Uitstekend

85 punten Info

Meest recente klachten

I. V.
11/12/2025

terugbetaling

Geachte mevrouw/heer, Op 14/11/2024 heb ik ticket(s) gekocht voor TW classic dat doorging op 28 juni 2025. Ik heb 2 tickets van dit evenement verder verkocht via ticketmaster zelf. Ik heb daarna om de terugbetaling gevraagd via mail en kopie van mijn identiteitskaart en betalingsbewijs gemaild.daarna is er wat over en weer gemaild geweest en op 9 oktober heb ik nogmaals mijn gegevens gemaild; ondertussen krijg ik geen antwoord meer via mail en heb ik nog steeds geen betaling ontvangen. Ik vraag u daarom met aandrang de terugbetaling van 266 euro op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Bijlagen: Kopie voor en achterkant identiteitskaart-Kopie betalingsbewijs De betaling mag gebeuren op het rekeningnummer van het betalingsbewijs

Opgelost
L. W.
26/11/2025

Resale Lorde tickets

Beste, Ik heb tickets van Lorde voor het concert van morgen, donderdag 27 november 2025. Omdat we wegens omstandigheden niet kunnen gaan, heb ik mijn tickets op 24/11 resale aangeboden op ticketmaster. Na enkele minuten kreeg ik melding dat mijn ticket verkocht werd. Op 25/11 krijg ik bijgevoegd bericht dat mijn verkoop geannuleerd werd en dat ik mijn tickets opnieuw te koop kan aanbieden. Dat heb ik dan ook gedaan. Opnieuw na enkele minuten krijg ik een mail bericht dat mijn tickets verkocht zijn. Echter vandaag krijg ik opnieuw een bericht dat de verkoop geannuleerd werd. Ondertussen zijn we al zeer dicht bij de concertdag. Vandaag heb ik opnieuw mijn tickets te koop aangeboden. De link waarop ze te koop zijn werkt echter niet deze keer. Wat is er mis? Vanmiddag kon ik de doorverkoop zelfs niet annuleren. Ik kon ze dus niet doorverkopen en ik kon er zelf niet meer aan. (zie bijlage). Na een tijdje kon ik het wel annuleren. Heb ik ze opnieuw resale aangeboden. De link heeft heel even gewerkt, maar nu dus alweer niet meer. Klantendienst is niet bereikbaar. Ik kan enkel een formuliertje invullen op de website en krijg geen antwoord of een antwoord dat helemaal niets met mijn vraag te maken heeft. Wanneer deze doorverkoop-service aangeboden wordt, is het toch de bedoeling dat dit werkt? Het concert is uitverkocht en er is nog veel vraag naar tickets. Maar ik kan mijn tickets dus maar aangeboden krijgen en geen klantendienst die me helpt. Zo dreig ik dus 147 euro te verliezen. Vriendelijke groeten, Liesbeth Wouters

In behandeling
M. V.
6/11/2025

Omboeking van staanplaats naar zitplaats

Beste, Voor een concert van Electric Callboy in de lotto arena kreeg ik gisteren een mail dat mijn staanplaats is omgeboekt tot een "goede" zitplaats door een verandering in de opstelling op het middenplein. Dit heeft als gevolg dat ik op alleen op het balkon moet gaan zitten terwijl mijn groep nog steeds op het middenplein staat. Op zogezegd goede zitplaatsen. Dit valt echter te betwisten. Ik heb dan ook om een volledige terugbetaling gevraagd want dit is niet wat ik heb besteld. Hierop heb ik echter nog geen reactie gekregen.

In behandeling
P. C.
19/06/2025

Kaarten niet bereikbaar

Beste, Ik wil een ticket voor Werchter Classic doorverkopen maar kan al een paar dagen niet bij mijn tickets. Wat is het probleem? Vriendelijke groet, Paul Coppens

Opgelost
L. W.
1/04/2025

Geen toegang meer tot account

Geachte mevrouw/heer, Sinds 31 maart heb ik geen toegang meer tot mijn account. Ik stel echter vast dat na het verwijderen van browsergegevens en na het wijzigen van wifi of mobiel netwerk, het probleem blijft bestaan. Bijgevolg kan ik mijn aankopen niet meer zien en niet meer gebruiken. Ik kan ook geen nieuwe aankopen doen. Daarom verzoek ik u dringend de nodige acties te ondernemen zodat ik mijn account terug kan gebruiken en toegang heb tot mijn aankopen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: Melding die ik steeds opnieuw te zien krijg wanneer ik probeer om toegang te krijgen tot mijn account.

Opgelost

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform