Terug

Annuleren abonnement niet bevestigd.

In behandeling Openbaar

Klacht

P. M.

Naar: Testaankoop

10/12/2025

Beste, Ik heb mijn abonnement via het formulier op de site (de enige manier om dit te doen), geannuleerd. Ik merk nu echter dat er (nog steeds) geen bevestiging is en dat Testaankoop ondertussen mijn credit kaart heeft aangerekend voor een komende maand. Los van de bedenkelijke praktijk om de annulatie niet eenvoudiger toe te laten (HÉÉL bedenkelijk voor een consumentenorganisatie), eis ik dat u mij per mail bevestigt dat u deze vraag tot annulatie heeft ontvangen. Ik zal aansluitend (nogmaals) dit formulier invullen, maar deed dit +/- 9 dagen geleden ook al eens. Mvg, Pieter

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: P. M.

11/12/2025

Beste abonnee, Onze excuses voor de langere wachttijden. Onze verschillende afdelingen ontvangen momenteel veel vragen, maar we doen ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk verder te helpen. Bij het verwerken van schriftelijke verzoeken tot stopzetting wordt altijd rekening gehouden met de verzenddatum van je mail of brief. Als je je abonnement wilt stopzetten, dien je dit te doen vóór de 15de werkdag van de maand waarin je het wilt beëindigen. In dat geval wordt de stopzetting administratief geregeld tegen het einde van diezelfde maand en hoef je daarna niets meer te betalen. Als je je opzegging doet na de 15de werkdag van de lopende maand, wordt het abonnement pas beëindigd aan het einde van de volgende maand. Hierdoor zal er nog één maand abonnementsbijdrage verschuldigd zijn. Bij nazicht van je dossier hebben we vastgesteld dat we je eerste mail op 28 november hebben ontvangen via het contactformulier op onze website. Hierdoor kon de stopzetting niet meer verwerkt worden met ingang van 01 december, maar gaat deze in vanaf 01 januari 2026. We hebben de Abonnementendienst gevraagd om je vandaag nog een bevestiging van de stopzetting per e-mail te sturen. Twijfel niet om onze abonnementendienst te contacteren via 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Onze diensten zijn bereikbaar: Maandag tot donderdag: 9u00 – 12u30 en 13u00 – 17u00 Vrijdag: 9u00 – 12u30 en 13u00 – 16u00 Met vriendelijke groet, Team Klachtenbeheer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform