Meest recente klachten

A. P.
24/04/2025

annulering van tickets TML door paylogic

Wij hadden tickets voor vrijdag 18/7/2025 2 stuks. wij krijgen uit het niets dat deze worden terugbetaald, (geld nog niet ontvangen), zonder enige uitleg. blijkt dan via de AI chatbox dat mijn betaling niet was doorgegaan; Deze is wel van de rekening gegaan, deze tickets ook kunnen registeren op naam. als ik mijn bewijs wil opladen blijft deze hangen. contact gaat niet telefonisch, nergens een telefoonnummer te vinden om verdere uitleg te krijgen. krijg enkel van support TML dat deze in de exchange box zijn aangeboden, en dit niet meer kan worden teruggedraaid. Dit hebben wij echter niet uitgevoerd. Wij willen gewoon onze tickets terug.

In behandeling
E. W.
12/04/2024

Tickets geannuleerd en doorverkocht zonder aanvraag

Beste,Vandaag ontving ik een mail van Tommorowland. Dit met volgende mededeling: Hello,The tickets you have submitted to the Exchange Desk before Thursday April 11 have been sold. You will receive a refund within 8 weeks to the bank account or credit card used during the purchase process. A Ticket Refund Fee of €5 per ticket will be deducted from the refund amount. Ik twijfel nog even of dit spam is, maar wacht niet langer en probeer via officiële kanalen en my account te zien wat er aan de hand is. Reden? Ik heb helemaal NIET mijn tickets aangeboden ter verkoop. Ik heb deze samen.met mijn kinderen, waarvoor de tickets zijn, deze gekocht, correct betaald, nog extra in de store gekocht omdat dit als verrassing is voor 18 jarige en deze op de juiste namen gezet. Wat blijkt. Deze zijn wel degelijk doorverkocht en krijg het antwoord via klantendienst dat ik deze op 7 februari te koop zou gezet hebben via exchange desk. Ik had daar zelfs nog niet van gehoord! Laat staan dat ik dit zou te koop aangeboden hebben, niet alleen omdat ze van onschatbare waarde zijn voor mijn zoon, Ik zou na zoveel moeite deze echt niet zomaar verkopen. We waren met verschillende mensen samen om deze te kopen en iedereen is unaniem dat we niet te koop hebben.aangeboden.op excange desk. Ik wil dan ook hiermee verder gaan, omdat we niet geloven dat correct is en willen onze tickets niet kwijt. Bij het navragen, werd ons geadviseerd om eerst via deze weg tot een.compromis/behandeling klacht te komen. Bij deze dan ook officieel de vraag om dit dossier te bekijken en ter harte te nemen. Zodat verdere stappen niet meer nodig zijn. Hoogachtend Elli Wandelseck

Afgesloten
D. R.
19/09/2023

Refund Pearls Tomorrowland

Beste,Ik ben naar het 2de weekend van Tomorrowland 2023 geweest en heb op 2/08/23 de terugbetaling van het resterende aantal ‘Pearls’ van mijn Bracelet aangevraagd en ik heb tot nu toe nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Er zijn intussen al 6 à 7 weken gepasseerd en ik krijg geen antwoord.

Opgelost
C. H.
8/09/2023

Terugbetaling Pearls

Beste, tijdens verblijf op TML 2023 werden we geadviseerd om Pearls (Geld) op onze pers armband te plaatsen. Bij het verlaten van TML wordt meegedeeld dat deze refund automatisch wordt teruggestort.momenteel is dit nog steeds niet gebeurt. Bij het contacteren van de customer care van TML wordt mij doodleuk verteld dat dit voor 14-08 had moeten gebeurd zijn via een portaal. Dus de resterende 500€ die nog op armband staat ben ik kwijt!je kan deze club enkel contacteren via email wat de zaak niet vlotter maakt.

Opgelost
T. V.
3/07/2023

Tomorrowland - Weigering aanpassing naam bracelet.

Geachte,Onlangs nam ik contact op met de klantendienst van Tomorrowland via email.Mijn vrouw en ik zijn een maand geleden uit elkaar gegaan en zitten nu in een scheiding.Het spreekt voor zich dat wij niet samen naar Tomorrowland kunnen gaan.Daarom geeft mijn vrouw de volledige samenwerking om het bandje over te zetten naar een vriend van mij dit samen met mij naarTomrrowland gaat. Het bandje is nog niet geregistreerd aan een account.Tomorrowland weigerd alle medewerking en blijft erop hameren dat het bandje bij personalisatie niet meer aangepast kan worden.En dat deze moet matchen met de ID card bij toegang.Het kan toch niet zijn anno 2023 dat we weken op voorhand dit niet kunnen laten aanpassen en zo even 150,00€ in de vuilbak moeten gooien?Dit is echt alles behalve klantvriendelijk. Ok als je enkele dagen van tevoren de bandjes wil laten wijzigen, maar we zijn nu toch ruim op tijd volgens mij om één naam te laten wijzigen?De bracelet is zelfs nog niet gekoppeld aan de account?Aankoper: Evelien Van CampHaar bandje: 02D004D2C4AENaam: De Buck EmmyZou op naam moeten komen van:Kris Rotty.En dan registreren we dat op zijn account, gezien het bandje nog niet geregistreerd is aan een account.Alvast Bedankt

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform