Geachte,Onlangs nam ik contact op met de klantendienst van Tomorrowland via email.Mijn vrouw en ik zijn een maand geleden uit elkaar gegaan en zitten nu in een scheiding.Het spreekt voor zich dat wij niet samen naar Tomorrowland kunnen gaan.Daarom geeft mijn vrouw de volledige samenwerking om het bandje over te zetten naar een vriend van mij dit samen met mij naarTomrrowland gaat. Het bandje is nog niet geregistreerd aan een account.Tomorrowland weigerd alle medewerking en blijft erop hameren dat het bandje bij personalisatie niet meer aangepast kan worden.En dat deze moet matchen met de ID card bij toegang.Het kan toch niet zijn anno 2023 dat we weken op voorhand dit niet kunnen laten aanpassen en zo even 150,00€ in de vuilbak moeten gooien?Dit is echt alles behalve klantvriendelijk. Ok als je enkele dagen van tevoren de bandjes wil laten wijzigen, maar we zijn nu toch ruim op tijd volgens mij om één naam te laten wijzigen?De bracelet is zelfs nog niet gekoppeld aan de account?Aankoper: Evelien Van CampHaar bandje: 02D004D2C4AENaam: De Buck EmmyZou op naam moeten komen van:Kris Rotty.En dan registreren we dat op zijn account, gezien het bandje nog niet geregistreerd is aan een account.Alvast Bedankt