Terug

Quick Brugge Sint-Andries weigert kortingsbon te aanvaarden

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

J. C.

Naar: Quick

11/11/2025

De manager (persoon met naamtag Jean-Claude) van Quick Brugge Sint-Andries weigerde op 10 mei een kortingsbon met QR-code omdat deze niet op papier afgedrukt werd door mij. Ondanks dat dit nergens in de voorwaarden stond, niet op de bon en niet op email met de bon bleef de manager voet bij stuk houden en weigeren. Sinds 6 maanden lopen er gesprekken met de klantendienst van Quick (via chat op messenger), maar tot op heden zonder resultaat. Bij de klantendienst heeft men al herhaaldelijk getracht om antwoord te krijgen binnen Quick, maar tot op heden zonder resultaat, men blijft wel moeite doen om bij de desbetreffende verantwoordelijke bij Quick een antwoord te krijgen. Graag officieel en éénduidig uitsluitsel zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren. In bijlage het gesprek met de klantendienst tot op heden.

Berichten (6)

J. C.

Naar: Quick

14/11/2025

mijn klantnummer 60036159, info gevonden in de app

Quick

Naar: J. C.

21/11/2025

Beste klant, Bedankt voor uw bericht. We hebben uw opmerking goed ontvangen en excuseren ons alvast voor het ongemak. Om deze opmerking beter te behandelen, gelieve uw ervaring door te geven via: s:www.quick.be/nl/customerservice Best regards, Cordialement, Met vriendelijke groeten, Customer Service Burger Brands Belgium S.A./ N.V. Sneeuwbeslaan 20 b. 09 2610 Wilrijk - Belgium

Quick

Naar: J. C.

24/11/2025

Beste klant, Bedankt voor uw bericht. We hebben uw opmerking goed ontvangen en excuseren ons alvast voor het ongemak. Om deze opmerking beter te behandelen, gelieve uw ervaring door te geven via: s:www.quick.be/nl/customerservice Best regards, Cordialement, Met vriendelijke groeten, Customer Service Burger Brands Belgium S.A./ N.V. Sneeuwbeslaan 20 b. 09 2610 Wilrijk - Belgium

J. C.

Naar: Quick

24/11/2025

Beste Quick, Ik heb dit enkele dagen geleden al gedaan, U blijft mij gewoon hetzelfde bericht opnieuw sturen ?

J. C.

Naar: Quick

28/11/2025

ik heb nu voor de 2de keer hetzelfde formulier ingevuld, zoals gevraagd

J. C.

Naar: Quick

09/12/2025

Beste Quick, In bijlage de complete versie van het gesprek tussen Quick en mij via Messenger, dat in totaal meer dan 6 maanden geduurd heeft voor er een sluitend duidelijk antwoord kwam. Alsook in bijlage een voorbeeld van de bon waarvan sprake, met daarop een vaag symbooltje die volgens de filiaalhouder een printer voorstelt en volgens deze een bindende voorwaarde conform alle wetten. Het gesprek is geëindigd met de klantendienst die na 6 maanden het omgekeerde gezegd te hebben nu ook aansluit bij de mening van de betrokken filiaalhouder, namelijk dat elke bon moet afgedrukt worden op papier, ondanks dat dit nergens in de email of op de bon vermeld staat. Met andere woorden word de wet overtreden, namelijk bedrieglijke reclame en lokvogelpraktijken. Misleidende reclame is verboden. Reclame is misleidend als u informatie geeft die niet klopt, niet compleet is, of erg onduidelijk is. Vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform