Beste,
Ik heb tickets van Lorde voor het concert van morgen, donderdag 27 november 2025.
Omdat we wegens omstandigheden niet kunnen gaan, heb ik mijn tickets op 24/11 resale aangeboden op ticketmaster. Na enkele minuten kreeg ik melding dat mijn ticket verkocht werd. Op 25/11 krijg ik bijgevoegd bericht dat mijn verkoop geannuleerd werd en dat ik mijn tickets opnieuw te koop kan aanbieden. Dat heb ik dan ook gedaan. Opnieuw na enkele minuten krijg ik een mail bericht dat mijn tickets verkocht zijn. Echter vandaag krijg ik opnieuw een bericht dat de verkoop geannuleerd werd.
Ondertussen zijn we al zeer dicht bij de concertdag.
Vandaag heb ik opnieuw mijn tickets te koop aangeboden. De link waarop ze te koop zijn werkt echter niet deze keer. Wat is er mis? Vanmiddag kon ik de doorverkoop zelfs niet annuleren. Ik kon ze dus niet doorverkopen en ik kon er zelf niet meer aan. (zie bijlage). Na een tijdje kon ik het wel annuleren. Heb ik ze opnieuw resale aangeboden. De link heeft heel even gewerkt, maar nu dus alweer niet meer.
Klantendienst is niet bereikbaar. Ik kan enkel een formuliertje invullen op de website en krijg geen antwoord of een antwoord dat helemaal niets met mijn vraag te maken heeft.
Wanneer deze doorverkoop-service aangeboden wordt, is het toch de bedoeling dat dit werkt?
Het concert is uitverkocht en er is nog veel vraag naar tickets. Maar ik kan mijn tickets dus maar aangeboden krijgen en geen klantendienst die me helpt. Zo dreig ik dus 147 euro te verliezen.
Vriendelijke groeten,
Liesbeth Wouters