Terug

niet gekregen voor wat er betaald is

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. R.

Naar: VOYAGE PRIVE

10/10/2024

zie mijn brief en bewijs van aangetekend schrijven

Berichten (7)

VOYAGE PRIVE

Naar: M. R.

24/10/2024

Geachte heer of mevrouw, Wij bevestigen de ontvangst van uw e-mail met betrekking tot uw referentienummer @@REF_ID@51a7daeb8aefc2ff04@REF_ID@@. Houd er rekening mee dat volgens onze algemene voorwaarden bezwaren afkomstig moeten zijn van ons lid dat de boeking heeft gemaakt. We hebben een e-mail gestuurd naar ons lid waarin we om bevestiging vragen dat we het bezwaar van mevrouw MICHELINE RAU kunnen verwerken. Zodra we feedback van ons lid hebben ontvangen, kunnen we het bezwaar verder verwerken. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jennifer Uw Voyage Privé team Heeft u hulp nodig? Wij staan graag tot uw beschikking. Aarzel niet om onze veelgestelde vragen (FAQ) te raadplegen of om contact op te nemen met onze klantenservice indien u vragen of opmerkingen heeft! Help[GVK2RP-ZKZDW]

M. R.

Naar: VOYAGE PRIVE

24/10/2024

Beste, alle info is reeds bezorgd en binnen de 72 uren ging ik antwoord krijgen en zijn ondertussen al meer dan dubbel zolang uren aan het wachten op een antwoord

VOYAGE PRIVE

Naar: M. R.

30/10/2024

Dames en heren, We nemen contact met u op over uw referentienummer @@REF_ID@51a7daeb8aefc2ff04@REF_ID@@. We hebben van ons lid de bevestiging ontvangen dat mevrouw Micheline Rau namens hem optreedt. Houd er rekening mee dat het productblad Hotel Continental Terme of iets dergelijks vermeldt. Het hotel is voor deze boeking niet rechtstreeks door Voyage Privé geboekt, maar door onze reispartner. Als het quotum van de reispartner in een hotel volgeboekt is, wordt een ander hotel van dezelfde categorie beschikbaar gesteld. Voyage Privé begrijpt niet waarom Hotel Continental Terme de klant vertelde dat hij met Voyage Privé wilde samenwerken. Voyage Privé heeft geen contract met het hotel en heeft geen direct contact met het hotel, aangezien de boeking via de partner Travel ETC verloopt, zoals ook vermeld in de reisdocumenten van ons lid. Graag informeren wij u dat Hotel Parco dei Principi officieel geclassificeerd is als 4-sterrenhotel. Er bestaat geen uniform, internationaal systeem voor het toekennen van hotelsterren. Er zijn dus aanzienlijke verschillen tussen verschillende landen. Een 4-sterrenhotel in Italië heeft bijvoorbeeld niet dezelfde normen als een hotel met hetzelfde aantal sterren in Duitsland of Frankrijk. Op 5 september 2024 heeft onze klantenservice meerdere malen contact gehad met klanten om een alternatief hotel te vinden. Helaas lijkt het erop dat het hotel twee keer volgeboekt was tussen het moment dat het aanbod werd gedaan, ons lid het bevestigde en de boeking werd geprobeerd. Op de avond van 5 september 2024 zijn onze klanten verhuisd naar het Romantica Resort SPA geboekt door Voyage Privé. Graag informeren wij u dat Romantica Resort SPA officieel geclassificeerd is als 4-sterrenhotel. De terugbetaling van de € 50 voor de transfer naar Hotel Romantica vond plaats op 6 september 2024 op de creditcard die werd gebruikt om de boeking te betalen. De terugbetaling is afhankelijk van de verwerkingstijden tussen de banken en moet uiterlijk 13 september 2024 zichtbaar zijn op de rekening. Houd er rekening mee dat ons lid tussen 6 september 2024 en 9 september 2024 meerdere keren contact heeft gehad met onze klantenservice over de overdracht. Onze klantenservice heeft tijdens deze contacten geen klachten ontvangen over Romantica Resort SPA en moest er daarom vanuit gaan dat het hotel geen problemen ondervond. De eerste melding van gebreken met betrekking tot het Romantica Resort SPA is gedaan op 13 september 2024, 2 dagen na terugkomst. Houd er rekening mee dat Voyage Privé geen feitelijk bewijs heeft ontvangen van gebreken in het Romantica Resort SPA. Helaas liet onze reispartner ons weten dat de transfer niet gedekt zou worden omdat het hotel was veranderd. Om deze reden heeft onze klantenservice ons lid gevraagd de overboeking te betalen en ons de facturen voor terugbetaling te sturen. De overdracht is blijkbaar uiteindelijk door onze reispartner uitgevoerd. Voyage Privé werd hiervan echter niet op de hoogte gesteld. Dit blijkt ook uit het feit dat onze klantenservice na terugkomst tweemaal contact heeft opgenomen met ons lid om de betalingsbewijzen voor terugbetaling te verkrijgen. Ons lid ontving ook een terugbetaling van € 168 voor de excursies die de klanten niet konden bijwonen. Deze terugbetaling ging ook naar de creditcard waarmee de boeking was betaald. Op basis van het feitelijke bewijsmateriaal voor Hotel Parco dei Principi willen wij onze klant een reisprijsverlaging van € 143 aanbieden. De berekening wordt gemaakt voor de hotelservice en de betreffende 1,5 dag en geldt niet voor de gehele boeking. Laat ons per e-mail weten of mevrouw Micheline Rau namens ons lid de reiskorting van € 143 accepteert en stuur ons de bankgegevens: Naam rekeninghouder: Naam van de bank: IBAN: BIC: Alvast bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groet, Jennifer Uw Voyage Privé team Heeft u hulp nodig? Wij staan graag tot uw beschikking. Aarzel niet om onze veelgestelde vragen (FAQ) te raadplegen of om contact op te nemen met onze klantenservice indien u vragen of opmerkingen heeft! Help[GVK2RP-ZKZDW]

M. R.

Naar: VOYAGE PRIVE

30/10/2024

Beste In antwoord op uw mail van vandaag wordt €143 aangeboden per deelnemer? Er is alleen verweer van hotels en hun classificatie maar omtrent het eten welke niet voldoende was? U bied begeleidende uitstappen aan: vervoer naar de haven, de boot op en kijk goed wanneer de boot terugvaart. Trek uw plan. Wij zien hoopvol uit naar uw reactie en een beter voorstel voor alles en wat welke in die week misliep Vriendelijke groeten M Rau

VOYAGE PRIVE

Naar: M. R.

31/10/2024

Dames en heren, We nemen contact met u op over uw referentienummer @@REF_ID@51a7daeb8aefc2ff04@REF_ID@@. Wij willen nogmaals benadrukken dat ons lid tussen 6 september 2024 en 9 september 2024 meerdere keren contact heeft opgenomen met onze klantenservice over de overstap. Onze klantenservice heeft tijdens deze contacten geen klachten ontvangen over het Romantica Resort SPA en moest er daarom vanuit gaan dat er geen problemen waren met het hotel, zowel wat betreft eten als andere zaken. De eerste klacht met betrekking tot het Romantica Resort SPA werd ingediend op 13 september 2024, 2 dagen na terugkomst. Voyage Privé heeft geen feitelijk bewijs ontvangen met betrekking tot eventuele tekortkomingen bij Romantica Resort SPA. Houd er rekening mee dat de excursies niet als begeleide excursies worden aangeboden. Wij wijzen u graag op onze Algemene Voorwaarden Artikel 15, die ons lid bij de boeking heeft bevestigd. Na nogmaals te hebben gecontroleerd, kan ik op basis van feitelijk bewijsmateriaal een reisprijsverlaging van € 357,95 aanbieden voor Hotel Parco dei Principi. De berekening wordt gemaakt voor de hotelservice en de bijbehorende 1,5 dag en geldt niet voor de gehele boeking. Laat ons per e-mail weten of mevrouw Micheline Rau namens ons lid de reiskorting van € 357,95 accepteert en stuur ons de bankgegevens: Naam rekeninghouder: Banknaam: IBAN: BIC: Bij voorbaat dank voor uw antwoord. Met vriendelijke groet, Jennifer Uw Voyage Privé team Heeft u hulp nodig? Wij staan graag tot uw beschikking. Aarzel niet om onze veelgestelde vragen (FAQ) te raadplegen of om contact op te nemen met onze klantenservice indien u vragen of opmerkingen heeft! Help[GVK2RP-ZKZDW]

M. R.

Naar: VOYAGE PRIVE

31/10/2024

Beste Jennifer Wij keken al weken uit om een week vakantie te hebben weg van alle medische problemen, en die is uitgedraaid in een nachtmerrie. Ik en mijn echtgenoot worden beiden behandeld door de Oncologie van het Az Sint-Jan Brugge en moesten dit nog meemaken met Voyage Privé. Klachten omtrent de food hebben inderdaad vergeten te melden. Het hotel zal u wel kunnen bevestigen dat we 3 van de 6 dagen niet gegeten hebben in het avondrestaurant. Het voorgestelde bedrag is een aalmoes in vergelijking met wat er die week misgelopen is en meer heeft gekost. het dossier bij Testaankoop zal ik niet afsluiten. Vriendelijke groeten RAU Micheline

VOYAGE PRIVE

Naar: M. R.

01/11/2024

Geachte heer of mevrouw, Wij bevestigen de ontvangst van uw e-mail met betrekking tot uw referentienummer @@REF_ID@51a7daeb8aefc2ff04@REF_ID@@. Wij willen u erop wijzen dat onze klantenservice u zo snel mogelijk heeft kunnen helpen met het vinden van een alternatief hotel. Ondanks uw verdere contact met onze klantenservice tijdens uw verblijf in Hotel Romantica, heeft u geen klacht ingediend over Hotel Romantica, noch over het eten, zoals vermeld in ons vorige antwoord, noch over andere zaken. De eerste klacht over Romantica Resort SPA werd ingediend op 13 september 2024, 2 dagen na uw terugkeer. Voyage Privé heeft geen feitelijk bewijs van tekortkomingen bij Romantica Resort SPA. Dienovereenkomstig kan er geen prijsvermindering worden aangeboden voor het Romantica Resort SPA. Wij verwijzen nogmaals naar onze Algemene Voorwaarden artikel 15, die ons lid heeft bevestigd bij de boeking. We willen je opnieuw een vakantiekorting van €357,95 aanbieden voor Hotel Parco dei Principi. De berekening is voor de hotelservice en de betreffende 1,5 dag en geldt niet voor de gehele boeking. Laat ons per e-mail weten of mevrouw Micheline Rau de reiskorting van €357,95 namens ons lid wil accepteren en stuur ons de bankgegevens: Naam rekeninghouder: Naam bank: IBAN: BIC: Bij voorbaat dank voor uw antwoord. Met vriendelijke groeten Jennifer Uw Voyage Privé team Heeft u hulp nodig? Wij staan graag tot uw beschikking. Aarzel niet om onze veelgestelde vragen (FAQ) te raadplegen of om contact op te nemen met onze klantenservice indien u vragen of opmerkingen heeft! Help[GVK2RP-ZKZDW]

Bemiddeling door Testaankoop 02 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform