Terug

Resale Lorde tickets

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. W.

Naar: Ticketmaster.be

26/11/2025

Beste, Ik heb tickets van Lorde voor het concert van morgen, donderdag 27 november 2025. Omdat we wegens omstandigheden niet kunnen gaan, heb ik mijn tickets op 24/11 resale aangeboden op ticketmaster. Na enkele minuten kreeg ik melding dat mijn ticket verkocht werd. Op 25/11 krijg ik bijgevoegd bericht dat mijn verkoop geannuleerd werd en dat ik mijn tickets opnieuw te koop kan aanbieden. Dat heb ik dan ook gedaan. Opnieuw na enkele minuten krijg ik een mail bericht dat mijn tickets verkocht zijn. Echter vandaag krijg ik opnieuw een bericht dat de verkoop geannuleerd werd. Ondertussen zijn we al zeer dicht bij de concertdag. Vandaag heb ik opnieuw mijn tickets te koop aangeboden. De link waarop ze te koop zijn werkt echter niet deze keer. Wat is er mis? Vanmiddag kon ik de doorverkoop zelfs niet annuleren. Ik kon ze dus niet doorverkopen en ik kon er zelf niet meer aan. (zie bijlage). Na een tijdje kon ik het wel annuleren. Heb ik ze opnieuw resale aangeboden. De link heeft heel even gewerkt, maar nu dus alweer niet meer. Klantendienst is niet bereikbaar. Ik kan enkel een formuliertje invullen op de website en krijg geen antwoord of een antwoord dat helemaal niets met mijn vraag te maken heeft. Wanneer deze doorverkoop-service aangeboden wordt, is het toch de bedoeling dat dit werkt? Het concert is uitverkocht en er is nog veel vraag naar tickets. Maar ik kan mijn tickets dus maar aangeboden krijgen en geen klantendienst die me helpt. Zo dreig ik dus 147 euro te verliezen. Vriendelijke groeten, Liesbeth Wouters

Berichten (5)

Ticketmaster.be

Naar: L. W.

26/11/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Jouw vraag met nummer (69927415) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen. Glody (Ticketmaster BE) 26 nov 2025 14:10 UTC Beste, wij nemen fraude heel serieus. Als er sprake daarvan is, dan wordt het automatisch geflagged en geannuleerd. Het is vervelend dat de klant eerst en bericht krijgt dat het verkocht is maar redelijk snel daarna corrigeren wij dit. Het proces is nu éénmaal zo en daar kunnen we op dit moment niet veel aan doen,; helaas. We willen vermijden dat mensen die deze tickets kopen die voor nog duurder doorverkopen op andere illegale websites. We snappen de frustratie maar is het best voor alle partijen die betrokken zijn. Alvast bedankt. Vriendelijke groet, Glody Ticketmaster Fan Support Klachten 26 nov 2025 13:18 UTC [EXTERNAL]

L. W.

Naar: Ticketmaster.be

26/11/2025

Beste, U geeft aan dat jullie de frauduleuze verkoop "redelijk snel" corrigeren. Ik kreeg gisteren om 15u40 bericht dat de tickets verkocht waren. Vandaag om 11u25 kreeg ik melding via mail dat de transactie geannuleerd was. Dat is niet "redelijk snel". Daarbij komt dan nog dat mensen niet constant op hun mailbox zitten te kijken om te weten of hun verkoop geannuleerd zou worden. Mijn tickets zijn vandaag voor de 3de keer verkocht. (om 13u57 vandaag) Ik hoop dat ik morgen niet opnieuw s middags een mail krijg dat jullie de verkoop annuleren. Want dan zal ik mijn tickets niet meer kunnen verkopen. Het concert is morgen. Waarom komen de tickets trouwens niet automatisch terug in de resale wanneer de verkoop terug gedraaid wordt? Vriendelijke groeten, Liesbeth Wouters

Ticketmaster.be

Naar: L. W.

27/11/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Jouw vraag met nummer (69935237) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen. Glody (Ticketmaster BE) 27 nov 2025 10:16 UTC Het is uiteindelijk toch verkocht geraakt en ook aan een eerlijke persoon zo te zien. Vriendelijke groet, Glody Ticketmaster Fan Support Klachten 26 nov 2025 18:02 UTC [EXTERNAL]

Ticketmaster.be

Naar: L. W.

27/11/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Beste, -, We horen graag wat je van onze klantenservice vindt. Neem alsjeblieft een moment om 3 eenvoudige vragen te beantwoorden door op één van de onderstaande links te klikken: Heeft onze medewerker jouw vraag volledig en correct beantwoord? 😁 Heel netjes en duidelijk 🙂 😐 😞 ☹️ Dat kon beter Hier is een reminder waar deze aanvraag over ging: Glody (Ticketmaster BE) 26 nov 2025 14:10 UTC Beste, wij nemen fraude heel serieus. Als er sprake daarvan is, dan wordt het automatisch geflagged en geannuleerd. Het is vervelend dat de klant eerst en bericht krijgt dat het verkocht is maar redelijk snel daarna corrigeren wij dit. Het proces is nu éénmaal zo en daar kunnen we op dit moment niet veel aan doen,; helaas. We willen vermijden dat mensen die deze tickets kopen die voor nog duurder doorverkopen op andere illegale websites. We snappen de frustratie maar is het best voor alle partijen die betrokken zijn. Alvast bedankt. Vriendelijke groet, Glody Ticketmaster Fan Support Klachten 26 nov 2025 13:18 UTC [EXTERNAL]

Ticketmaster.be

Naar: L. W.

28/11/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Beste, -, We horen graag wat je van onze klantenservice vindt. Neem alsjeblieft een moment om 3 eenvoudige vragen te beantwoorden door op één van de onderstaande links te klikken: Heeft onze medewerker jouw vraag volledig en correct beantwoord? 😁 Heel netjes en duidelijk 🙂 😐 😞 ☹️ Dat kon beter Hier is een reminder waar deze aanvraag over ging: Glody (Ticketmaster BE) 27 nov 2025 10:16 UTC Het is uiteindelijk toch verkocht geraakt en ook aan een eerlijke persoon zo te zien. Vriendelijke groet, Glody Ticketmaster Fan Support Klachten 26 nov 2025 18:02 UTC [EXTERNAL]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform