Terug

Opgelicht en in de steek gelaten door Voyage privé

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. C.

Naar: VOYAGE PRIVE

10/09/2024

Geachte, Hierbij dienen wij een klacht in voor de slechte accommodatie waar Voyage privé ons heeft gedropt in Ischia (Italië), namelijk hotel parco dei principi. Van dinsdag 03-09-2024 t.e.m. dinsdag 10-09-2024 hebben wij via Voyage privé een pakketreis geboekt, met het voorziene hotel Continental terme “(of gelijkwaardig)”. De chauffeur die ons naar het hotel moest brengen, bracht ons echter niet naar dit hotel. Pas op dat moment kwamen we via hem te weten dat we in een ander hotel zouden verblijven. Dit is ten eerste al een gebrek aan communicatie. Ter plekke aangekomen, bleek dat deze accommodatie grotendeels slechts een verkrot gebouw is. De kamers en gangen zijn beschimmeld, zowel op de muren als plafonds. Het vocht komt ook in het restaurant door de muren. Na meteen een andere kamer te vragen bij de receptie werden ons 2 andere kamers getoond, maar ook deze waren vochtig en beschimmeld. Toen ik uiteraard niet wou verhuizen naar eenzelfde kamer, keerde de dame me de rug toe en liep ze weg zonder nog iets te zeggen. Heel onvriendelijk! Een erbarmelijke, vochtige en beschimmelde kamer of eerder bunker, een vieze badkamer met reeds geopende producten, enz. Door medische problemen (niets gerelateerd aan Voyage privé) op de eerste dag van aankomst, kreeg een medewerker medelijden met onze hele situatie. Hij heeft persoonlijk voor een betere kamer gezorgd. Voyage privé heeft ons op geen enkel moment bijgestaan, noch een concrete oplossing aangeboden! Voor hen was het probleem hiermee van de baan. De nieuwe kamer was beter, minder vochtig, maar wel met slecht sluitende ramen en deuren, regen die langs de airco binnen sijpelde. Er werd ook niet gepoetst in de kamer. Na verschillende berichten via whatsapp met Voyage privé werd ons geen oplossing aangeboden. Bovendien sprak de contactpersoon over een ander hotel dat oorspronkelijk was voorzien voor ons, namelijk parco delle agavi. Wanneer ik dit opzoek, lijkt dit eveneens van betere kwaliteit. Het gaat hier dus echt wel om oplichting! De geboekte accommodatie (continental terme) blijkt van veel betere kwaliteit dan de uiteindelijke accommodatie (bevestigde ook het hotelpersoneel hier). Dit is absoluut geen 4 sterren waard, integendeel, niet één! Ik sprak met andere koppels, die dezelfde ervaring hebben. Sommigen betaalden bij voor een betere kamer, andere koppels zijn op eigen initiatief naar een ander hotel getrokken. Alsof dit alles nog niet genoeg was, kregen we de avond voor vertrek ook nog een compleet verkeerde planning door. Zowel het uur van de pick up aan het hotel als van de Ferry was verkeerd, evenals de haven waar we de Ferry moesten nemen. Als we de planning hadden gevolgd, dan hadden we onze vlucht zeker niet gehaald. Ook hier schuift Voyage privé de verantwoordelijkheid van zich af. Pas in de late voormiddag op de dag van ons vertrek kregen we bericht dat dit niet door hen wordt geregeld, maar door de lokale partner. Deze partner gaf toe een fout te hebben gemaakt. Wij eisen een schadevergoeding voor het gebrek aan en verkeerde informatie. Ook voor het gebrek aan hulp en het erbarmelijke hotel waarin we werden gedropt. Onze reis werd deels negatief door deze slechte ervaringen.

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 17 september 2024

VOYAGE PRIVE

Naar: L. C.

19/09/2024

Dames en herenWij nemen contact met u op met betrekking tot referentienummer @@REF_ID@0a1861573a70b8b20f@REF_ID@@ betreffende Hotel Parco dei Principi.Allereerst willen wij ons verontschuldigen voor de vertraging in ons antwoord. Het aantal aanvragen dat we dagelijks ontvangen is erg hoog en we proberen ze allemaal op tijd te verwerken. Sommige van onze aanvragen hebben echter vertraging opgelopen. Dit is niet volgens onze gebruikelijke standaard.Als reisbureau vinden we het erg vervelend als onze klanten klagen en ontevreden zijn over de reispakketten die we aanbieden.Na onderzoek zien we dat onze klantenservice meerdere keren contact heeft opgenomen met onze hotelpartner om tot een oplossing te komen.Op 5 september 2024 werd onze klantendienst door onze hotelpartner op de hoogte gebracht van de kamerwijziging en liet deze bevestigen door mevrouw Cooremans.Mevrouw Cooremans heeft vervolgens geen klacht ingediend over haar nieuwe kamer, ondanks verder contact over de luchthaventransfer.Men moest er dus van uitgaan dat de nieuwe kamer geen problemen veroorzaakte.We willen er zeker van zijn dat de transferpartner de juiste vluchtgegevens heeft ontvangen zoals vermeld in de reisdocumenten.Wij kunnen helaas niet begrijpen waarom de transfervoucher van mevrouw Cooremans onjuiste informatie bevatte.Helaas nam mevrouw Cooremans contact op met onze klantendienst buiten de gepubliceerde kantooruren over de transfer.De volgende ochtend werd mevrouw Cooremans gecontacteerd en werd bevestigd dat ze de avond ervoor contact had kunnen opnemen met de transferpartner.Onze excuses voor het ongemak.Wij willen mevrouw Cooremans een reiskorting van € 96 aanbieden op basis van het meegestuurde feitelijke bewijs.De berekening is gemaakt voor de betreffende service en voor de betreffende 2 dagen en is niet geldig voor de gehele boeking.Laat ons via deze e-mail weten of mevrouw Cooremans de reiskorting van € 96 accepteert en stuur ons uw bankgegevens:Naam rekeninghouder:Naam kredietinstelling:IBAN:BIC:Bij voorbaat dank voor uw antwoord.Met vriendelijke groet,JenniferUw Voyage Privé teamHeeft u hulp nodig?Wij staan graag tot uw beschikking. Aarzel niet om onze veelgestelde vragen (FAQ) te raadplegen of om contact op te nemen met onze klantenservice indien u vragen of opmerkingen heeft!Help[4E9YNK-D5DZJ]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform