Terug

Personeelsagressie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. A.

Naar: Quick

20/02/2023

Beste, op maandagavond reeds ik zoals zo vaak nog even langs mijn locale Quick te Borsbeek. Ik reed met mijn auto zoals het hoorde door de Drive In, om mijn bestelling door te geven. Toen het aan mij was en de auto voor mij verder reed, reed een man met een grijze scooter nrplaat SAMA-359 op onverantwoorde wijze dwars over de betonnen verhogen heen, rakelings voor mijn auto, om zich achter het reclamebord aan de speaker om je bestelling in te spreken, te parkeren. Noch lijkt dit me een parkeerplaats, noch is dit een volgens geldende veiligheidsregels een wijze om de Drive In te kruisen.Gezien mijn raam openstond om mijn bestelling door te geven, vroeg ik de man of hij dit verantwoord vond, op een dergelijke wijze bijna mijn auto te beschadigen. De betreffende man was hier blijkbaar niet mee gediend, maande mij aan te zwijgen, hij was de filiaalverantwoordelijke en de baas, ik moest doorrijden want zou mijn bestelling en eten niet krijgen, daar ging hij wel voor zorgen, om me tevens ook fysiek te bedrijgen als ik niet vlug maakte dat ik weg ging. Ik werd toen via de speaker gevraagd mijn bestelling door te geven, wat ik deed en vroeg tevens of de vestigings verantwoordelijke even komen. snel kwam een jonge dame met naamplaatje “Imane” dewelke me vriendelijk vroeg wat het probleem was. Ik legde haar de situatie uit en vond dat dit absoluut niet kon. Een hamburger krijgen die koud of verkeerd is, kan gebeuren, maar langs je vaste Quick restaurant gaan en getrakteerd worden met “slaag”, hoort er naar mijn mening niet bij. De betreffende verantwoordelijke Imane probeerde de man tot rede te brengen, ook naar haar had hij geen oren. Een simpel excuus van de man had voor mij volstaan, echter draaide hij verder door. Ook de verantwoordelijke begreep de man zijn reactie niet, belde haar verantwoordelijke op, om de situatie op te lossen. Zelfs dit bedaarde de man niet. Bleek uiteindelijk dat het om de poetsman te gaan ipv de “grote baas” die hij meende te zijn. Ik kan mij tevens niet ontdoen van het idee dat de man onder invloed was van verdovende middelen, een gelijke reactie is écht niet normaal. Ik wenste verder het gesprek te beëindigen en ben met mijn eten door gereden. Ik heb duidelijk gemeld dat ik dit geen normale gang van zaken vond en dat ik een klacht ging versturen. Mij ordernr. was DT-114 #210143. Ik heb teven een foto van de scooter met nummerplaat.

Berichten (1)

Quick

Naar: J. A.

24/02/2023

Beste heer Abspoel,Het spijt ons van het incident dat u meemaakte in ons Quick restaurant te Borsbeek.Wij hebben ondertussen contact opgenomen met het betreffende restaurant, die het verder onderzoekt.Kan u ons aub uw contactgegevens bezorgen op het mailadrescustomerservice@quick.be, zodat wij u hierover verder op de hoogte kunnen houden?Bedankt.Cordialement,Kind regards,Met vriendelijke groeten,Customer ServiceBurger Brands Belgium S.A./ N.V.Sneeuwbeslaan 20 b. 092610 Wilrijk - BelgiumT + 32 (0)3 286 18 11


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform