Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Kaarten niet bereikbaar
Beste, Ik wil een ticket voor Werchter Classic doorverkopen maar kan al een paar dagen niet bij mijn tickets. Wat is het probleem? Vriendelijke groet, Paul Coppens
Geen toegang meer tot account
Geachte mevrouw/heer, Sinds 31 maart heb ik geen toegang meer tot mijn account. Ik stel echter vast dat na het verwijderen van browsergegevens en na het wijzigen van wifi of mobiel netwerk, het probleem blijft bestaan. Bijgevolg kan ik mijn aankopen niet meer zien en niet meer gebruiken. Ik kan ook geen nieuwe aankopen doen. Daarom verzoek ik u dringend de nodige acties te ondernemen zodat ik mijn account terug kan gebruiken en toegang heb tot mijn aankopen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: Melding die ik steeds opnieuw te zien krijg wanneer ik probeer om toegang te krijgen tot mijn account.
Foutief uur vermeld
Beste Eerder al een mail verstuurd naar ticketmaster ivm een foutief uur dat vermeld stond op de tickets, de tickets worden niet terugbetaald terwijl er super duidelijk op de pre sale ticket 18:30 stond, deuren gingen open om 17 uur. Ik was hier stipt om 17 uur voor dan te horen dat de pre party al gedaan was Ik was ook niet de enige met hetzelfde probleem dus ik wil mijn geld terug op zen minst van de pre party. En dan al te zwijgen over de show zelf.
Doorverkoop tickets Ed Sheeran niet mogelijk
Geachte mevrouw/heer, Op woensdag 10 juli 2024 kocht ik 2 tickets voor het concert van Ed Sheeran op vrijdag 8 augustus 2025 in Antwerpen (bestelnummer 07233655). Op de bevestiginsgmail die ik toen van jullie heb ontvangen, stond er dat doorverkoop van deze tickets mogelijk zou zijn via Ticketmaster vanaf 3 februari 2025. (zie bijgevoegd document) Dat was dan ook de reden dat ik nog diezelfde dag opnieuw 2 tickets voor het extra concert op donderdag 7 augustus 2025(bestelnummer 07244852), aangezien deze dag me veel beter past. Ik stel echter vast dat deze mogelijkheid er niet is, wat ook bevestigd werd door Britt, één van uw supportmedewerkers (mijn support vraag 57320179). Zij ontkent zelfs dat er ooit ergens zou vermeld geweest zijn dat tickets kunnen worden doorverkocht, terwijl dit toch zwart op wit in jullie eigen bevestigingsmail staat. Er staat letterlijk: Doorverkoop Ben je verhinderd? Verkoop dan je ticket(s) voor dit evenement via Ticketmaster vanaf 3 februari 2025. Meer info op deze pagina. (zie ook bijlage). Hoe moeten we dit noemen, consumentenbedrog? Of hebt u er een beter woord voor? Daarom verzoek ik u onverwijld mij de mogelijkheid te geven om de tickets voor vrijdag 8 augustus (bestelling 07233655) door te verkopen, of om mij deze alsnog terug te betalen. Kan u mij tegen volgende week vrijdag 7 maart laten weten welke actie u gaat ondernemen? Met vriendelijke groeten, Kurt Smets Bijlage: - Kopie mail originele bestelling 07233655 - Kopie mailverkeer support vraag 57320179
Betwisting zitplaatsen en doorverkoop
Korte beschrijving van uw probleem Patrick Violet 21 dec 2024 12:30 CET Beste ik had vorige jaar 3 tickets gekocht voor clouseau 40 21.12.2024 .maar ik heb bij het bekijken van de tickets gezien dat ik en mijn vrouw en dochter allen appart zaten. En heb dan geprobeert om door te verkopen via hun diensten. Waar van er een is doorverkocht. Nu zit ik nog met twee tickets. Die ze niet hebben kunnen doorverkopen. Gelieve zou ik hiervoor een terugbataling willen van de overige tickets. Omdat ik niet gevraagd heb dat iedereen van mijn gezin moest apart zitten .vind ik hierbij dat de fout volledig aan hun kand licht. ik kreeg dit al antwoord van hun: Wouter (be•at) 21 dec 2024 21:52 CET Beste Patrick, We kunnen jouw bestelling 6047888 helaas niet annuleren en terugbetalen. Bij het reserveren van de plaatsen komt er een melding op wanneer de plaatsen zich niet samen bevinden. Bij betaling van deze plaatsen ga je akkoord met de gekozen of de toegewezen plaatsen. We hopen op je begrip en staan klaar om je verder te helpen als je nog vragen hebt. Met vriendelijke groeten, Wouter Patrick Violet 21 dec 2024 12:30 CET Waar ik antwoorden dat ook waar is : Beste ik ben zeker dat ik hier niet voor gekozen heb. En zeker het hierbij niet laat . Ik heb drie tickets aabgeboden voor doorverkoop. Achteraf is het makkelijk om de schuld in andermans schoenen te legen. Ik ga klacht indienen . Graag een oplossing geweest aub Mvg
Terugbetaling concerttickets
Geachte, Op 13 juli 2023 heb ik 4 tickets gekocht voor playboy carti antagonist tour in vorst nationaal dat normaal doorging op 24 november 2023. U deelt mij echter dat de datum van evenement wordt gewijzigd naar een datum die tot op heden nog niet bekend is . Deze Ik vraag u daarom om binnen de 14 dagen de terugbetaling van 429,60 euro op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bestelling ticket • Kopie betalingsbewijs • Kopie melding wijziging datum evenement
Verzendmethode aanduiden en betalingsproblemen rond de pot draaiende hulp dus geen hulp
Beste, Ik heb vanmorgen 2 tickets van 't.w. classic in mijn winkelwagen gezet en wilde doorgaan naar betalen dit ging echter niet omdat ik een verzendmethode moest aanduiden dit ging ook niet met als gevolg dat ik mijn 2 tickets kwijt ben. Ik wil graag dat dit rechtgezet word. Ik kon nergens contact met jullie nemen ik werd constant rond de pot gedraaid zowel op internet als in de app. Hierop heb ik contact opgenomen met test aankoop. Vandaar nu mijn openbare klacht. Mijn wens is dat jullie ervoor zorgen dat ik toch 2 tickets van 133€ kan bemachtigen. Ze zaten degelijk in mijn winkelwagen .
Aangekocht ticket Ed Sheeran
Goedemorgen Gezien mijn 2 zussen aan het werk waren en geen tickets konden aankopen voor het concert van Ed Sheeran op 8/8/25, deed ik de aankoop voor hen. Ticketmaster geeft me door dat er strikte regels zijn en ik de tickets niet kan doorsturen. Deze zijn enkel beschikbaar in de app. De hoofdboeker moet aanwezig zijn. Er staat nochtans een doorstuurprocedure op hun site. De vermelding van aanwezigheid hoofdboeker is me ook niet opgevallen. Het kan toch niet zijn dat je enkel aan de tickets geraakt via de app. Het is ook niet mijn bedoeling om de tickets met winst te verkopen. Mijn zussen betaalden me dezelfde prijs terug. Kunnen jullie een oplossing/omzeiling bekomen? Alvast bedankt, Mvg Stephanie Baudoncq
Problemen met terugbetaling Ticketmaster
Beste, ik kocht op 21 juli tickets voor het Concert van Playboi Carti die zou plaatsvinden in oktober. Dit concert werd helaas uitgesteld (wat kan gebeuren ik had hier alle begrip voor). Echter 5 maanden later was er nog steeds geen update door zowel Ticketmaster als de artiest (kunnen zij natuurlijk niets aan doen dat de artiest niet communiceert), maar ik had uiteindelijk al geen zin meer om te gaan dus vroeg ik een terugbetaling aan. Het antwoord die ik hierop kreeg is dat ik nog moest wachten tot er een nieuwe datum vastligt voor dit concert. Hierna heb ik nog een mail gestuurd dat ik dit onterecht vindt gezien de lange tijd die iedereen al heeft moeten wachten op een nieuwe data en nog steeds niets van updates had gekregen. Ik vind het onterecht dat Ticketmaster na 5 maanden lang wachten nog steeds iedereen zijn/haar geld vasthoud voor onbepaalde duur. Ik eis daarom een terugbetaling van mijn beide tickets voor dit concert. Mvg
geen ticket kunnen boeken
We slaagden er niet in om een boeking te doen voor kursaal oostende, black swan voor 2 personen. Wijzigden wachtwoord, zoals gevraagd, ook in combinatie met code lukte het nog niet. Ticketmaster zou ons kontakteren, gebeurde niet. Telefoonnummer bleek niet meer in gebruik te zijn. Trieste service. Willen uitgelegd zijn hoe je een ticket moet boeken.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten