Terug

Probleem met terugbetaling/wijziging

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: VOYAGE PRIVE

03/09/2023

Beste, ik deed een boeking met onmiddellijke betaling op 15/07/2023 en ontving een mail met, bedankt voor uw aanvraag, we gaan aan de slag en bevestigen uw reservatie binnen 72u.Ik zag dan dat ik me van datum vergist had. Ik wou 19/7 vertrekken ipv 19/9 (wat ik dus aangevraagd had)Ik probeerde voyage privé te contacteren, maar dit lukte enkel via mail of chat, waar ik hetzelfde antwoord kreeg. Wij contacteren u binnen de 72u.Op 16/7 heb ik dan eindelijk via telefoon iemand aan de lijn gehad. Ik wou de reis omboeken. Voyage Privé heeft me 2dagen aan het lijntje gehouden waardoor de omboeking niet meer lukte.Ik ontving een mail op 18/7 , met bevestiging dat ze kosteloos wouden annuleren. Deze heb ik, zoals gevraagd in de mail, onmiddellijk bevestigd.Na 2 weken had ik nog steeds geen nieuws, ook geen terugbetaling van mijn annulatie waardoor ik opnieuw contact heb opgenomen. Toen kreeg ik te horen, ah nee mevrouw, uw reis is bevestigd. U kan deze niet kosteloos annulereen. Een wijziging kan wel, mits aanvraag. Toen vroeg ik om een aanvraag te doen voor een wijziging. Vertrek begin september, en tot op heden geen nieuws meer. Ook na opnieuw een mail van mij met de vraag hoe het nu zit.Maw. ik wens, zoals schriftelijk beloofd, een kosteloze annulatie.Alvast bedankt.Mvg, Sylvie C.

Berichten (5)

VOYAGE PRIVE

Naar: S. C.

07/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

VOYAGE PRIVE

Naar: S. C.

07/09/2023

----------------------------------------------Beste Sylvie,Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Voyage Privé en dat u ons uw boeking 100097792VPBE hebt toevertrouwd. Ik neem contact met u op over uw klacht met betrekking tot uw annuleringsbelofte.Ik hoop dat dit bericht je in goede gezondheid bereikt. Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor de verwarring en het ongemak dat u heeft ervaren met betrekking tot uw boeking bij Voyage Privé. Ik waardeer uw geduld terwijl we een grondig onderzoek hebben uitgevoerd naar de problemen rond uw reservering.Na zorgvuldige beoordeling hebben we vastgesteld dat er inderdaad een discrepantie was in uw boeking en dat deze op 18 juli had moeten worden geannuleerd volgens uw oorspronkelijke verzoek. Wij betreuren ten zeerste de verwarring en eventuele frustratie die dit bij u heeft veroorzaakt.Daarom willen wij u de volgende annuleringsmogelijkheden aanbieden:Wij storten het totaalbedrag dat u voor uw boeking heeft betaald terug op de bankrekening die oorspronkelijk is gebruikt voor de betaling.OfVoor het totaal betaalde bedrag kunnen wij een Voyage Privé-voucher uitgeven, die voor toekomstige boekingen kan worden gebruikt. Deze voucher wordt op uw verzoek onmiddellijk verstrekt.Om door te gaan met de door u gekozen annuleringsoptie, verzoeken wij u ons de volgende bankgegevens te verstrekken als u kiest voor een bankoverschrijving:Banknaam:Naam op rekening:IBAN nummer:BIC/SWIFT-nummer:Zodra we deze informatie of uw voorkeur voor een voucher hebben ontvangen, zullen we uw annulering verwerken en dienovereenkomstig de terugbetaling initieren. U kunt er zeker van zijn dat wij prioriteit zullen geven aan dit verzoek om een snelle oplossing te garanderen.Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak dat deze situatie met zich meebrengt. Wij waarderen uw vertrouwen in Voyage Privé en willen u verzekeren dat wij ons inzetten om u de best mogelijke service te bieden.Als u nog vragen heeft of hulp nodig heeft bij dit proces, neem dan gerust contact met ons op. Wij stellen uw begrip en medewerking in deze kwestie op prijs.Bedankt dat u voor Voyage Privé heeft gekozen en we kijken ernaar uit u in de toekomst beter van dienst te zijn.Hartelijke groeten,**George**Uw Voyage Privé teamHeeft u hulp nodig?Wij staan graag tot uw beschikking. Aarzel niet om onze veelgestelde vragen (FAQ) te raadplegen of om contact op te nemen met onze klantenservice indien u vragen of opmerkingen heeft!" "6" height="10" style="border:0margin-right:2px"/Help[9KJJME-77DX3]

S. C.

Naar: VOYAGE PRIVE

10/09/2023

Beste,Bedankt voor uw oplossing.Ik wens een volledige terugbetaling van de boeking.Banknaam: Bpost BankNaam op rekening: Craeye SylvieIBAN nummer: BE90 0000 5230 5632BIC/SWIFT-nummer: BPOTBEB1Vriendelijke groeten,Sylvie

S. C.

Naar: VOYAGE PRIVE

18/09/2023

Beste, Tot op heden heb ik geen nieuws ivm mijn annulering of terug betaling ontvangen van jullie. Ik ontvang wel nog steeds mails dat ik woensdag op reis zou moeten vertrekken. Wat dus niet de overeenkomst is. Graag asap, zoals afgesproken, alles in orde brengen aub Vriendelijke groeten, Sylvie

VOYAGE PRIVE

Naar: S. C.

10/11/2023

----------------------------------------------Beste Testaankoop,Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Voyage Privé over de boeking 100097792VPBE. Ik neem contact met u op over een update over de volledige terugbetaling van deze boeking.Ik hoop dat dit bericht je in goede gezondheid bereikt. Wij stellen uw snelle communicatie en bemiddeling in de kwestie met betrekking tot mevrouw Craeye op prijs. Onze oprechte excuses voor eventuele vertraging tijdens het terugbetalingsproces.We zijn blij u te kunnen mededelen dat we zojuist de volledige boekingsrestitutie van 1333 EUR hebben uitgevoerd via de bankoverschrijvingsgegevens die mevrouw Craeye in onze eerdere correspondentie heeft verstrekt.Houd er rekening mee dat, volgens de standaard bankprocedures, de terugbetaling binnen 3 tot 5 werkdagen op haar bankafschrift moet staan. In sommige gevallen kan dit echter tot 14 werkdagen duren.Wij stellen uw begrip en geduld in deze kwestie op prijs. Mocht u of mevrouw Craeye nog vragen hebben of aanvullende hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. We blijven tot je beschikking.Bedankt voor je medewerking.Met vriendelijke groeten,**George**Uw Voyage Privé teamHeeft u hulp nodig?Wij staan graag tot uw beschikking. Aarzel niet om onze veelgestelde vragen (FAQ) te raadplegen of om contact op te nemen met onze klantenservice indien u vragen of opmerkingen heeft!" "6" height="10" style="border:0margin-right:2px"/Help[V6R7ZN-09VWL]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform