Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
verbranden hamburger s
ik kocht 4 hamburger s ( verbrand ) ik heb foto s , 1 king fish ( koud ) ik heb gebeld met Quick Schoten ik mocht er nieuwe komen halen ! honger wel over ! en Email gestuurd , dus niet paraplu trekken ! ! ! ik ben ze binnen kommen halen ! ! ! bij 1 volgende bestelling controleer heel streng !
Voedsel dat reeds door iemand anders uit de verpakkiing gehaald was.
Geachte, Heden (21/01/2025_16u30) zijn wij naar Burger King (Oostende) geweest waar wij 4 burgers besteld hadden. Twee van deze burgers zaten binnenin de verpakking helemaal besmeurd onder de ketchup, niet alleen de verpakking was besmeurd ook bovenop de burgers lag het vol met ketchup! Wij hadden ons order ingegeven via de kiosk,... Tijdens het wachten op onze bestelling bemerkte ik, dat er een andere heer aanwezig was met 3 kinderen. Ik zag deze man 2 burgers terug brengen naar de balie. Mijn vriend had al één zo'n besmeurde hamburger opgegeten, ik nog niet, ook was ik op dat moment mij nog van geen kwaad bewust. Toen wij beiden onze tweede hamburger open deden bemerkte ik dat mijn tweede hamburger helemaal onder de ketchup zat, en liet het aan mijn vriend zien, waarop deze zijn verhaal deed. Ik ben toen naar de balie gegaan om het te laten zien aan de persoon die op dat moment aan de balie stond, een zeker Heer Barra als ik het mij nog goed herinner. Deze heeft toen direct een foto van de burger genomen met zijn GSM. Ik heb toen direct, zonder vragen, een nieuwe burger gekregen. Ik was gelukkig ontsnapt aan een gecontamineerde burger, maar mijn vriend helaas niet. Heel waarschijnlijk waren het die twee burgers dewelke die andere Heer terug gebracht had. In plaats van deze burgers weg te gooien waren deze gewoonweg terug in de bin gelegd! De verpakking van deze burgers was heel duidelijk al eens open geweest. Waarschijnlijk hadden die kinderen die burgers opengemaakt om te kijken of er iets tussen zat wat ze niet lusten,... zoals bijvoorbeeld augurken of ketchup,... U weet net zo goed als ik dat kinderen alles vastpakken en dat dit niet hygiënisch is! Na het verhaal van die blauwe diepvries bessen bij AH, dewelke de leverziekte hepatitis veroorzaakt, zijn wij er helemaal niet meer gerust in. Nu weet ik wel dat deze kans heel klein is, maar het is totaal onverantwoord en onhygiënisch afgeleverde burgers terug in de bin te leggen. Het is te hopen dat mijn vriend nu niet ziek gaat worden. Vandaar ergens ook deze klacht, mocht dat zo zijn en ik zou deze klacht niet ingediend hebben, dan zouden wij geen enkel been hebben om op te staan! U zult dan ook wel begrijpen dat wij hier niet bepaald gelukkig van worden, en dat Burger King ons vertrouwen onherroepelijk heeft geschonden. Dat zoiets kan grenst echt aan het ongelooflijke. U kan ervan op aan, als mijn vriend ziek wordt, zullen wij niet aarzelen dit bericht ook door te sturen naar de voedsel inspectie. Met Vriendelijke Groeten, Marc.
Slechts bediend na 1h40 te hebben moeten wachten
Beste, Mijn dochter was vandaag 28/6 in Quick Berchem (Grote Steenweg). De bedoeling was om met de klasvrienden samen het schooljaar af te sluiten door samen naar de Quick te gaan. Ze zijn aangekomen en om 12h40 en toen ze aan de kassa wilden bestellen omdat ze enkel cash geld hadden wou de medewerkster ter plaatse hen niet bedienen omdat het te druk was. De kinderen hebben moeten wachten tot 14h20 vooraleer ze bediend werden en eten kregen. Toen ze dan mochten bestellen moesten ze op één rekening bestellen want er zou niet teruggegeven kunnen worden op een briefje van 20€. Ik vind het echt een schandelijk en respectloos hoe deze jonge mensen zijn behandeld. Qua negatieve publiciteit voor Quick in de regio kan dit tellen. Klanten van de toekomst zullen deze jongeren zo niet meer zijn en Quick kan misschien beter de naam veranderen in Slow. Ik ben per whatsapp en telefoon op de hoogte gehouden door mijn dochter en kan de chatgeschiedenis bezorgen indien nodig.
Niet ontvangen bestelling
Ik heb vandaag een bestelling geplaatst in Quick Centraal Station Brussel, gebruikmakend van mijn opgespaarde punten. Het saldo heb ik betaald met mijn bankpas ten bedrage van €3,90. Toen ik mijn bestelling ging ophalen hoorde ik mijn naam afroepen en ging een meisje er met mijn bestelling vandoor. Het ontvangstbewijs werd niet gevraagd. Toen ik onmiddellijk ging informeren kreeg ik als antwoord (in het Frans, blijkbaar zijn ze de Nederlandse taal niet machtig) dat "ik" mijn bestelling al had gekregen. Omdat ik bleef aandringen werd me een pakje friet "aangeboden". De rest van de bestelling (1x King Fish, aan 275 punten) had ik zogezegd al ontvangen. Niet dus. Het meisje aan de afleveringsbalie was uitermate ruw en onbeleefd omdat ik bleef aandringen en ik kreeg een boel verwijten naar mijn kop gesmeten. Intussen heb ik vastgesteld dat het bedrag van €3,90 inderdaad van mijn rekening is gegaan terwijl ik dus niets ontvangen heb. Ik wil de volledige terugbetaling van mijn onterecht betaald bedrag en de restitutie van de spaarpunten.
Ongemanierde manager Quick Sint-Andries
Beste,Wij zijn vaste klanten meer dan één jaar bij quick sint-andries te Brugge. Wij gaan wekelijks 3-4 maal naar Quick via de drive in. Normaal zijn altijd tevreden om de kwaliteit en de dienstverlening. Maar afgelopen 2-3 maanden. Is het heel achteruit gegaan. Vandaag was het de laatste druppel. Het was vandaag alweer fout gelopen. Terwijl wij rond 15 uur hadden besteld.Wij bestellen altijd een supreme chicken bacon zonder bacon omdat wij geen bacon eten. Maar ze maken het bijna altijd fout. Of ze doen bacon er of ze geven supreme bacon in plaats van supreme chicken bacon. Als wij de manager aanspreken dan krijgen wij een arrogant antwoord terug. Het is wat een oudere vrouw met kort blond haar. Wij hebben met geen andere persooneel problemen maar zij weet niet hoe zij moet omgaan met klanten. Ik vind het jammer dat er dan zo wordt gereageerd als zij een fout maken. Vanaf vandaag zullen we ook niet meer gaan naar die filiaal.Ik stuur deze klacht niet om daar iets uit te krijgen qua vergoeding maar louter omdat dit niet kan dat er een personeel van jullie zo moet omgaan met ons.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten