Terug

terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

I. V.

Naar: Ticketmaster.be

11/12/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 14/11/2024 heb ik ticket(s) gekocht voor TW classic dat doorging op 28 juni 2025. Ik heb 2 tickets van dit evenement verder verkocht via ticketmaster zelf. Ik heb daarna om de terugbetaling gevraagd via mail en kopie van mijn identiteitskaart en betalingsbewijs gemaild.daarna is er wat over en weer gemaild geweest en op 9 oktober heb ik nogmaals mijn gegevens gemaild; ondertussen krijg ik geen antwoord meer via mail en heb ik nog steeds geen betaling ontvangen. Ik vraag u daarom met aandrang de terugbetaling van 266 euro op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Bijlagen: Kopie voor en achterkant identiteitskaart-Kopie betalingsbewijs De betaling mag gebeuren op het rekeningnummer van het betalingsbewijs

Berichten (8)

Ticketmaster.be

Naar: I. V.

11/12/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Jouw vraag met nummer (70438475) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen. Glody (Ticketmaster BE) 11 dec 2025 09:24 UTC We hebben een email ontvangen van johanvandeplas@telenet.be die gelinkt aan deze bestelling. We hebben hem ook meegedeeld dat wij wachten op de gegevens voor de uitbetaling. Vriendelijke groet, Glody Ticketmaster Fan Support Klachten 11 dec 2025 09:16 UTC [EXTERNAL]

Ticketmaster.be

Naar: I. V.

12/12/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Beste, -, We horen graag wat je van onze klantenservice vindt. Neem alsjeblieft een moment om 3 eenvoudige vragen te beantwoorden door op één van de onderstaande links te klikken: Heeft onze medewerker jouw vraag volledig en correct beantwoord? 😁 Heel netjes en duidelijk 🙂 😐 😞 ☹️ Dat kon beter Hier is een reminder waar deze aanvraag over ging: Glody (Ticketmaster BE) 11 dec 2025 09:24 UTC We hebben een email ontvangen van johanvandeplas@telenet.be die gelinkt aan deze bestelling. We hebben hem ook meegedeeld dat wij wachten op de gegevens voor de uitbetaling. Vriendelijke groet, Glody Ticketmaster Fan Support Klachten 11 dec 2025 09:16 UTC [EXTERNAL]

I. V.

Naar: Ticketmaster.be

12/12/2025

Ondertussen zijn de gevraagde gegevens door gestuurd. Dit is al meermaals gebeurd waarna ik niks meer terug krijg en ook geen terug storting. Dus nu heb ik de gegevens opnieuw ingediend en wacht ik op de terugbetaling of een antwoord dat deze gegevens onvoldoende zijn en wat er dan wel nodig is om de terugbetaling te ontvangen.

Ticketmaster.be

Naar: I. V.

13/12/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Beste, -, We horen graag wat je van onze klantenservice vindt. Neem alsjeblieft een moment om 3 eenvoudige vragen te beantwoorden door op één van de onderstaande links te klikken: Heeft onze medewerker jouw vraag volledig en correct beantwoord? 😁 Heel netjes en duidelijk 🙂 😐 😞 ☹️ Dat kon beter Hier is een reminder waar deze aanvraag over ging: Klachten 12 dec 2025 10:04 UTC [EXTERNAL]

I. V.

Naar: Ticketmaster.be

14/12/2025

Ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen.

Ticketmaster.be

Naar: I. V.

16/12/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Beste, -, We horen graag wat je van onze klantenservice vindt. Neem alsjeblieft een moment om 3 eenvoudige vragen te beantwoorden door op één van de onderstaande links te klikken: Heeft onze medewerker jouw vraag volledig en correct beantwoord? 😁 Heel netjes en duidelijk 🙂 😐 😞 ☹️ Dat kon beter Hier is een reminder waar deze aanvraag over ging: Klachten 14 dec 2025 00:32 UTC [EXTERNAL]

I. V.

Naar: Ticketmaster.be

16/12/2025

Bedrag is terug gestort. Wel zonde dat het eerst tot een klacht moet komen om geholpen te worden. Ik ben al maanden over en weer aan het mailen en kreeg via de klantendienst gewoon geen antwoord meer. Bleek dat ik telkens mijn identiteitskaart door gegeven had in plaats van die van mijn man omdat ik de tickets op zijn naam had besteld. In plaats van dan duidelijk door te geven welke gegevens en van wie ontbreken werd ik gewoon genegeerd. dankjewel dat het nu is opgelost.

Ticketmaster.be

Naar: I. V.

17/12/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Beste, -, We horen graag wat je van onze klantenservice vindt. Neem alsjeblieft een moment om 3 eenvoudige vragen te beantwoorden door op één van de onderstaande links te klikken: Heeft onze medewerker jouw vraag volledig en correct beantwoord? 😁 Heel netjes en duidelijk 🙂 😐 😞 ☹️ Dat kon beter Hier is een reminder waar deze aanvraag over ging: Klachten 16 dec 2025 09:05 UTC [EXTERNAL]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform