen logies met ontbijt en het half pension dat wij betaald hebben. Aangezien wij daar 's avonds niet gegeten hebben door bovengenoemde redenen, lijkt mij dat een zeer faire deal. Hopelijk geraken jullie hier verder mee want anders gaan er nog veel mensen bedrogen uitkomen door de valse reclame van Voyage Privé.

Berichten (7)

VOYAGE PRIVE

Naar: D. D.

31/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

D. D.

Naar: VOYAGE PRIVE

17/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

D. D.

Naar: VOYAGE PRIVE

17/08/2023

Dag George, wij hebben ons misnoegen geuit aan de balie van het hotel.Wij konden geen foto’s verstrekken omdat wij op die moment er niet aan dachten om foto’s te maken van erbarmelijk eten in erbarmelijke sfeer. Foto’s op vakantie neem je van leuke en mooie momenten, niet van teleurstellingen.Daarenboven valt de smaak van eten ook niet op foto vast te leggen, alsook slecht slaapcomfort valt niet op foto vast te leggen.Over de boottocht blijven wij ook bij ons standpunt. We moesten vroeger terugkeren omdat er storm op zee was, hetgeen wat wij zelfs op de radar konden zien! Dat is geen moment om een boottocht door te laten gaan! Die had men perfect naar een andere dag kunnen verplaatsen onder betere weersomstandigheden.U zal zien dat ik al meerdere reizen met jullie gemaakt heb waar ik altijd zeer tevreden over was.Dat ik nu mijn uiterst misnoegen uit en daar helemaal niks mee gedaan zal worden, dat is triestig!Ik stel voor dat u zelf naar het hotel gaat, er dineert in de kelder zoals wij dat gedaan hebben en een nachtje op die matrassen gaat liggen.Nogmaals, dit zijn zakenDie je niet vastlegt op foto. Indien wij geen enkele compensatie van jullie krijgen, drijf ik mijn klacht verder via Testaankoop voor valse reclame enZijn jullie per direct een trouwe klant kwijt.

VOYAGE PRIVE

Naar: D. D.

29/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

D. D.

Naar: VOYAGE PRIVE

29/08/2023

Het enige bewijs dat te vatten is, is dat u camerabeelden kan opvragen bij het hotel waarop u zal zien dat wij niet meer in de kelder van het hotel hebben gegeten.

VOYAGE PRIVE

Naar: D. D.

29/08/2023

----------------------------------------------Beste Debby,Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Voyage Privé en ons uw boeking 100088312VPBE heeft toevertrouwd. Ik neem contact met u op over uw klacht met betrekking tot uw dinerarrangementen en boottocht.Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over uw recente reiservaring met ons te delen. Wij waarderen uw loyaliteit als terugkerende klant enorm en betreuren het ten zeerste dat uw meest recente vakantie niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij begrijpen uw zorgen en willen deze graag aanpakken:Het spijt ons te horen dat het hotel op basis van de verstrekte informatie niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij waarderen uw feedback over de kwaliteit van het eten en de dinerarrangementen. Om verder onderzoek te kunnen doen en compensatie te kunnen bieden, hebben wij echter feitelijk bewijs nodig dat tijdens uw verblijf is aangevraagd.We vertrouwen op zowel de feedback van klanten als de beoordelingen van onze partners om de kwaliteit van ons aanbod te garanderen. Het is belangrijk op te merken dat de beoordelingen voor dit hotel over het algemeen zeer positief zijn en dat het voor ons daarom moeilijk is geworden om kwaliteitsproblemen rond de genoemde voedselincidenten op te sporen.Bovendien bieden wij onze excuses aan voor het eventuele ongemak dat u heeft ondervonden tijdens de boottocht naar Capri. Onze partners die dergelijke excursies op zee verzorgen, zijn opgeleide professionals die veiligheid boven alles stellen. Hun beslissing om door te gaan met de reis was in overeenstemming met de veiligheidsnormen en weersbeoordelingen waarover zij beschikten. Zeeziekte kan subjectief zijn en mensen treffen, zelfs bij relatief kalme zeeomstandigheden.We begrijpen uw frustratie over de dinerarrangementen van het hotel. Het spijt ons u echter te moeten mededelen dat we zonder feitelijk bewijs geen restitutie voor het verschil in het maaltijdplan kunnen verwerken.Wij bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele incidenten waarmee u te maken heeft gehad en begrijpen uw teleurstelling. We streven ernaar onze diensten voorurend te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze klanten plezierige ervaringen hebben. Hoewel we niet in staat zijn de door u gevraagde compensatie te bieden, stellen we uw feedback op prijs en zullen we de gemelde kwesties intern onderzoeken om ervoor te zorgen dat deze worden aangepakt voor toekomstige boekingen.Wij hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om u van dienst te zijn en u een positievere ervaring te bezorgen. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groeten,**George**Uw Voyage Privé teamHeeft u hulp nodig?Wij staan graag tot uw beschikking. Aarzel niet om onze veelgestelde vragen (FAQ) te raadplegen of om contact op te nemen met onze klantenservice indien u vragen of opmerkingen heeft!" "6" height="10" style="border:0margin-right:2px"/Help[W067L7-ZMY5X]

D. D.

Naar: VOYAGE PRIVE

29/08/2023

Het enige bewijs dat te vatten is, is dat u camerabeelden kan opvragen bij het hotel waarop u zal zien dat wij niet meer in de kelder van het hotel hebben gegeten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform