Geachte mevrouw/heer,
Op woensdag 10 juli 2024 kocht ik 2 tickets voor het concert van Ed Sheeran op vrijdag 8 augustus 2025 in Antwerpen (bestelnummer 07233655). Op de bevestiginsgmail die ik toen van jullie heb ontvangen, stond er dat doorverkoop van deze tickets mogelijk zou zijn via Ticketmaster vanaf 3 februari 2025. (zie bijgevoegd document)
Dat was dan ook de reden dat ik nog diezelfde dag opnieuw 2 tickets voor het extra concert op donderdag 7 augustus 2025(bestelnummer 07244852), aangezien deze dag me veel beter past.
Ik stel echter vast dat deze mogelijkheid er niet is, wat ook bevestigd werd door Britt, één van uw supportmedewerkers (mijn support vraag 57320179). Zij ontkent zelfs dat er ooit ergens zou vermeld geweest zijn dat tickets kunnen worden doorverkocht, terwijl dit toch zwart op wit in jullie eigen bevestigingsmail staat.
Er staat letterlijk:
Doorverkoop
Ben je verhinderd? Verkoop dan je ticket(s) voor dit evenement via Ticketmaster vanaf 3 februari 2025. Meer info op deze pagina.
(zie ook bijlage).
Hoe moeten we dit noemen, consumentenbedrog? Of hebt u er een beter woord voor?
Daarom verzoek ik u onverwijld mij de mogelijkheid te geven om de tickets voor vrijdag 8 augustus (bestelling 07233655) door te verkopen, of om mij deze alsnog terug te betalen.
Kan u mij tegen volgende week vrijdag 7 maart laten weten welke actie u gaat ondernemen?
Met vriendelijke groeten,
Kurt Smets
Bijlage:
- Kopie mail originele bestelling 07233655
- Kopie mailverkeer support vraag 57320179