Terug

Geen hulp bij klacht kwaliteit hotel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. S.

Naar: VOYAGE PRIVE

02/10/2022

Beste, wij boekten een vakantie (4* hotel) in Zakynthos in het Cavo Orient Beach Hotel & Suites. Exclusief de vlucht betaalden wij €2.176,00 voor een verblijf van 10 nachten in een “Luxury Suite met gedeeld zwembad”. Eens ter plaatse aangekomen, werd ons snel duidelijk dat het hier niet ging om een dergelijk hoog aangeschreven hotel:- aan de afstand receptie naar onze kamer merkten we reeds dat het hotel 4* onwaardig was. De accommodatie was onverzorgd, vuil en verwaarloosd.- eens op de kamer konden we onze teleurstelling niet meer verbergen. Enorm ongezellige kamer door het fel witte Led-licht, mieren op de wastafel in de badkamer en dit voor gans onze vakantie, een lawaaierige mobiele ontvochtiger die we gedurende heel ons verblijf zelf dienden te ledigen, het ijskoude zwembad dat noordelijk gericht was en héél de dag van geen enkel zonnestraaltje mocht genieten (evenals ons privé terras).- Het restaurant was al even ongezellig en had een groot refter-gehalte. De ongezelligheid werd wederom teweeg gebracht door het zeer felle witte Led-licht, zéér ongepaste decoratie en het onverzorgde en verouderde meubilair. Het aangeboden koud en warm buffet was absoluut géén 4* waardig (half pension) en zeer monotoon over gans ons verblijf. Naar onze mening en de kwaliteit van de voeding in acht genomen was er zelfs geen volwaardige kok aanwezig. Ook het ontbreken van bediening van drank is volgens ons onaanvaardbaar We dienden onze drank te nemen aan een tapinstallatie, inclusief witte en rode wijn! - het door VP vermelde “Schitterende Privéstrand” bleek een smal keienstrand van ongeveer 3 meter breed en een 40 meter lang zonder enige mogelijkheid tot zonnebaden. Het gaf ons dus enkel de mogelijkheid om te relaxen op de vuile en onverzorgde stoelen (kussens) aan het zwembad of in de onverzorgde tuin.- ook de aangeboden ‘Gym’ was erg muf en enorm onhygiënisch. Het gaf de indruk dat hij al voor een langere periode niet meer gebruikt noch gereinigd was. Het onhygiënische viel echter over vele ruimtes te vermelden (liften, ramen over gans het domein, toegang tot onze kamer, douches aan het zwembad)- Tevens heeft VP ons een hotel aangeboden in ‘Kipseli’ op wandelafstand van meerdere restaurants en winkels in een gezellige buurt. Uiteindelijk bleek ons hotel gelegen in het afgelegen ‘Drosia’ met 2 restaurants, 1 supermarktje en 1 tankstation op wandelafstand. We hebben de tweede dag van ons verblijf contact opgenomen met VP, dit zowel telefonisch, per mail als per WhatsApp. We hebben ons probleem zeer ruim met beeldmateriaal (foto’s) toegelicht. Zij vonden echter onze argumenten onvoldoende en ongegrond en verwezen ons verder door naar de plaatselijke receptie in het hotel.Wij zijn van mening toegedaan dat het probleem wel bij het hotel ligt maar zij het niet op korte termijn kunnen oplossen. Het was VP die op het moment zelf diende actie te ondernemen om ons elders onder te brengen of ons bij te staan. Het waren tenslotte zij die het hotel aanprijzen en een rating toewijzen van 8,4/10. Vermits VP bekend staat voor het aanbieden van kwaliteitsvolle hotels, stelden wij ons verder geen vragen en hadden er alle vertrouwen in om in een goed 4* hotel terecht te komen. De prijs van ons verblijf in dit hotel is absoluut niet correct tov de kwaliteit die dit hotel ons geboden heeft…

Berichten (2)

VOYAGE PRIVE

Naar: T. S.

25/10/2022

DATA NOT AVAILABLE

VOYAGE PRIVE

Naar: T. S.

03/11/2022

Geachte heer/mevrouw,Zoals vermeld in onze eerdere correspondentie, blijven wij bij onze verdediging.Mocht het verweerschrift u niet hebben bereikt, dan vindt u het hieronder:Uw referentie: CPTBE01621137-73Onze referentie: 100081923VPBEBestemming: Griekenland, Cavo Orient Beach Hotel SuitesGeachte heer/mevrouwWij bevestigen de ontvangst van uw e-mail 02/10/2022, waarin u vraagt naar ons standpunt en compensatie aan onze klant, de heer Symens.Wij verontschuldigen ons voor de late reactie. De afgelopen weken hebben wij een ongekend aantal verzoeken ontvangen, waardoor onze verwerkingstijd is verlengd.Mr Symens was ontevreden over de kwaliteit van het hotel. Hij nam op 20/09/2022 contact met ons op en verwoordde zijn klachten als volgt en verzocht om overplaatsing naar een ander hotel:Alles in het hotel was vuil en smerig of volledig versleten, kapot, roestig of aan vervanging toe.De kwaliteit van het eten was slechtDrankjes waren zelfbediening via een zelftapstation, inclusief wijnEr was lawaai in de kamer als gevolg van een mobiele ontvochtiger die dag en nacht draaide.Hun privé zwembad was niet verwarmdHet hotel was ver weg van alles - 70% van de bewoners was Russisch.Het privé strand was niet groot genoegZijn privé zwembad lag op het noorden, dus er was niet genoeg zon.De lichten zowel in zijn kamer als in het restaurant waren erg fel.De fitnessruimte was onhygienisch.Na ontvangst van deze klachten heeft ons frontline team onmiddellijk actie ondernomen om de heer Symens te helpen. Wij stonden in contact met onze bemiddelende partner en vroegen fotografisch bewijsmateriaal van de heer Symens om de situatie te evalueren.Na ontvangst van de foto's konden wij echter geen onregelmatigheden onekken die een verplaatsing of compensatie zouden rechtvaardigen (het bewijsmateriaal is bijgevoegd in deze e-mail).Niettemin, omdat wij er zeker van wilden zijn dat de heer Symens een mooie herinnering aan zijn vakantie zou hebben, nam onze partner contact op met het hotel en bood de heer Symens bij wijze van uitzondering een kamerupgrade aan naar een Sea Front rij suite met privé zwembad. De oorspronkelijke kamer was een Luxury Suite met een gedeeld zwembad.Aangezien wij van mening zijn dat het fotografisch bewijsmateriaal van de heer Symens niet voldoende was om zijn claim te staven, en alles was zoals geadverteerd, weigeren wij elke terugbetaling of compensatie.We hebben de heer Symens onmiddellijk geholpen terwijl hij ter plaatse was, en we hebben ons gehouden aan onze wettelijke verplichting om alle prestaties van de boeking te leveren.Wij danken u voor uw medewerking bij de behandeling van dit dossier. Gelieve, mevrouw, mijnheer, de uirukking van mijn meest oprechte groeten te aanvaarden.Met vriendelijke groet,Kelly Voyage PrivéComplaints DepartmentHeeft u hulp nodig?Wij staan graag tot uw beschikking. Aarzel niet om onze veelgestelde vragen (FAQ) te raadplegen of om contact op te nemen met onze klantenservice indien u vragen of opmerkingen heeft!Help[7O6MDV-QQP5M]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform