Beste,
Mijn dochter was vandaag 28/6 in Quick Berchem (Grote Steenweg). De bedoeling was om met de klasvrienden samen het schooljaar af te sluiten door samen naar de Quick te gaan.
Ze zijn aangekomen en om 12h40 en toen ze aan de kassa wilden bestellen omdat ze enkel cash geld hadden wou de medewerkster ter plaatse hen niet bedienen omdat het te druk was.
De kinderen hebben moeten wachten tot 14h20 vooraleer ze bediend werden en eten kregen. Toen ze dan mochten bestellen moesten ze op één rekening bestellen want er zou niet teruggegeven kunnen worden op een briefje van 20€. Ik vind het echt een schandelijk en respectloos hoe deze jonge mensen zijn behandeld.
Qua negatieve publiciteit voor Quick in de regio kan dit tellen. Klanten van de toekomst zullen deze jongeren zo niet meer zijn en Quick kan misschien beter de naam veranderen in Slow.
Ik ben per whatsapp en telefoon op de hoogte gehouden door mijn dochter en kan de chatgeschiedenis bezorgen indien nodig.