Terug

Geen toegang meer tot account

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. W.

Naar: Ticketmaster.be

01/04/2025

Geachte mevrouw/heer, Sinds 31 maart heb ik geen toegang meer tot mijn account. Ik stel echter vast dat na het verwijderen van browsergegevens en na het wijzigen van wifi of mobiel netwerk, het probleem blijft bestaan. Bijgevolg kan ik mijn aankopen niet meer zien en niet meer gebruiken. Ik kan ook geen nieuwe aankopen doen. Daarom verzoek ik u dringend de nodige acties te ondernemen zodat ik mijn account terug kan gebruiken en toegang heb tot mijn aankopen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: Melding die ik steeds opnieuw te zien krijg wanneer ik probeer om toegang te krijgen tot mijn account.

Berichten (2)

Ticketmaster.be

Naar: L. W.

01/04/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Jouw vraag met nummer (59152957) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen. Glody (Ticketmaster BE) 1 apr 2025 08:59 UTC Beste, We zijn actief in contact met de klant om een oplossing te zoeken. Vriendelijke groet, Glody Ticketmaster Fan Support Klachten 1 apr 2025 08:31 UTC [EXTERNAL] ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ trigger_logic_for_ticketmaster[VVY112-949JL]

Ticketmaster.be

Naar: L. W.

02/04/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Beste, -, We horen graag wat je van onze klantenservice vindt. Neem alsjeblieft een moment om 3 eenvoudige vragen te beantwoorden door op één van de onderstaande links te klikken: Heeft onze medewerker jouw vraag volledig en correct beantwoord? ☹️ Dat kon beter 😞 😐 🙂 😁 Heel netjes en duidelijk Hier is een reminder waar deze aanvraag over ging: Glody (Ticketmaster BE) 1 apr 2025 08:59 UTC Beste, We zijn actief in contact met de klant om een oplossing te zoeken. Vriendelijke groet, Glody Ticketmaster Fan Support Klachten 1 apr 2025 08:31 UTC [EXTERNAL] ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ trigger_logic_for_ticketmaster[VVY112-949JL]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform