Geachte heer of mevrouw,
Wij bevestigen de ontvangst van uw e-mail met betrekking tot uw referentienummer .
Allereerst willen wij ons verontschuldigen voor de vertraging in ons antwoord. Het aantal aanvragen dat we dagelijks ontvangen is erg hoog en we proberen ze allemaal op tijd te verwerken. Sommige van onze aanvragen hebben echter vertraging opgelopen. Dit is niet volgens onze gebruikelijke standaard.
Als reisbureau vinden we het erg vervelend als onze klanten klagen en ontevreden zijn over de reispakketten die we aanbieden.
Na een grondige controle van ons aanbod en de communicatie die de heer Hoefkens heeft gehad met onze klantendienst, wensen wij u hierbij de volgende toelichting te geven:
Op onze website kunnen klanten gebruikmaken van filters om hun zoekresultaten af te stemmen op hun persoonlijke voorkeuren. Deze filters omvatten onder andere categorieën zoals All Inclusive, Stedentrips, Gezinsvakanties, Zon en Strand en Adults Only. Wanneer de filter Adults Only wordt geselecteerd, worden enkel accommodaties weergegeven die binnen deze categorie vallen.
Ajul Luxury Hotel and Spa Resort 5* wordt niet weergegeven in de lijst van Adults Only-accommodaties en wordt ook nergens als zodanig gepromoot. Integendeel, het hotel wordt gepresenteerd als een kindvriendelijke bestemming. Dit komt duidelijk naar voren in ons aanbod, onder meer via:
-Een promotievideo waarin families met kinderen te zien zijn
-Specifieke kinderprijzen
-Vermelding van kinderactiviteiten en -faciliteiten binnen het hotel
De mogelijke aanwezigheid van kinderen in het hotel is dus op meerdere manieren duidelijk en transparant gecommuniceerd. Het hotel wordt niet voorgesteld als een Adults Only- of Adults Friendly-accommodatie, waar het logisch zou zijn dat kinderen niet toegelaten worden.
Daarnaast hebben wij, na ontvangst van de klacht van de heer Hoefkens over het vermeende gebrek aan luxe in het hotel, onmiddellijk contact opgenomen met onze lokale partners om de situatie te onderzoeken en een gepaste oplossing te zoeken. Als commerciële tegemoetkoming bood een vertegenwoordiger van het hotel extra à-la-cartereserveringen aan, zodat de klant het buffet kon vermijden. De vertegenwoordiger gaf ook zijn persoonlijk telefoonnummer door en nodigde de klant uit om rechtstreeks contact op te nemen indien verdere bijstand nodig was.
Wij hebben deze oplossing meegedeeld aan de heer Hoefkens en tegelijk nogmaals verduidelijkt dat het om een kindvriendelijk hotel gaat, waar kinderen overal in het resort aanwezig kunnen zijn.
De volgende communicatie die wij van de klant ontvingen, had betrekking op het boeken van een excursie ter plaatse. Er werden geen verdere klachten of opmerkingen geuit over de kwaliteit van het hotel.
Wij betreuren ten zeerste dat het hotel niet aan de verwachtingen van de klant heeft voldaan, aangezien klanttevredenheid voor ons een topprioriteit is. Op basis van bovenstaande argumenten moeten wij echter concluderen dat er geen sprake is van foutieve of misleidende informatie in ons aanbod. Om die reden kunnen wij geen verdere terugbetaling voorzien op basis van de geregistreerde klacht.
Onze teams blijven uiteraard ter beschikking voor eventuele verdere vragen of opmerkingen.
Met vriendelijke groet,
Ioannis
Uw Voyage Privé team
Heeft u hulp nodig?
Wij staan graag tot uw beschikking. Aarzel niet om onze veelgestelde vragen (FAQ) te raadplegen of om contact op te nemen met onze klantenservice indien u vragen of opmerkingen heeft!
Help[LZW95K-4G0GW]