Terug

Problemen naamswijziging ticket TML (uitzonderlijke situatie door wijzigingen door de organisatie)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: TOMORROWLAND

08/06/2022

BesteEen vriend van mij heeft een ticket gekocht voor 'Tomorrowland 2020 - zaterdag weekend 2'. Deze editie is door Covid niet doorgegaan en het ticket is overgezet naar de editie van '2022 - zaterdag weekend 2'.Eind januari 2022 laat mijn vriend weten dat hij niet naar TML kan gaan en ik mocht zijn ticket overnemen. Ik moest even thuis overleggen en heb begin februari beslist dat ik naar TML zou gaan via deze weg.Ik heb (in februari 2022) online opgezocht wanneer zaterdag van weekend 2 was en zag dat dit op 23 juli viel.Deze datum was ik beschikbaar dus ik heb bevestigd dat ik het ticket wilde overnemen.Vanaf maart 2022 was het mogelijk om de naam op het ticket officieel te wijzigen en heeft mijn vriend mijn naam en adresgegevens doorgegeven aan TML.Blijkbaar werd op 01/02/2022 door TML een extra festivalweekend toegevoegd.In mei valt het mij op dat de datum van 'weekend 2' in februari is gewijzigd van 30/07 naar 23/07.(Door het toevoegen van dat 3de festivalweekend)Daardoor dacht ik dat de datum van mijn ticket 23/07 was (initieel weekend 2), maar blijkbaar werd het ticket door de organisatie gewijzigd naar 30/07 (nieuw weekend 3)Op 30/07 ben ik op vakantie in Italië en kan dus niet aanwezig zijn op TML.Ik heb mijn verhaal gedaan en de boekingsbevestiging en factuur van de reis doorgestuurd naar de organisatie van Tomorrowland.Zij hadden me gemeld dat ze intern gingen checken of het hier over een uitzonderlijke situatie gaat om al dan niet nog toe te staan om de naam te wijzigen naar iemand anders. Ik heb nl. iemand van de vrienden gevonden die in mijn plaats wil gaan, voor dezelfde aankoopprijs die ik betaald heb: 118 eur.Na het sturen van een reminder op deze mail merk ik dat ik steeds opnieuw hetzelfde standaard antwoord krijg dat naamswijzigingen niet meer mogelijk zijn na 25 maart.Ik heb het gevoel dat ze mijn mails niet nauwkeurig lezen en zomaar snel snel standaard antwoorden blijven sturen.Ook weigeren ze telefonisch contact met mij te hebben om hierover te spreken.Ik sta dus voor blok en geraak niet door het semi-automatische customer service systeem van TML.Graag wil ik benadrukken dat dit over een extreem uitzonderlijke situatie gaat, wat toch gedeeltelijk is veroorzaak door wijzigingen doorgevoerd door de organisatie van het festival zelf.Ik zou willen vragen om de naam op mijn ticket uitzonderlijk te wijzigen naar de via mail opgegeven informatie of mijn geld terug te storten.Indien gewenst, mag de betaling zelfs gebeuren via TML zodat zij controle hebben over het bedrag dat wordt overgedragen.Alvast bedanktMvgNiels

Berichten (1)

TOMORROWLAND

Naar: N. V.

08/06/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Hello Klachtenbox,Thank you for your email and interest.As we are receiving a lot of emails at the moment, we will do our best to answer your email within 3 business days. Live Today, Love Tomorrow, Unite Forever!Tomorrowland--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tomorrowland.[ERVVWG-8PY5]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform