Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
K. L.
21/11/2025

Opzeggen

Beste Test-Aankoop, Ik wens mijn abonnement te beëindigen. Overeenkomstig de annuleringsvoorwaarden dien ik mijn verzoek tot opzegging in - Minder dan 15 werkdagen vóór het einde van de huidige maand. Mijn bijdrage voor de volgende maand blijft verschuldigd. - 15 werkdagen of meer vóór het einde van de huidige maand. Voor de volgende maand zal geen bijdrage meer worden aangerekend. Dank bij voorbaat voor de snelle behandeling, Met vriendelijke groet,

In behandeling
D. D.
14/11/2025

Opzeg abonnement

Beste, ik wil mijn abonnement op test-aankoop opzeggen maar het werkt niet via de site net als mijn geschenk nooit ontvangen op de site. Gelieve mijn abonnement dus op te zeggen vanaf vandaag, 14 november 2025.Gelieve mij op de hoogte te brengen indien dit gelukt is, en ook alle betalingsverkeer af te sluiten.Met vriendelijke groet

In behandeling
M. V.
14/11/2025

Opzeg abonnement

Graag had ik mijn test-aankoop abonnement opgezegt maar vind geen duidelijke weg om dit te doen, dus dan maar langs deze weg. Valgaeren.magda@gmail.com ⁹

In behandeling
E. D.
10/11/2025

Abonnement en juridische dienst

Beste, Reeds op 19 september 2025 mijn abonnement opgezegd. Op 5 november 2025 is er nog een domiciliëring afgegaan. Tevens heb ik tot op heden nog geen bevestiging van ontvangst opzegging ontvangen, nochtans is deze uitgevoerd via het hiervoor voorziene opzzgformulier op jullie website (moeilijk te vinden!). Ik eis daarom de onterecht betaalde sommen van 7/10 en 5/11 terug. Daarbij heb ik de laatste jaren meermaals mijn ongenoegen geuit over de behandeling van de gedupeerden van het dieselgate schandaal en gevraagd naar de goedkoopste formule om toch nog recht te hebben op schadevergoeding. Blijkt dat ik al enige tijd niet de goedkoopste formule (enkel digitaal) had. Het is als consumentendienst jullie recht om ook ons de goedkoopste formule aan te bieden. Daarnaast ben ik, net als vele anderen, aan het lijntje gehouden in de dieselgate zaak. Resultaat: vele jaren aan abonnementskosten maar een bijna onbestaande kans op schadevergoeding. Want laten we eerlijk zijn, hoeveel mensen verliezen hun recht wegens het uitvoeren van de destijds verplichte en door de overheid aanbevolen software update?! In mijn ogen is deze update irrelevant aan de door ons geleden schade, maar komt dit Volkswagen en bij uitbreiding jullie goed uit. De vele jaren aan abonnementskosten liggen bij de meeste trouwens in dezelfde grootte orde of zelfs hoger dan het bedrag van de schadevergoeding. De uitkomst van de hoogte van de schadevergoeding is in mijn ogen dan ook geen overwinning voor de gedupeerden, en zener als velen uiteindelijk met lege handen achter blijven. Daarbij was er de laatste jaren zeer weinig communicatie over en heb ik dit nooit zichtbaar gehad in mijn dossier. Als laatste heb ik ook klachten over jullie juridische dienst. Zij antwoorden zeer laat of niet en hebben weinig of geen meerwaarde. De grote spelers komen er op deze manier altijd gemakkelijk mee weg. Klacht via Testaankoop is voor hun gewoon niet antwoorden of naast de kwestie antwoorden met vooral wat dreigementen als we verdere stappen ondernemen. Als ze het drie maanden kunnen uitstellen, wordt de klacht toch gesloten en dat weten ze goed genoeg. Ik eis daarom bovenop de 2 maanden terugbetaling van de abonnementskosten, tevens 1 jaar extra. Dus 12,10 x 2 + 12,10 x 11 + 11,75 x 1 is 169,05 euro, een onmiddellijke stopzetting van mijn abonnement en met behoud van recht op schadevergoeding in de dieselgate zaak daar ik ook al die jaren klant ben gebleven tot op de door jullie opgegeven datum. Met vriendelijke groeten,

In behandeling
B. V.
7/11/2025

Opzeg abonnement niet uitgevoerd, ongeoorloofde domiciliering

Hierbij vraag ik u om met onmiddellijke ingang de domiciliëring te uwen gunste te annuleren. Ik heb u reeds 2x op de hoogte gebracht dat ik mijn abonnement wil stoppen.

In behandeling
J. H.
6/11/2025

Himeleers Jonas

beste hoe ontvang ik mijn gratis geschenk want dit is jammer genoeg niet duidelijk hoe men dit kan kiezen of vinden dit is een beetje oplichting aangezien hier niet direct naar een link word gegaan na al onze gegevens in te vullen voor ons gratis geschenk

In behandeling
M. V.
6/11/2025

CONTACT PROBLEEM

ik contacteerde jullie diensten 2 maal na mekaar op donderdag 6 juni ... Minuten lang werd ik aan het lijntje gehouden, (één keer + 6min en één keer +7 minuten). waarna er plots totale stilte was. Ik apprecieer dit absoluut NIET EN WENS HIERBIJ AL MIJN LOPENDE ABONNEMENTEN BIJ TESTAANKOOP MET ONMIDDELLIJKE INGANG OP TE ZEGGEN 8

In behandeling
J. J.
5/11/2025

Abbonement opzeggen

Beste, ik wil mijn abonnement op test-aankoop opzeggen maar er is geen contactformulier te vinden op de site. Gelieve mijn abonnement dus op te zeggen vanaf vandaag 5 november 2025 Gelieve mij op de hoogte te brengen indien dit gelukt is, en ook alle betalingsverkeer af te sluiten.Met vriendelijke groet

In behandeling
E. S.
5/11/2025

Agenda vd Consument 2028

Beste, Ik kocht een agenda van de consument 2025 van u en ben deze pas vanaf juni 2025 gaan gebruiken.. binnen 4 maanden ligt de hele agenda aan duigen.. ik heb nog nooit een agenda gehad die zo snel uit elkaar valt. (14,95 Eur staat erachter op notabene..) Een agenda van de Action van 2,00 eur valt na 12 maanden nog niet uit elkaar zelfs Dit is echt een aanfluiting en absoluut geen 'rolmodel' voor Testaankoop!!! Ik heb hier geld voor betaald maar dit zou je gratis nog niet mogen aanbieden zo, echt zeer slecht. GR Eric

Opgelost
L. P.
5/11/2025

stopzetting

beste dit is mijn 2e bericht gelieve mijn abonnement stop te zetten wegens dat ik 1 december naar buitenland verhuis Abonneenummer 3999273-60 dank u

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform