Beste Wij zijn net terug van een verschrikkelijke huwelijksreis (10/8 tot 24/8 in Egypte) die dankzij Voyage Prive helemaal in het honderd liep. We lijsten hier alles eens op wat er misging.1. Eerst werden onze vluchten geannuleerd twee weken op voorhand. We kregen wel een alternatief met vertrek vanuit Charleroi. Dit is 45 min reistijd extra, dus kostte ons ook meer.Maar dat tot daaraantoe. 2. Toen we op de luchthaven van Hurghada aankwamen, wisten de mensen van Meeting Point ons te vertellen dat reizigers van Voyage privé een privé taxi krijgen. Dit was zo voor een ander Belgisch koppel dat met ons geland was en in hetzelfde hotel verbleef, maar wij moesten met een bus mee. 3. Bij aankomst in hotel, vertelde de receptionist dat er geen kamer voor ons voorzien was, er was pas een kamer de 23e augustus. Maar een nacht. Ons hotel heeft ons de kamer laten voorschieten, tot we de dag nadien contact hebben kunnen opnemen met Voyage Prive. Hun medewerkers gingen ons hiervan op de hoogte houden. Dit is nooit gebeurd, gelukkig wist de receptie ons de dag nadien te melden dat alles in orde was. 4. Als gevolg hiervan hebben we ook geen gebruik kunnen maken van de honeymoon voordelen van het hotel, hoewel het wel onze huwelijksreis is. 5. Bij het reserveren van een van de à la carte restaurants op een computersysteem waar we onze check out date moesten geven, bleek dat onze check out date een dag vroeger lag (16/8 in plaats van het geboekte 17/8). We hebben dan ook opnieuw de receptie gecontacteerd en zij gaven aan dat we terug met Voyage Prive contact moesten opnemen. We belden hen hiervoor zondag 14/8 op op het noodnummer. Er werd ons beloofd een onderzoek te starten en ons hiervan op de hoogte te houden. We werden eenmaal teruggebeld om te zeggen dat ze met het dossier bezig waren en nadien opnieuw niets meer. We belden terug en werden opnieuw beloofd dat er zondag of de ochtend nadien wel gebeld zou worden met meer info. De dag nadien waren we op uitstap met de boot en om 15 uur hadden we nog steeds niets gehoord. Mijn man had dan toch maar zijn internet even opgezet om toch maar te checken. Kregen we een doodleuke mail dat ons verblijf er nu anders uitzag. In plaats van: van 10/08 tot 17/08 in hurgada te spenderen, werd dit nu plots tot de 16/08. Normaal gingen we van 17/08 tot 24/08 op de nijlcruise spenderen, maar nu bleek dit plots van 16/08 tot 23/08. Daarna moesten we dan nog een nacht terug spenderen in het hotel in hurgada. Dit allemaal zonder ons hier voor het vertrek van te verwittigen. Gelukkig zijn we hier dus zelf op uitgekomen en hebben we Voyage Prive hiervoor gecontacteerd, anders waren we nooit op de boot geraakt. 6. Wij hadden massages gepland op 16/8 om 10uur. 2 oriental massages van 50 minuten, als ik me niet vergis 71 euro per massage. We konden deze niet meer annuleren want de spa was al gesloten toen we van jullie deze informatie kregen en zijn dit geld dus ook gewoon kwijt. We hebben dus 4 stress-volle dagen achter de rug waarbij we Voyage Prive moesten contacteren (€5,95 per dag voor gebruik van telefonie, maal 4 dagen), donderdag 11/8, de dag van aankomst, vrijdag, wachtend op antwoord, zondag en maandag. Dan konden we niet naar het strand gaan omdat we moesten wachten op bericht van hen (dat niet kwam) en dat in een vakantie van (uiteindelijk) maar 7 dagen van onze Hurgada vakantie. Van deze week hebben wij dus absoluut niet kunnen genieten en verwachten we dus ook dat er een compensatie komt. Tijdens onze uitstap waar ze ons mailden, hebben we een deel van de activiteit (een stuk snorkelen en een banaan achter een boot) niet kunnen meedoen omdat we aan het mailen en bellen waren met Voyage Prive. Ook dit kostte ons geld. We stuurden dit door naar een medewerker van Voyage Prive en kregen doodleuk het antwoord dat dit niet hun schuld is en ze geen data aangepast hebben, maar dat dit van meet af aan zo was. Dit vinden wij enorm erg, aangezien in onze reisdocumenten duidelijk iets anders staat en er geïnsinueerd wordt dat wij hierover liegen ook. Wat een klantenservice. We hopen nu snel op een voorstel van hoe al deze extra stress, extra kosten, gemiste uitstappen en het gemis van een fijne stressloze huwelijksreis door hen gecompenseerd gaat worden. Want een huwelijksreis maak je maar een keer in je leven mee en onze droomvakantie is een nachtmerrie geworden. Het absolute minimum dat we verwachten is het terugbetalen van de massage, alle prijzen van de telefoontjes en een deel van ons verblijf in hurgada terugbetaald te zien. Groet Hannah Van den Broeck en Jeroen Maes