Terug

Verzendmethode aanduiden en betalingsproblemen rond de pot draaiende hulp dus geen hulp

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

K. T.

Naar: Ticketmaster.be

15/11/2024

Beste, Ik heb vanmorgen 2 tickets van 't.w. classic in mijn winkelwagen gezet en wilde doorgaan naar betalen dit ging echter niet omdat ik een verzendmethode moest aanduiden dit ging ook niet met als gevolg dat ik mijn 2 tickets kwijt ben. Ik wil graag dat dit rechtgezet word. Ik kon nergens contact met jullie nemen ik werd constant rond de pot gedraaid zowel op internet als in de app. Hierop heb ik contact opgenomen met test aankoop. Vandaar nu mijn openbare klacht. Mijn wens is dat jullie ervoor zorgen dat ik toch 2 tickets van 133€ kan bemachtigen. Ze zaten degelijk in mijn winkelwagen .

Bemiddeling door Testaankoop 26 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform