Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Opzegging Abonnement !!!
Beste, Ik heb op 5 september 2025 per e-mail (zie bijgaand) mijn abonnement opgezegd omdat ik niet tevreden ben. Nu ben ik nog minder tevreden, want ik zie dat de domiciliëring weer teruggezet is terwijl ik die had stopgezet. Dit is een consumentenorganisatie onwaardig. Dus bij deze nogmaals: IK ZEG MIJN ABONNEMENT OPPER DIRECT!!! Grtz Jos Renckens Hasseltsebaan 114 3940 Hechtel-Eksel
Precieze rol van T-A in al hun ‘aanhoudend aantrekkelijke’ campagnes ?
Geachte, Test Aankoop (van mijnenergiebesparingen@testaankoop.be : « geen reacties », naar contact@info.testaankoop.be : « we onderzoeken het vanaf nu verder ») en hun Partner Energy Protect (eigenlijk een Aannemer voor de verkoop & plaatsing van zowel vaste airco’s als zonnepanelen) hebben blijkbaar een verschillende mening over wie de aanmelding van zonnepanelen moe(s)t doen. Wat is de precieze rol van T-A in al hun ‘aanhoudend aantrekkelijke’ campagnes : - ‘betrouwbare partners’ (uit de buurt van betrokken T-A leden ?) vinden, met aanvaardbare Algemene Voorwaarden én ‘Beste Koop’ offerte(s) ? - al dan niet met (werf-/)dossier-opvolging, niet alleen vanwege hun Partner(s), maar vnl. vanwege hun T-A leden ? Gezien mijn twijfels hierover heb ik tijdens het volledig proces meerdere ‘real-time’ berichten naar zowel Energy Protect als naar T-A gestuurd … Als decennia lange lid van T-A heb ik geleerd géén blind vertrouwen in hun aanbevelingen meer te hebben … nu zeker na mijn recente en wrange ervaring met deze PV saga … Groeten,
Welkomstgeschenk
Beste, Ik ben lid sinds 28-02-2025. Een van jullie voorwaarden was toen ook een welkomstgeschenk. Ik heb deze keuze nooit gehad. Graag jullie reactie
Dieselgate opvolging
Beste, Op 5 mei ontving ik van Testaankoop het bericht dat ik de claim voor mijn VW BEETLE (model van 2011) kon verderzetten! Op het invulblad stond verkeerdelijk VW NEW BEETLE (een totaal andere VW die sedert 1998 geproduceerd werd en lang vóór dieselgate niet meer geproduceerd werd). Op 6 mei reageerde ik door middel van een mail naar Testaankoop met de vermelding van de fout. Ik wou namelijk later geen juridische problemen krijgen als gevolg van een fout in de lijst van de auto's! Deze mail werd nooit beantwoord! Een 3-tal weken later belde ik op het aangewezen nummer 02 5423200 met de vraag of ik nog een reactie kon krijgen! De persoon aan de lijn gaf me een dossiernummer maar kon op mijn vraag geen antwoord geven! In de reply stelde ik opnieuw mijn vraag (met dezelfde tekst als op 6 mei) en aangevuld met een bijlage met technische verduidelijkingen. Na opnieuw 3 weken wachten kreeg ik een antwoord waaruit bleek dat degene die me antwoordde er geen kaas van gegeten had en me met een kluitje in het riet stuurde! Ik citeer het antwoord: "De lijst van voertuigen werd door de rechtbank opgesteld! Na opzoek van informatie, we kunnen lezen o.a. dat "De Volkswagen New Beetle 1.6 TDI met 77kW (105pk) is geproduceerd tussen 2011 en 2016. Dit model maakt deel uit van de tweede generatie (A5) van de Beetle en is leverbaar geweest als hatchback en cabriolet. " dus we zien niet waarom dit model niet deel van de Dieselgate kan maken. Als u andere informatie hebt, aarzel niet deze te delen. " Ik was verontwaardigd door de nonchalance en het gebrek aan kritische zin en reageerde verbolgen! Ik schreef o.a. dat een rechtbank zeker geen autoproducent is en ook geen garagist is! Nadien weeral geen reactie meer tot ik tenslotte op 11 september nog eens de juridische dienst contacteerde en de dame aan de lijn mijn vraag zou doorgeven aan de "betrokken" dienst. Of ze dit gedaan heeft of me ook met een kluitje in het riet wou afschepen weet ik niet. Tot op vandaag geen enkele reactie! Mijn man en ik zijn al meer dan een HALVE eeuw lid van uw organisatie en zijn meer dan ontgoocheld over deze klantonvriendelijke attitude!
Welkomsgeschenk niet ontvangen
Beste Ik heb mijn welkomsgeschenk niet ontvangen. Ik heb me ook aangemeld op giftin maar kan daar geen geschenk kiezen omdat ik zogezegd geen punten heb gespaard
Abonnement
Beste, Dit kan toch niet meer! Na 2x telefonisch contact, waarin mij bevestigd werd dat mijn abonnement is stopgezet en ettelijke mails, waaronder een voorgaande klacht tegen Test Aankoop, heeft men blijkbaar bij jullie nog steeds niet door dat ik géén lid meer ben! Ik wens ook géén lid meer te worden! Gelieve mij schriftelijk te bevestigen dat, na het stopzetten van mijn abonnement begin augustus 2025, dit ook eindelijk wordt uitgevoerd! De domiciliëring werd stopgezet. Vriendelijke groet, Pat Beeldens
Onterechte betalingsaanmaningen
Ik weet zeker dat ik voor het aflopen van mijn proefabonnement bij u via het contactformulier stopzetting heb gevraagd, maar uw systeem stuurde me kennelijk geen bevestiging daarvan, iets waarvan ik ook niet op de hoogte was dat u me daar achteraf om zou vragen. Nadat ik dat uw medewerkers telefonisch uitlegde, werd ik steeds doorgestuurd naar een andere medewerker, telkens met hetzelfde onverzettelijke 'njet', dat het mijn fout is, want dat uw systeem me anders wel een bevestiging zou hebben gestuurd en dat ik maar moet betalen dus. De laatste persoon die ik aan de lijn had gooide bovendien de telefoon dicht voor ik was helemaal uitgesproken. Ik wil u bij deze nogmaals verzoeken om uw mails met betalingsherinneringen te staken.
Opzeggen abonnement
Beste, Ik heb reeds telefonisch mijn abonnement stopgezet maar krijg nog steeds een factuur.
Abonnement
Beste, begin september beëindigde mijn abonnement bij Test Aankoop. Dit gebeurde telefonisch (2x) en in beide gevallen werd mij bevestigd door uw medewerksters dat mijn abonnement onmiddellijk werd stopgezet. Ik heb ook nog schriftelijk meegedeeld dat ik het abonnement had stopgezet. Daar kreeg ik géén reactie op. Uiteraard schorste ik de domiciliëring. Ik ontving nu een "betalingsherinnering", terwijl ik géén klant meer ben (en dit ook niet meer wens te worden in de toekomst). Ik ben immers zéér teleurgesteld in uw bedrijf. Gelieve mij dit keer schriftelijk te bevestigen dat ik sinds begin september géén klant meer ben en dat ik dus geen enkele verplichting meer heb tegenover uw bedrijf. Mvg, Pat Beeldens
Abonnement opzeggen
Ik wil dat mijn abonnement bij testaankoop wordt opgezegd. Echter blijkt dit online niet mogelijk te zijn want jullie vragen een dossiernummer, en er is helemaal geen dossier. Gelieve asap mijn abonnement op te zeggen om volgende stappen te vermijden.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten