Geachte heer/mevrouw,Zoals vermeld in onze eerdere correspondentie, blijven wij bij onze verdediging.Mocht het verweerschrift u niet hebben bereikt, dan vindt u het hieronder:Uw referentie: CPTBE01621137-73Onze referentie: 100081923VPBEBestemming: Griekenland, Cavo Orient Beach Hotel SuitesGeachte heer/mevrouwWij bevestigen de ontvangst van uw e-mail 02/10/2022, waarin u vraagt naar ons standpunt en compensatie aan onze klant, de heer Symens.Wij verontschuldigen ons voor de late reactie. De afgelopen weken hebben wij een ongekend aantal verzoeken ontvangen, waardoor onze verwerkingstijd is verlengd.Mr Symens was ontevreden over de kwaliteit van het hotel. Hij nam op 20/09/2022 contact met ons op en verwoordde zijn klachten als volgt en verzocht om overplaatsing naar een ander hotel:Alles in het hotel was vuil en smerig of volledig versleten, kapot, roestig of aan vervanging toe.De kwaliteit van het eten was slechtDrankjes waren zelfbediening via een zelftapstation, inclusief wijnEr was lawaai in de kamer als gevolg van een mobiele ontvochtiger die dag en nacht draaide.Hun privé zwembad was niet verwarmdHet hotel was ver weg van alles - 70% van de bewoners was Russisch.Het privé strand was niet groot genoegZijn privé zwembad lag op het noorden, dus er was niet genoeg zon.De lichten zowel in zijn kamer als in het restaurant waren erg fel.De fitnessruimte was onhygienisch.Na ontvangst van deze klachten heeft ons frontline team onmiddellijk actie ondernomen om de heer Symens te helpen. Wij stonden in contact met onze bemiddelende partner en vroegen fotografisch bewijsmateriaal van de heer Symens om de situatie te evalueren.Na ontvangst van de foto's konden wij echter geen onregelmatigheden onekken die een verplaatsing of compensatie zouden rechtvaardigen (het bewijsmateriaal is bijgevoegd in deze e-mail).Niettemin, omdat wij er zeker van wilden zijn dat de heer Symens een mooie herinnering aan zijn vakantie zou hebben, nam onze partner contact op met het hotel en bood de heer Symens bij wijze van uitzondering een kamerupgrade aan naar een Sea Front rij suite met privé zwembad. De oorspronkelijke kamer was een Luxury Suite met een gedeeld zwembad.Aangezien wij van mening zijn dat het fotografisch bewijsmateriaal van de heer Symens niet voldoende was om zijn claim te staven, en alles was zoals geadverteerd, weigeren wij elke terugbetaling of compensatie.We hebben de heer Symens onmiddellijk geholpen terwijl hij ter plaatse was, en we hebben ons gehouden aan onze wettelijke verplichting om alle prestaties van de boeking te leveren.Wij danken u voor uw medewerking bij de behandeling van dit dossier. Gelieve, mevrouw, mijnheer, de uirukking van mijn meest oprechte groeten te aanvaarden.Met vriendelijke groet,Kelly Voyage PrivéComplaints DepartmentHeeft u hulp nodig?Wij staan graag tot uw beschikking. Aarzel niet om onze veelgestelde vragen (FAQ) te raadplegen of om contact op te nemen met onze klantenservice indien u vragen of opmerkingen heeft!Help[7O6MDV-QQP5M]