Terug

Terugbetalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. G.

Naar: VOYAGE PRIVE

05/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op vrijdag 12-07-2024 heb ik bij u online een rondreis geboekt op Sicilië met boekingsnummer 100114093VPBE. Van 26-07-2024 tot 04/08/2024. Dit met verblijf, auto en verzekering, hotelaccommodatie en vliegtransport inbegrepen. Tijdens de boeking vinkte ik aan dat het niet de standard reis was maar de aangepaste reis betrof gezien jullie heenvluchtvoorstel Catania was ipv Palermo. Op maandag 15-07-2024 liet ik telefonisch weten dat op uw boekingsite volgens mij de voorgestelde en geboekte heenvlucht naar Catania niet compatibel was met de start rondreis in Palermo. Jullie telefoniste bevestigde dat de heenvlucht Palermo moest zijn. Waarom was er online dan alle onduidelijkheid? De website geeft verwarring en verkeerde mogelijkheden! Volgens de telefoniste was de enige oplossing om een annulatie uit te voeren alvorens de reis om te boeken naar iets anders. Er was geen ruimte tot directe overeenkomst tot aanpassing in het reisdossier. Hij verwittigde dat er de annulatiekost van 459.57 euro te mijne laste zou zijn. Hij overliep de noch onoverzichtelijke site met mij om deze annulatie uit te voeren. Zodra ik op accepteren drukte, zag ik de pop-up dat jullie enkel de annulatiekost terug zou vergoeden ipv 2101.43 euro. Totaalsom reis was 2561 euro. De telefoniste excuseerde zich en zei " nu heb jij gedrukt op accepteren en ik kan er helaas niets aan veranderen." Op 02-08-2024 werd mij het bedrag van 459.57 euro terug gestort. Er is verwarring en grote onduidelijkheid op jullie website. Er is geen klantvriendelijke After sales telefonisch contact mogelijk, die persoon is onbekwaam, weet geen uitleg te geven. Verdere ongenoegen gebeurt enkel via klachtenbrief. Ik heb meermaals pogingen gedaan (15-07-2024)via deze weg om een terugbetaling te bekomen. Zij geven aan dat de pakketreis niet terugbetaald wordt in zijn geheel, binnen een opzeg van 30 dagen voor vertrek. (contact met Milomir en Sanjin. Het gaat hier om een genoodzaakte annulatie omwille van onvoldoende inlichting op jullie site, geen klantvriendelijke telefoniste die oplossingsgericht werkt. Mijn bedoeling was op reis te gaan en niet alles te moeten annuleren en de bijna volle som te verliezen. Hier ga ik niet mee akkoord. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de [15] dagen het bedrag van [1641.86] euro op mijn bankrekening te willen betalen. De annulatiekost van 459.57 euro zoals benoemd ben ik bereid om te betalen en is afgetrokken van de totaalsom van 2561 euro. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Bij gebrek hieraan, zal ik alle mogelijke stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bevestiging boeking • Kopie betalingsbewijs • Kopie mededeling wijziging/annulering

Berichten (5)

VOYAGE PRIVE

Naar: M. G.

09/09/2024

Geachte mevrouw, geachte heerWij nemen contact met u op in verband met uw brief van 05/09/2024 met betrekking tot onze klant GraulsMartine, ons reserveringsnummer 100114093VPBE; uw referentie @@REF_ID@dc1f914531d18c0df9@REF_ID@@.Na een grondig onderzoek van de zaak willen we een volledige terugbetaling van het boekingsbedrag aanbieden.Een bedrag van €459,57 is al terugbetaald, dus we bieden nog een terugbetaling aan van €2101,43.Stuur ons de benodigde bankgegevens:Naam van de rekeninghouder:Naam van de kredietinstelling:IBAN:BIC:Bij voorbaat dank voor uw antwoord.Met vriendelijke groet,JenniferUw Voyage Privé teamHeeft u hulp nodig?Wij staan graag tot uw beschikking. Aarzel niet om onze veelgestelde vragen (FAQ) te raadplegen of om contact op te nemen met onze klantenservice indien u vragen of opmerkingen heeft!Help[4E0E9Y-27WKW]

M. G.

Naar: VOYAGE PRIVE

16/09/2024

Beste, Bij deze stuur ik u de gevraagde bankgegevens om de beloofde terugbetaling van 2101,43euro te ontvangen. Zie testaankoop klacht van 05/09/2024. Bank: Belfius IBAN: BE19 063 1 6594 5312 BICC: GKCCBEBB Dank voor een spoedige regeling! Groeten Martine Grauls 0478/257700 VOYAGE PRIVE Gericht tot: MARTINE GRAULS 09/09/2024 Geachte mevrouw, geachte heerWij nemen contact met u op in verband met uw brief van 05/09/2024 met betrekking tot onze klant GraulsMartine, ons reserveringsnummer 100114093VPBE; uw referentie @@REF_ID@dc1f914531d18c0df9@REF_ID@@.Na een grondig onderzoek van de zaak willen we een volledige terugbetaling van het boekingsbedrag aanbieden.Een bedrag van €459,57 is al terugbetaald, dus we bieden nog een terugbetaling aan van €2101,43.Stuur ons de benodigde bankgegevens:Naam van de rekeninghouder:Naam van de kredietinstelling:IBAN:BIC:Bij voorbaat dank voor uw antwoord.Met vriendelijke groet,JenniferUw Voyage Privé teamHeeft u hulp nodig?Wij staan graag tot uw beschikking. Aarzel niet om onze veelgestelde vragen (FAQ) te raadplegen of om contact op te nemen met onze klantenservice indien u vragen of opmerkingen heeft!Help[4E0E9Y-27WKW]

VOYAGE PRIVE

Naar: M. G.

16/09/2024

Geachte mevrouw Grauls,Bedankt voor uw antwoord met betrekking tot uw boeking 100114093VPBE; Referentie @@REF_ID@dc1f914531d18c0df9@REF_ID@@.We hebben zojuist de terugbetaling van € 2.101,43 via bankoverschrijving gestart.Houd er rekening mee dat de geldelijke terugbetaling onderhevig is aan interbancaire verwerkingstijden en binnen ongeveer 10 tot 15 werkdagen op uw rekening beschikbaar zal zijn.Mevrouw Grauls, ondanks de moeilijkheden die zich hebben voorgedaan, bieden wij nogmaals onze excuses aan en hopen van harte dat Voyage Privé uw vertrouwen zal behouden voor een volgend verblijf en te allen tijde tot uw beschikking zal staan als u nog vragen heeft.Hartelijke groeten,JenniferUw Voyage Privé teamHeeft u hulp nodig?Wij staan graag tot uw beschikking. Aarzel niet om onze veelgestelde vragen (FAQ) te raadplegen of om contact op te nemen met onze klantenservice indien u vragen of opmerkingen heeft!Help[4E0E9Y-27WKW]

M. G.

Naar: VOYAGE PRIVE

27/09/2024

Beste Jennifer, Bedankt voor uw spoedige inspanning om dit dossier correct af te handelen. Toch blijf ik het bizar vinden dat er geen enkele respons kwam zonder de hulp van test aankoop. Ik hoop dat er gezorgd wordt voor een adequate telefonische ondersteuning om toeristen de beste voorstellen doet en de juiste inlichtingen biedt. Groeten Martine

VOYAGE PRIVE

Naar: M. G.

30/09/2024

Geachte mevrouw Graels, Wij nemen contact met u op over uw boeking 100114093VPBE; Referentie @@REF_ID@dc1f914531d18c0df9@REF_ID@@. Wij willen ons nogmaals verontschuldigen voor het ongemak. U kunt er zeker van zijn dat ons team voorurend wordt bijgeschoold. We willen u ook verzekeren dat feedback van onze leden van groot belang voor ons is, omdat we zonder deze feedback onze normen, diensten en aanbiedingen niet zouden kunnen verbeteren ten behoeve van onze leden. Wij beantwoorden graag al uw verdere vragen en hopen u in de toekomst te kunnen overtuigen met onze aanbiedingen. Met vriendelijke groeten, Jennifer Uw Voyage Privé team Heeft u hulp nodig? Wij staan graag tot uw beschikking. Aarzel niet om onze veelgestelde vragen (FAQ) te raadplegen of om contact op te nemen met onze klantenservice indien u vragen of opmerkingen heeft! Help[LXYG47-7W64N]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform