Onderwerp: Formele klacht betreffende niet-herstelling fatbike door La Souris sinds juni 2025
Geachte,
Via deze brief dien ik een officiële klacht in over de behandeling van mijn fatbike door La Souris, die sinds juni 2025 bij hen in herstelling staat. Inmiddels zijn wij december 2025, en ondanks de verstreken maanden is de fiets nog steeds niet hersteld noch aan mij terugbezorgd.
Gedurende deze hele periode heb ik meerdere keren telefonisch contact opgenomen en verschillende e-mails gestuurd, maar telkens word ik van het kastje naar de muur gestuurd zonder enige concrete informatie, planning of oplossing. Tot op vandaag heb ik geen enkele duidelijke update ontvangen.
Mijn bezwaren zijn als volgt:
De fatbike staat meer dan zes maanden bij La Souris zonder vooruitgang.
Er wordt geen diagnose, geen termijn en geen oplossing gecommuniceerd.
Ik word structureel ongeïnformeerd en genegeerd, ondanks herhaaldelijke pogingen om het probleem op te lossen.
Deze situatie veroorzaakt aanzienlijke overlast, tijdsverlies en financiële schade.
Gezien deze aanhoudende nalatigheid verzoek ik Test-Aankoop om:
1. Dit dossier officieel te openen en te onderzoeken.
2. La Souris aan te spreken op hun wettelijke verplichtingen inzake garantie en redelijke herstellingstermijnen.
3. Binnen korte termijn een oplossing af te dwingen:
herstel van de fiets,
een gelijkwaardig vervangtoestel,
of terugbetaling indien herstelling onmogelijk of onredelijk vertraagd is.
4. Mij volledig op de hoogte te houden van alle stappen in de opvolging van dit dossier.
Ik heb gedurende zes maanden geduld gehad en alles in het werk gesteld om zelf tot een oplossing te komen, maar zonder enig resultaat. Daarom doe ik nu beroep op uw tussenkomst.
Alle relevante documenten (aankoopbewijs, communicatie, garantie en tijdslijn) kan ik desgewenst onmiddellijk bezorgen.
Ik reken op uw medewerking en zie uw snelle reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
De Wijsneusjes