Terug

Voedsel dat reeds door iemand anders uit de verpakkiing gehaald was.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. A.

Naar: Quick

21/01/2025

Geachte, Heden (21/01/2025_16u30) zijn wij naar Burger King (Oostende) geweest waar wij 4 burgers besteld hadden. Twee van deze burgers zaten binnenin de verpakking helemaal besmeurd onder de ketchup, niet alleen de verpakking was besmeurd ook bovenop de burgers lag het vol met ketchup! Wij hadden ons order ingegeven via de kiosk,... Tijdens het wachten op onze bestelling bemerkte ik, dat er een andere heer aanwezig was met 3 kinderen. Ik zag deze man 2 burgers terug brengen naar de balie. Mijn vriend had al één zo'n besmeurde hamburger opgegeten, ik nog niet, ook was ik op dat moment mij nog van geen kwaad bewust. Toen wij beiden onze tweede hamburger open deden bemerkte ik dat mijn tweede hamburger helemaal onder de ketchup zat, en liet het aan mijn vriend zien, waarop deze zijn verhaal deed. Ik ben toen naar de balie gegaan om het te laten zien aan de persoon die op dat moment aan de balie stond, een zeker Heer Barra als ik het mij nog goed herinner. Deze heeft toen direct een foto van de burger genomen met zijn GSM. Ik heb toen direct, zonder vragen, een nieuwe burger gekregen. Ik was gelukkig ontsnapt aan een gecontamineerde burger, maar mijn vriend helaas niet. Heel waarschijnlijk waren het die twee burgers dewelke die andere Heer terug gebracht had. In plaats van deze burgers weg te gooien waren deze gewoonweg terug in de bin gelegd! De verpakking van deze burgers was heel duidelijk al eens open geweest. Waarschijnlijk hadden die kinderen die burgers opengemaakt om te kijken of er iets tussen zat wat ze niet lusten,... zoals bijvoorbeeld augurken of ketchup,... U weet net zo goed als ik dat kinderen alles vastpakken en dat dit niet hygiënisch is! Na het verhaal van die blauwe diepvries bessen bij AH, dewelke de leverziekte hepatitis veroorzaakt, zijn wij er helemaal niet meer gerust in. Nu weet ik wel dat deze kans heel klein is, maar het is totaal onverantwoord en onhygiënisch afgeleverde burgers terug in de bin te leggen. Het is te hopen dat mijn vriend nu niet ziek gaat worden. Vandaar ergens ook deze klacht, mocht dat zo zijn en ik zou deze klacht niet ingediend hebben, dan zouden wij geen enkel been hebben om op te staan! U zult dan ook wel begrijpen dat wij hier niet bepaald gelukkig van worden, en dat Burger King ons vertrouwen onherroepelijk heeft geschonden. Dat zoiets kan grenst echt aan het ongelooflijke. U kan ervan op aan, als mijn vriend ziek wordt, zullen wij niet aarzelen dit bericht ook door te sturen naar de voedsel inspectie. Met Vriendelijke Groeten, Marc.

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 27 januari 2025

Quick

Naar: C. A.

04/02/2025

Beste klant, Bedankt voor uw bericht. We hebben uw opmerking goed ontvangen en excuseren ons alvast voor het ongemak. Om deze opmerking beter te behandelen, gelieve uw ervaring door te geven via: s:www.quick.be/nl/customerservice Cordialement, Kind regards, Met vriendelijke groeten, Customer Service Burger Brands Belgium S.A./ N.V. Sneeuwbeslaan 20 b. 09 2610 Wilrijk - Belgium T + 32 (0)3 286 18 11


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform