Terug

voyage prive

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. H.

Naar: VOYAGE PRIVE

09/09/2025

Geachte Wij hebben geboekt in Ajul Luxury Hotel and Spa Resort 5* van 30/08 tot 8/9 . Als je op de site gaat zien en leest vind je daar de rust en luxe die je nodig hebt . Daar aangekomen was het wel wat anders . Wij hadden een luxe bungalow die meer op een gewoon hotel kamer leek en weet nog altijd niet waar die luxe was . En ook in het hotel en het zwembad en aan het prive strand zat het vol kinderen . De ruimte waar het buffet is staan heel veel tafels bijna aan elke tafel zit minstens 1 of meerdere kinderen en daar staan heelveel tafels . Daar heb ik genoeg fotos en filmpjes van . Dingen die niet op de site staan . Er is daar ook een waterpretpark waar ook niks van op de site te zien is . Moest ik dat gezien hebben had ik zeker niet daar geboekt . ik ga op vakantie om te rusten en dat ging daar zeker niet met al dat geroep en getier van al die kinderen . Normaal zou ik vandaag uitgerust terug moeten gaan werken maar ik ben doodop en zeker niet uitgerust . Als je naar de site gaat van dit hotel is geen een foto die aantoont dat er daar veel kinderen zijn . Heb ook voyage prive gemailt met de klacht en dan krijgt ik te horen als je een reis boekt waar een zwembad is is het normaal dat daar kinderen zijn en dat ik dan maar adult only moet nemen . (wat een klantenservice ). Ik ben daar wel geholpen door iemand van het hotel Younes die mij een paar keer a la cart mocht gaan eten dat ik niet altijd moest gaan eten in het buffet vol kinderen ( daar heb ik heelveel fotos van ) en de keren dat we er toch moesten gaan eten zijn we buiten het hotel gaan eten want ons dan weer geld kosten . Ik vind dat ze de site van dat hotel moeten aanpassen dat mensen op de hoogte zijn dat daar veel kinderen kunnen zijn . En graag zou ik een deel van mijn geld terug willen daar ik aan deze vakantie niet heb gehad alleen maar stress en mij druk heb zitten maken aan al dat lawaai en niks rust wat wel op de site staat .

Berichten (1)

VOYAGE PRIVE

Naar: P. H.

16/09/2025

Geachte heer of mevrouw, Wij bevestigen de ontvangst van uw e-mail met betrekking tot uw referentienummer . Allereerst willen wij ons verontschuldigen voor de vertraging in ons antwoord. Het aantal aanvragen dat we dagelijks ontvangen is erg hoog en we proberen ze allemaal op tijd te verwerken. Sommige van onze aanvragen hebben echter vertraging opgelopen. Dit is niet volgens onze gebruikelijke standaard. Als reisbureau vinden we het erg vervelend als onze klanten klagen en ontevreden zijn over de reispakketten die we aanbieden. Na een grondige controle van ons aanbod en de communicatie die de heer Hoefkens heeft gehad met onze klantendienst, wensen wij u hierbij de volgende toelichting te geven: Op onze website kunnen klanten gebruikmaken van filters om hun zoekresultaten af te stemmen op hun persoonlijke voorkeuren. Deze filters omvatten onder andere categorieën zoals All Inclusive, Stedentrips, Gezinsvakanties, Zon en Strand en Adults Only. Wanneer de filter Adults Only wordt geselecteerd, worden enkel accommodaties weergegeven die binnen deze categorie vallen. Ajul Luxury Hotel and Spa Resort 5* wordt niet weergegeven in de lijst van Adults Only-accommodaties en wordt ook nergens als zodanig gepromoot. Integendeel, het hotel wordt gepresenteerd als een kindvriendelijke bestemming. Dit komt duidelijk naar voren in ons aanbod, onder meer via: -Een promotievideo waarin families met kinderen te zien zijn -Specifieke kinderprijzen -Vermelding van kinderactiviteiten en -faciliteiten binnen het hotel De mogelijke aanwezigheid van kinderen in het hotel is dus op meerdere manieren duidelijk en transparant gecommuniceerd. Het hotel wordt niet voorgesteld als een Adults Only- of Adults Friendly-accommodatie, waar het logisch zou zijn dat kinderen niet toegelaten worden. Daarnaast hebben wij, na ontvangst van de klacht van de heer Hoefkens over het vermeende gebrek aan luxe in het hotel, onmiddellijk contact opgenomen met onze lokale partners om de situatie te onderzoeken en een gepaste oplossing te zoeken. Als commerciële tegemoetkoming bood een vertegenwoordiger van het hotel extra à-la-cartereserveringen aan, zodat de klant het buffet kon vermijden. De vertegenwoordiger gaf ook zijn persoonlijk telefoonnummer door en nodigde de klant uit om rechtstreeks contact op te nemen indien verdere bijstand nodig was. Wij hebben deze oplossing meegedeeld aan de heer Hoefkens en tegelijk nogmaals verduidelijkt dat het om een kindvriendelijk hotel gaat, waar kinderen overal in het resort aanwezig kunnen zijn. De volgende communicatie die wij van de klant ontvingen, had betrekking op het boeken van een excursie ter plaatse. Er werden geen verdere klachten of opmerkingen geuit over de kwaliteit van het hotel. Wij betreuren ten zeerste dat het hotel niet aan de verwachtingen van de klant heeft voldaan, aangezien klanttevredenheid voor ons een topprioriteit is. Op basis van bovenstaande argumenten moeten wij echter concluderen dat er geen sprake is van foutieve of misleidende informatie in ons aanbod. Om die reden kunnen wij geen verdere terugbetaling voorzien op basis van de geregistreerde klacht. Onze teams blijven uiteraard ter beschikking voor eventuele verdere vragen of opmerkingen. Met vriendelijke groet, Ioannis Uw Voyage Privé team Heeft u hulp nodig? Wij staan graag tot uw beschikking. Aarzel niet om onze veelgestelde vragen (FAQ) te raadplegen of om contact op te nemen met onze klantenservice indien u vragen of opmerkingen heeft! Help[LZW95K-4G0GW]

Bemiddeling door Testaankoop 16 september 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform