Terug

Problemen terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. H.

Naar: TOMORROWLAND

18/08/2022

Beste,In 2020 bestelde ik 5 tickets voor het tweede weekend van Tomorrowland. Door corona werd het festival 2 jaar uitgesteld, dat wil zeggen dat ik intekende met de voorwaarden geldend in het jaar 2020. Aangezien 1 van ons niet mee kon naar het weekend nu in 2022 (trouwens het derde weekend automatisch...) kregen wij ons bandje niet thuis en kregen we dus ook het volledige pakketje, waar wel voor betaald werd niet!Hiervoor stuurde ik reeds een mail en kreeg eerst wel wat reactie over de praktische kant, maar over het luikje 'wat met pearls op het bandje zetten' kreeg ik geen respons. Ik vroeg hen hoe wij dan van thuis uit al konden genieten van het voordeel als je pearls op je bandje zet, je er gratis krijgt per 100 euro. Toen bleef het stil...Dit was mijn 7e editie en elke editie kreeg ik mijn bandje thuis geleverd en zette ik er thuis ook al pearls op. Deze keer ging ik om mijn bandje aan het locket en zette er daar geld op, voldoende, zodat ik niet telkens moest kijken of ik nog genoeg pearls had. Jammer genoeg had ik dat gedaan. Want wat bleek nu... Dit telt niet voor de automatische terugbetaling en de uiterste datum om dit aan te vragen was maandag. Hier werden wij via mail nooit op de hoogte gebracht. Nee, dit staat wel na wat zoeken op de website en in de voorwaarden van 2022... Bij het sturen van een mailtje hiervoor, kan men wel direct reageren dat men hier niets meer aan kan doen of aan kan veranderen. 2 maal in 1 editie zie ik dus verschillende euro's aan mijn neus voorbij vliegen door dingen die wij zelf niet in de hand hebben...Ik hoop dat er toch een compensatie kan voorzien worden, al is dit in een andere editie... Zoals ook in andere festivals soms gedaan wordt.Alvast bedankt!

Berichten (1)

TOMORROWLAND

Naar: S. H.

18/08/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Hello Klachtenbox,Thank you for your email and interest.As we are receiving a lot of emails at the moment, we will do our best to answer your email within 3 business days. Live Today, Love Tomorrow, Unite Forever!Tomorrowland--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tomorrowland.[YDLWYZ-X5EGV]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform