Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
verbranden hamburger s
ik kocht 4 hamburger s ( verbrand ) ik heb foto s , 1 king fish ( koud ) ik heb gebeld met Quick Schoten ik mocht er nieuwe komen halen ! honger wel over ! en Email gestuurd , dus niet paraplu trekken ! ! ! ik ben ze binnen kommen halen ! ! ! bij 1 volgende bestelling controleer heel streng !
Voedsel dat reeds door iemand anders uit de verpakkiing gehaald was.
Geachte, Heden (21/01/2025_16u30) zijn wij naar Burger King (Oostende) geweest waar wij 4 burgers besteld hadden. Twee van deze burgers zaten binnenin de verpakking helemaal besmeurd onder de ketchup, niet alleen de verpakking was besmeurd ook bovenop de burgers lag het vol met ketchup! Wij hadden ons order ingegeven via de kiosk,... Tijdens het wachten op onze bestelling bemerkte ik, dat er een andere heer aanwezig was met 3 kinderen. Ik zag deze man 2 burgers terug brengen naar de balie. Mijn vriend had al één zo'n besmeurde hamburger opgegeten, ik nog niet, ook was ik op dat moment mij nog van geen kwaad bewust. Toen wij beiden onze tweede hamburger open deden bemerkte ik dat mijn tweede hamburger helemaal onder de ketchup zat, en liet het aan mijn vriend zien, waarop deze zijn verhaal deed. Ik ben toen naar de balie gegaan om het te laten zien aan de persoon die op dat moment aan de balie stond, een zeker Heer Barra als ik het mij nog goed herinner. Deze heeft toen direct een foto van de burger genomen met zijn GSM. Ik heb toen direct, zonder vragen, een nieuwe burger gekregen. Ik was gelukkig ontsnapt aan een gecontamineerde burger, maar mijn vriend helaas niet. Heel waarschijnlijk waren het die twee burgers dewelke die andere Heer terug gebracht had. In plaats van deze burgers weg te gooien waren deze gewoonweg terug in de bin gelegd! De verpakking van deze burgers was heel duidelijk al eens open geweest. Waarschijnlijk hadden die kinderen die burgers opengemaakt om te kijken of er iets tussen zat wat ze niet lusten,... zoals bijvoorbeeld augurken of ketchup,... U weet net zo goed als ik dat kinderen alles vastpakken en dat dit niet hygiënisch is! Na het verhaal van die blauwe diepvries bessen bij AH, dewelke de leverziekte hepatitis veroorzaakt, zijn wij er helemaal niet meer gerust in. Nu weet ik wel dat deze kans heel klein is, maar het is totaal onverantwoord en onhygiënisch afgeleverde burgers terug in de bin te leggen. Het is te hopen dat mijn vriend nu niet ziek gaat worden. Vandaar ergens ook deze klacht, mocht dat zo zijn en ik zou deze klacht niet ingediend hebben, dan zouden wij geen enkel been hebben om op te staan! U zult dan ook wel begrijpen dat wij hier niet bepaald gelukkig van worden, en dat Burger King ons vertrouwen onherroepelijk heeft geschonden. Dat zoiets kan grenst echt aan het ongelooflijke. U kan ervan op aan, als mijn vriend ziek wordt, zullen wij niet aarzelen dit bericht ook door te sturen naar de voedsel inspectie. Met Vriendelijke Groeten, Marc.
Slechts bediend na 1h40 te hebben moeten wachten
Beste, Mijn dochter was vandaag 28/6 in Quick Berchem (Grote Steenweg). De bedoeling was om met de klasvrienden samen het schooljaar af te sluiten door samen naar de Quick te gaan. Ze zijn aangekomen en om 12h40 en toen ze aan de kassa wilden bestellen omdat ze enkel cash geld hadden wou de medewerkster ter plaatse hen niet bedienen omdat het te druk was. De kinderen hebben moeten wachten tot 14h20 vooraleer ze bediend werden en eten kregen. Toen ze dan mochten bestellen moesten ze op één rekening bestellen want er zou niet teruggegeven kunnen worden op een briefje van 20€. Ik vind het echt een schandelijk en respectloos hoe deze jonge mensen zijn behandeld. Qua negatieve publiciteit voor Quick in de regio kan dit tellen. Klanten van de toekomst zullen deze jongeren zo niet meer zijn en Quick kan misschien beter de naam veranderen in Slow. Ik ben per whatsapp en telefoon op de hoogte gehouden door mijn dochter en kan de chatgeschiedenis bezorgen indien nodig.
Niet ontvangen bestelling
Ik heb vandaag een bestelling geplaatst in Quick Centraal Station Brussel, gebruikmakend van mijn opgespaarde punten. Het saldo heb ik betaald met mijn bankpas ten bedrage van €3,90. Toen ik mijn bestelling ging ophalen hoorde ik mijn naam afroepen en ging een meisje er met mijn bestelling vandoor. Het ontvangstbewijs werd niet gevraagd. Toen ik onmiddellijk ging informeren kreeg ik als antwoord (in het Frans, blijkbaar zijn ze de Nederlandse taal niet machtig) dat "ik" mijn bestelling al had gekregen. Omdat ik bleef aandringen werd me een pakje friet "aangeboden". De rest van de bestelling (1x King Fish, aan 275 punten) had ik zogezegd al ontvangen. Niet dus. Het meisje aan de afleveringsbalie was uitermate ruw en onbeleefd omdat ik bleef aandringen en ik kreeg een boel verwijten naar mijn kop gesmeten. Intussen heb ik vastgesteld dat het bedrag van €3,90 inderdaad van mijn rekening is gegaan terwijl ik dus niets ontvangen heb. Ik wil de volledige terugbetaling van mijn onterecht betaald bedrag en de restitutie van de spaarpunten.
Ongemanierde manager Quick Sint-Andries
Beste,Wij zijn vaste klanten meer dan één jaar bij quick sint-andries te Brugge. Wij gaan wekelijks 3-4 maal naar Quick via de drive in. Normaal zijn altijd tevreden om de kwaliteit en de dienstverlening. Maar afgelopen 2-3 maanden. Is het heel achteruit gegaan. Vandaag was het de laatste druppel. Het was vandaag alweer fout gelopen. Terwijl wij rond 15 uur hadden besteld.Wij bestellen altijd een supreme chicken bacon zonder bacon omdat wij geen bacon eten. Maar ze maken het bijna altijd fout. Of ze doen bacon er of ze geven supreme bacon in plaats van supreme chicken bacon. Als wij de manager aanspreken dan krijgen wij een arrogant antwoord terug. Het is wat een oudere vrouw met kort blond haar. Wij hebben met geen andere persooneel problemen maar zij weet niet hoe zij moet omgaan met klanten. Ik vind het jammer dat er dan zo wordt gereageerd als zij een fout maken. Vanaf vandaag zullen we ook niet meer gaan naar die filiaal.Ik stuur deze klacht niet om daar iets uit te krijgen qua vergoeding maar louter omdat dit niet kan dat er een personeel van jullie zo moet omgaan met ons.
Hamburger bevatte groot stuk gemalen bot en kies brak helemaal af
Beste, op 30/8/23 bezocht ik de Quick in oostakker via de drive en kocht formidabele menu. Terwijl ik hamburger opat, beet ik ineens op iets keihard en kies brak af tot net aan tandvlees. Ik stopte onmiddellijk met eten en het bleek een stok gemalen bot in t vlees te zijn. Ik stopte onmiddellijk met eten en bewaarde alles, een nieuwe tand is duur gevolg van het nuttigen van een hamburger, wat ik me niet kan permitteren
Personeelsagressie
Beste, op maandagavond reeds ik zoals zo vaak nog even langs mijn locale Quick te Borsbeek. Ik reed met mijn auto zoals het hoorde door de Drive In, om mijn bestelling door te geven. Toen het aan mij was en de auto voor mij verder reed, reed een man met een grijze scooter nrplaat SAMA-359 op onverantwoorde wijze dwars over de betonnen verhogen heen, rakelings voor mijn auto, om zich achter het reclamebord aan de speaker om je bestelling in te spreken, te parkeren. Noch lijkt dit me een parkeerplaats, noch is dit een volgens geldende veiligheidsregels een wijze om de Drive In te kruisen.Gezien mijn raam openstond om mijn bestelling door te geven, vroeg ik de man of hij dit verantwoord vond, op een dergelijke wijze bijna mijn auto te beschadigen. De betreffende man was hier blijkbaar niet mee gediend, maande mij aan te zwijgen, hij was de filiaalverantwoordelijke en de baas, ik moest doorrijden want zou mijn bestelling en eten niet krijgen, daar ging hij wel voor zorgen, om me tevens ook fysiek te bedrijgen als ik niet vlug maakte dat ik weg ging. Ik werd toen via de speaker gevraagd mijn bestelling door te geven, wat ik deed en vroeg tevens of de vestigings verantwoordelijke even komen. snel kwam een jonge dame met naamplaatje “Imane” dewelke me vriendelijk vroeg wat het probleem was. Ik legde haar de situatie uit en vond dat dit absoluut niet kon. Een hamburger krijgen die koud of verkeerd is, kan gebeuren, maar langs je vaste Quick restaurant gaan en getrakteerd worden met “slaag”, hoort er naar mijn mening niet bij. De betreffende verantwoordelijke Imane probeerde de man tot rede te brengen, ook naar haar had hij geen oren. Een simpel excuus van de man had voor mij volstaan, echter draaide hij verder door. Ook de verantwoordelijke begreep de man zijn reactie niet, belde haar verantwoordelijke op, om de situatie op te lossen. Zelfs dit bedaarde de man niet. Bleek uiteindelijk dat het om de poetsman te gaan ipv de “grote baas” die hij meende te zijn. Ik kan mij tevens niet ontdoen van het idee dat de man onder invloed was van verdovende middelen, een gelijke reactie is écht niet normaal. Ik wenste verder het gesprek te beëindigen en ben met mijn eten door gereden. Ik heb duidelijk gemeld dat ik dit geen normale gang van zaken vond en dat ik een klacht ging versturen. Mij ordernr. was DT-114 #210143. Ik heb teven een foto van de scooter met nummerplaat.
Hond binnen in Quick geplast , geen reactie medewerkers
Woe 9 maart om 11u45 Quick st Kruis Brugge. Een dame was aanwezig met een witte hond , was druk aan het telefoneren . Na een kleine 10 min gaf ze haar bestelling in via kiosk. Een bezoeker die zat te eten maakte de medewerker attent dat de hond had geplast op de grond. De medewerker. Zei niets ook andere medewerkers en manager spraken de vrouw niet aan. Ze hadden het duidelijk gezien. Het ergste was dat er niemand de vloer reinigde. Ondertussen liepen veel mensen er in en kinderen. Er staat aan de deur duidelijk geen honden toegelaten!
Onbeleefd meisje aan de kassa in Quick Wilrijk
GoedemiddagWij hebben net besteld bij de Quick in Wilrijk (naast de ikea) en ik moet zeggen.. ik heb zelden zo’n onbeleefd persoon tegengekomen. Haar naam heb ik niet willen vragen, want ik wou er zo snel mogelijk weg. . Maar ik denk dat ze van Marokkaanse afkomst is, ze had donker haar. Niet alleen was ze heel erg kortaf tegen de klanten, ze was ENORM denegrerend tegenover haar medewerkers. Ik vermoed dat ze daar manager is. Voor heel de Quick scheld ze haar medederkers uit en maakt ze hen belachelijk door te zeggen dat ze niks juist kunnen doen, terwijl ze overduidelijk hun best deden en supervriendelijk waren. Als je haar dan een geshoqueerde blik geeft, omdat ik mijn ogen en ogen niet kon geloven hoe weinig respect deze persoon heeft voor mensen, roept ze heel sarcastisch “ALSJEBLIEFT DANKJEWEL” terwijl ze mijn bestelling met een blik van afgunst afgeeft. Als deze persoon zo graag de leiding heeft en zich zo belangrijk wilt voelen, had ze maar moeten studeren en niet bij de Quick werken. We hebben vandaag 19/03 besteld rond 14u. De Quick naast de Ikea in Wilrijk. Er werkte denk ik maar 1 meisje ook toen. Het zou fijn zijn als hier iets aan wordt gedaan, aangezien het echt niet fijn is als vaste klant, zo je bestelling te doen. Ik kan me voorstellen hoe de medewerkers elke dag moeten opstaan, wetend dat ze met zo iemand moeten gaan werken... We komen hier heel graag ons eten halen, maar niet op die manier. Voor de rest was iedereen heel klantvriendelijk en beleefd. Dankuwel bij voorbaat en fijne middag nog.
Weigering tot toegang voor het toilet
Beste,Vandaag 21/06/2020 om 13u11 ging ik met mijn drie kinderen lunchen in de quick in Korbeek-Lo . Toen ik binnenkwam wou mijn zoon van 8jaar naar het toilet , hij mocht niet naar de toiletten boven gaan want die waren gesloten en het toilet beneden was verstopt zeiden ze. Na de bestelling en toen we aan het eten waren moest mijn dochter van 3jaar heel dringend plassen. Ik vroeg nogmaals aan de medewerker of mijn dochter echt niet mocht gaan plassen op het toilet boven , hij ging het navragen aan de verantwoordelijke, even later kwam hij terug met het antwoord nee. Ik vroeg hem wat ik dan moest doen, ze moest echt heel dringend plassen en ze was nog zo klein om te zeggen hou het in tot thuis. Het mocht echt niet, dan heb ik de beslissing gemaakt om haar buiten naast de struiken te laten plassen. Ze gaven me geen andere keuze het was dat of in haar broek plassen .Toen ik met haar terug binnen ging stonden twee medewerkers en de verantwoordelijke aan de kassa naar ons te wijzen en te staren ze waren overduidelijk over ons aan het praten en schudden met hun hoofd steeds nee nee, ik kreeg nog enkele vieze blikken in mijn richting . een paar minuten later had een medewerk gedaan met werken en voor hij vertrok zag ik hem naar jawel het toilet gaan. We hebben heel snel onze bestelling opgegeten en mijn kinderen waren hier zo van aangedaan dat ze zelfs hun ijsje niet wilden ( enkel mijn dochter van 3jaar die niets doorhad ) Ik voelde mij na dit bezoek ook erg aangedaan, dit was geen aangenaam bezoek aan de quick. Hier was geen sprake van kindvriendelijkheid en klantenservice. Dit bezoek koste mij 26,90 euro en een heel ongemakkelijk gevoel zowel voor mij als mijn kinderen
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten