Ik heb vandaag een bestelling geplaatst in Quick Centraal Station Brussel, gebruikmakend van mijn opgespaarde punten.
Het saldo heb ik betaald met mijn bankpas ten bedrage van €3,90.
Toen ik mijn bestelling ging ophalen hoorde ik mijn naam afroepen en ging een meisje er met mijn bestelling vandoor. Het ontvangstbewijs werd niet gevraagd. Toen ik onmiddellijk ging informeren kreeg ik als antwoord (in het Frans, blijkbaar zijn ze de Nederlandse taal niet machtig) dat "ik" mijn bestelling al had gekregen. Omdat ik bleef aandringen werd me een pakje friet "aangeboden". De rest van de bestelling (1x King Fish, aan 275 punten) had ik zogezegd al ontvangen.
Niet dus. Het meisje aan de afleveringsbalie was uitermate ruw en onbeleefd omdat ik bleef aandringen en ik kreeg een boel verwijten naar mijn kop gesmeten.
Intussen heb ik vastgesteld dat het bedrag van €3,90 inderdaad van mijn rekening is gegaan terwijl ik dus niets ontvangen heb.
Ik wil de volledige terugbetaling van mijn onterecht betaald bedrag en de restitutie van de spaarpunten.