Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
A. P.
24/04/2025

annulering van tickets TML door paylogic

Wij hadden tickets voor vrijdag 18/7/2025 2 stuks. wij krijgen uit het niets dat deze worden terugbetaald, (geld nog niet ontvangen), zonder enige uitleg. blijkt dan via de AI chatbox dat mijn betaling niet was doorgegaan; Deze is wel van de rekening gegaan, deze tickets ook kunnen registeren op naam. als ik mijn bewijs wil opladen blijft deze hangen. contact gaat niet telefonisch, nergens een telefoonnummer te vinden om verdere uitleg te krijgen. krijg enkel van support TML dat deze in de exchange box zijn aangeboden, en dit niet meer kan worden teruggedraaid. Dit hebben wij echter niet uitgevoerd. Wij willen gewoon onze tickets terug.

In behandeling
E. W.
12/04/2024

Tickets geannuleerd en doorverkocht zonder aanvraag

Beste,Vandaag ontving ik een mail van Tommorowland. Dit met volgende mededeling: Hello,The tickets you have submitted to the Exchange Desk before Thursday April 11 have been sold. You will receive a refund within 8 weeks to the bank account or credit card used during the purchase process. A Ticket Refund Fee of €5 per ticket will be deducted from the refund amount. Ik twijfel nog even of dit spam is, maar wacht niet langer en probeer via officiële kanalen en my account te zien wat er aan de hand is. Reden? Ik heb helemaal NIET mijn tickets aangeboden ter verkoop. Ik heb deze samen.met mijn kinderen, waarvoor de tickets zijn, deze gekocht, correct betaald, nog extra in de store gekocht omdat dit als verrassing is voor 18 jarige en deze op de juiste namen gezet. Wat blijkt. Deze zijn wel degelijk doorverkocht en krijg het antwoord via klantendienst dat ik deze op 7 februari te koop zou gezet hebben via exchange desk. Ik had daar zelfs nog niet van gehoord! Laat staan dat ik dit zou te koop aangeboden hebben, niet alleen omdat ze van onschatbare waarde zijn voor mijn zoon, Ik zou na zoveel moeite deze echt niet zomaar verkopen. We waren met verschillende mensen samen om deze te kopen en iedereen is unaniem dat we niet te koop hebben.aangeboden.op excange desk. Ik wil dan ook hiermee verder gaan, omdat we niet geloven dat correct is en willen onze tickets niet kwijt. Bij het navragen, werd ons geadviseerd om eerst via deze weg tot een.compromis/behandeling klacht te komen. Bij deze dan ook officieel de vraag om dit dossier te bekijken en ter harte te nemen. Zodat verdere stappen niet meer nodig zijn. Hoogachtend Elli Wandelseck

Afgesloten
D. R.
19/09/2023

Refund Pearls Tomorrowland

Beste,Ik ben naar het 2de weekend van Tomorrowland 2023 geweest en heb op 2/08/23 de terugbetaling van het resterende aantal ‘Pearls’ van mijn Bracelet aangevraagd en ik heb tot nu toe nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Er zijn intussen al 6 à 7 weken gepasseerd en ik krijg geen antwoord.

Opgelost
C. H.
8/09/2023

Terugbetaling Pearls

Beste, tijdens verblijf op TML 2023 werden we geadviseerd om Pearls (Geld) op onze pers armband te plaatsen. Bij het verlaten van TML wordt meegedeeld dat deze refund automatisch wordt teruggestort.momenteel is dit nog steeds niet gebeurt. Bij het contacteren van de customer care van TML wordt mij doodleuk verteld dat dit voor 14-08 had moeten gebeurd zijn via een portaal. Dus de resterende 500€ die nog op armband staat ben ik kwijt!je kan deze club enkel contacteren via email wat de zaak niet vlotter maakt.

Opgelost
T. V.
3/07/2023

Tomorrowland - Weigering aanpassing naam bracelet.

Geachte,Onlangs nam ik contact op met de klantendienst van Tomorrowland via email.Mijn vrouw en ik zijn een maand geleden uit elkaar gegaan en zitten nu in een scheiding.Het spreekt voor zich dat wij niet samen naar Tomorrowland kunnen gaan.Daarom geeft mijn vrouw de volledige samenwerking om het bandje over te zetten naar een vriend van mij dit samen met mij naarTomrrowland gaat. Het bandje is nog niet geregistreerd aan een account.Tomorrowland weigerd alle medewerking en blijft erop hameren dat het bandje bij personalisatie niet meer aangepast kan worden.En dat deze moet matchen met de ID card bij toegang.Het kan toch niet zijn anno 2023 dat we weken op voorhand dit niet kunnen laten aanpassen en zo even 150,00€ in de vuilbak moeten gooien?Dit is echt alles behalve klantvriendelijk. Ok als je enkele dagen van tevoren de bandjes wil laten wijzigen, maar we zijn nu toch ruim op tijd volgens mij om één naam te laten wijzigen?De bracelet is zelfs nog niet gekoppeld aan de account?Aankoper: Evelien Van CampHaar bandje: 02D004D2C4AENaam: De Buck EmmyZou op naam moeten komen van:Kris Rotty.En dan registreren we dat op zijn account, gezien het bandje nog niet geregistreerd is aan een account.Alvast Bedankt

Afgesloten
S. H.
18/08/2022

Problemen terugbetaling

Beste,In 2020 bestelde ik 5 tickets voor het tweede weekend van Tomorrowland. Door corona werd het festival 2 jaar uitgesteld, dat wil zeggen dat ik intekende met de voorwaarden geldend in het jaar 2020. Aangezien 1 van ons niet mee kon naar het weekend nu in 2022 (trouwens het derde weekend automatisch...) kregen wij ons bandje niet thuis en kregen we dus ook het volledige pakketje, waar wel voor betaald werd niet!Hiervoor stuurde ik reeds een mail en kreeg eerst wel wat reactie over de praktische kant, maar over het luikje 'wat met pearls op het bandje zetten' kreeg ik geen respons. Ik vroeg hen hoe wij dan van thuis uit al konden genieten van het voordeel als je pearls op je bandje zet, je er gratis krijgt per 100 euro. Toen bleef het stil...Dit was mijn 7e editie en elke editie kreeg ik mijn bandje thuis geleverd en zette ik er thuis ook al pearls op. Deze keer ging ik om mijn bandje aan het locket en zette er daar geld op, voldoende, zodat ik niet telkens moest kijken of ik nog genoeg pearls had. Jammer genoeg had ik dat gedaan. Want wat bleek nu... Dit telt niet voor de automatische terugbetaling en de uiterste datum om dit aan te vragen was maandag. Hier werden wij via mail nooit op de hoogte gebracht. Nee, dit staat wel na wat zoeken op de website en in de voorwaarden van 2022... Bij het sturen van een mailtje hiervoor, kan men wel direct reageren dat men hier niets meer aan kan doen of aan kan veranderen. 2 maal in 1 editie zie ik dus verschillende euro's aan mijn neus voorbij vliegen door dingen die wij zelf niet in de hand hebben...Ik hoop dat er toch een compensatie kan voorzien worden, al is dit in een andere editie... Zoals ook in andere festivals soms gedaan wordt.Alvast bedankt!

Afgesloten
L. W.
20/07/2022

Tomorrowland Treasure Case

Beste, Ik heb tickets besteld voor Tomorrowland 2022. Hierbij moet er steeds per ticket een Treasure Case Fee bijgerekend worden om je Tomorrowland bandje naar je thuis te laten opsturen. Op 25 februari hebben we 1 van de 3 tickets op de Exchange Desk van Tomorrowland gezet omdat er 1 iemand niet meekon. Op 8 juli hebben we dan een mail van Tomorrowland gehad dat alle mensen die een ticket op de exchange desk hebben gezet geen treasure cases opgestuurd zouden krijgen, maar deze moeten afhalen aan Will Call op het festival zelf. Hierbij zouden we geen treasure case krijgen, maar alleen ons bandje. We hebben nu 2 tickets staan waarvan voor beide deze treasure case fee is betaald, maar deze service van opzenden naar thuis en de treasure case zullen niet geleverd worden door Tomorrowland. Daarom vragen wij dat deze treasure case fee terugbetaald zal worden. Er zijn reeds 2 mails gestuurd naar het emailadres van Tomorrowland, dit zonder antwoordt.

Opgelost
N. V.
8/06/2022

Problemen naamswijziging ticket TML (uitzonderlijke situatie door wijzigingen door de organisatie)

BesteEen vriend van mij heeft een ticket gekocht voor 'Tomorrowland 2020 - zaterdag weekend 2'. Deze editie is door Covid niet doorgegaan en het ticket is overgezet naar de editie van '2022 - zaterdag weekend 2'.Eind januari 2022 laat mijn vriend weten dat hij niet naar TML kan gaan en ik mocht zijn ticket overnemen. Ik moest even thuis overleggen en heb begin februari beslist dat ik naar TML zou gaan via deze weg.Ik heb (in februari 2022) online opgezocht wanneer zaterdag van weekend 2 was en zag dat dit op 23 juli viel.Deze datum was ik beschikbaar dus ik heb bevestigd dat ik het ticket wilde overnemen.Vanaf maart 2022 was het mogelijk om de naam op het ticket officieel te wijzigen en heeft mijn vriend mijn naam en adresgegevens doorgegeven aan TML.Blijkbaar werd op 01/02/2022 door TML een extra festivalweekend toegevoegd.In mei valt het mij op dat de datum van 'weekend 2' in februari is gewijzigd van 30/07 naar 23/07.(Door het toevoegen van dat 3de festivalweekend)Daardoor dacht ik dat de datum van mijn ticket 23/07 was (initieel weekend 2), maar blijkbaar werd het ticket door de organisatie gewijzigd naar 30/07 (nieuw weekend 3)Op 30/07 ben ik op vakantie in Italië en kan dus niet aanwezig zijn op TML.Ik heb mijn verhaal gedaan en de boekingsbevestiging en factuur van de reis doorgestuurd naar de organisatie van Tomorrowland.Zij hadden me gemeld dat ze intern gingen checken of het hier over een uitzonderlijke situatie gaat om al dan niet nog toe te staan om de naam te wijzigen naar iemand anders. Ik heb nl. iemand van de vrienden gevonden die in mijn plaats wil gaan, voor dezelfde aankoopprijs die ik betaald heb: 118 eur.Na het sturen van een reminder op deze mail merk ik dat ik steeds opnieuw hetzelfde standaard antwoord krijg dat naamswijzigingen niet meer mogelijk zijn na 25 maart.Ik heb het gevoel dat ze mijn mails niet nauwkeurig lezen en zomaar snel snel standaard antwoorden blijven sturen.Ook weigeren ze telefonisch contact met mij te hebben om hierover te spreken.Ik sta dus voor blok en geraak niet door het semi-automatische customer service systeem van TML.Graag wil ik benadrukken dat dit over een extreem uitzonderlijke situatie gaat, wat toch gedeeltelijk is veroorzaak door wijzigingen doorgevoerd door de organisatie van het festival zelf.Ik zou willen vragen om de naam op mijn ticket uitzonderlijk te wijzigen naar de via mail opgegeven informatie of mijn geld terug te storten.Indien gewenst, mag de betaling zelfs gebeuren via TML zodat zij controle hebben over het bedrag dat wordt overgedragen.Alvast bedanktMvgNiels

Afgesloten
J. A.
18/05/2022

Problemen met doorverkoop ticket.

Beste Test-Aankoop,Ik heb al enkele jaren een TML ticket in mijn bezit en keek er ook even lang naar uit.Jammer genoeg kan ik na drie vorige jaren waar ik wel naar TML kon gaan, dit jaar net nu het wel doorgaat, net niet naar TML komen.Ik had dus graag mijn ticket doorverkocht.Hiervoor nam ik eergisteren 18/5 contact op met TML, bijna 2,5 maanden vóór het festival.Het eerste antwoord: De Exchange Desk is ondertussen gesloten. Het is niet meer mogelijk je tickets aan ons terug te verkopen of annuleren.Ik vroeg, hoezo niet meer mogelijk?Het is toch nog bijna 2,5 maanden ver in de toekomst, dat kan toch niet dat er niets te regelen valt?Of een simpele naamswisseling door te geven?Hun antwoord: Voor orders die in 2020 geplaatst zijn, waren naamswijzigingen mogelijk in het Main Buyer's Tomorrowland Account tot en met 25 maart, 12:00 CET. Wij hebben de Main Buyer geïnformeerd over de mogelijkheid om de namen te wijzigen via email op 31 januari en 10 maart, en via onze website.We moeten je helaas meedelen dat het niet meer mogelijk is om een naamswijziging uit te voeren.Maar die info klopt niet.Ik heb nl. geen enkele mail ontvangen van hun, en ik heb grondig gecheckt (ik ben een ex computer support engineer).Was dat wel het geval geweest, dan had ik op tijd het nodige gedaan wat nu dus blijkbaar niet meer mogelijk is, maar niet door mijn toedoen.Ik had dus graag dat zij dit heel nauwgezet zouden nakijken en mij bewijs leverden van die mails want ik vind ze op beide datums niet terug in mijn archief, alsook staat online in mijn TML account alles goed ingevuld dus daar kan het ook niet aan liggen.De laatste email die ik van hun heb ontvangen dateert van 15/12/2021 met als onderwerp Celebrate New Year's Eve with Tomorrowland, en erna niets meer.Hun antwoord : Onze mails komen vaak in spam terecht, helaas kunnen wij hier niks aan doen. Daarom is het belangrijk om deze ook te checken in de toekomst. Wij hebben de Main Buyer ook geïnformeerd over de mogelijkheid om de namen te wijzigen via onze website. We moeten je helaas meedelen dat het niet meer mogelijk is om een naamswijziging uit te voeren.Ik heb hun nogmaals uitgelegd dat er helemaal geen mails van TML in mijn spam terecht zijn gekomen want ik kuis mijn spam folder elke week persoonlijk op om te zien indien er niets belangrijks tussen zit.M.a.w. zij hebben mij helemaal niet op de hoogte gebracht van deze belangrijke wijziging en nu ben ik mijn geld volledig kwijt terwijl we nog 2,5 maand verwijderd zijn van het festival.Onmogelijk te geloven dat er niets meer te regelen valt, zeker omdat die tickets enorm gegeeerd zijn en er dus zeker ellenlange wachtrijen zijn met mensen die heel gelukkig gemaakt kunnen worden met een ticket.Ik stelde TML dan uiteindelijk als ultimatum voor dat ze mij bewijs zouden leveren dat er effectief twee mails naar mij zijn verzonden, maar die 24 uren zijn nu voorbij gestreken zonder enig antwoord van hun, dus richt ik mij nu tot Test-Aankoop.Ik kan me inbeelden dat er nog mensen zijn met dit probleem.Hopelijk kunnen jullie hier iets mee doen want ik vind de manier waarop ze je afwimpelen alles behalve.Alvast hartelijk dank voor jullie tijd en moeite,Jozef Avgoustakis

Opgelost
K. C.
29/03/2022

onmogelijk naam ticket aan te passen

Ik bestelde 4 tickets in 2020. Twee van de vier personen kunnen niet mee mee gaan naar Tomorrowland. Ik zou twee andere vrienden willen laten deelnemen (het zijn mijn tickets), maar ik mag de naam en het email adres niet meer veranderen.Bijgevolg mag Tomorrowland hun de ingang weigeren, maar opnieuw, ik heb mijn vier tickets besteld en ik ben er wel bij.Na meermals emailen wil men deze gegevens nog niet aanpassen. Hoe is dit mogelijk?

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform